Page 2 of 2
Re: Szarpnięcie przy zmianie "biegu" GS450H MK3
Posted: 13 Sep 2018, o 14:41
by pytlu
tez tak mam a po wymianie baterii lekko ustało
Re: Szarpnięcie przy zmianie "biegu" GS450H MK3
Posted: 16 Nov 2018, o 23:47
by sophisticated
sprawdź tylną poduszkę silnika/skrzyni
Re: Szarpnięcie przy zmianie "biegu" GS450H MK3
Posted: 18 Nov 2018, o 11:22
by 735
Jak wygląda wymiana statyczna oleju i ile wchodzi i czy da radę wymienic filtr ?
Re: Szarpnięcie przy zmianie "biegu" GS450H MK3
Posted: 22 Apr 2025, o 22:11
by jenna.jameson
Cześć wszystkim. Podpowiadam, gdyby ktoś tu zaglądał: te szarpnięcie to jest normalna praca skrzyni L110. Skrzynia jest charakteryzowana przez Lexusa jako "two-stage speed reduction gears for optimal performance". To jest po prostu przejście z pierwszego "stage" na drugi. Taka ciekawostka: miałem przyjemność przejechać się nowiutkim LS500H. Tam jest skrzynia "multi-stage..." i takich delikatnych (w LS to jest niemalże niewyczuwalne) jest kilka.
Re: Szarpnięcie przy zmianie "biegu" GS450H MK3
Posted: 5 Jun 2025, o 19:16
by Dawid0ss
No ale należy podkreślić, że płynność zmiany biegu obniża się w przypadku gorszego smarowania.
Swoją sztukę sprawdziłem od Niemca z pompą oleju skrzyni w kiepskim stanie. Objawem była właśnie wydłużona zmiana biegu. Po wymianie pompy problem zniknął całkowicie.
Może na początek zmiana oleju w skrzyni?