LEXUS - sens instalacji LPG.

Wszystkie inne dyskusje na temat LPG
Post Reply
User avatar
rey
Lex user
Posts: 232
Joined: 1 Nov 2014, o 23:22
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Warszawa
Location: Warszawa
Contact:

Re: LEXUS - sens instalacji LPG.

Post by rey »

Pewnie najłatwiej będzie kupić uszkodzone, ale nie po dzwonie. Te idealne bezwypadki mogą mieć dużo najechane. Sporo czasu przebywałem za zachodnią granicą i wiem ile kosztuje dobre auto :mda:

Dzięki za posty w temacie, każdy wnosi coś ciekawego.
tomekb
Lex Master
Posts: 2610
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Location: Sosnowiec, Będzin
Contact:

Re: LEXUS - sens instalacji LPG.

Post by tomekb »

bierz lexusa choćby z czystego ekonomicznego punktu używany lex mniej straci na wartości niz nowa mazda która ma dużo podobno wad ukrytych
GS430 mk3 myśle że przy jednym dziecku da radę (przy 2 też bez problemu kwestia organizacji) Mały nie jest. LS to już wielkie auto.
MAzda skyaktive w trasie przy 120-130km/h spali ci podobnie w trasie co lexus (jeżdżąc na benzynie) gorzej w mieśćie ale tu masz lpg
Kupujesz lexa za 60-70 tys PLN zaostaję w portfelu 30-50tys na pewno na ewentualne awarie lexusa nie wydasz tyle a serwis mazdy tez kosztuje i za głupia wymiane oleju zapłacisz krocie bo będziesz musiał robić w ASO

masz niedaleko http://olx.pl/oferta/lexus-gs430-mozliw ... cfa015d0fa
przejedź się a później idź do salonu mazdy i przejedź się mazdą i będziesz wiedział co kupic

http://olx.pl/oferta/lexus-gs-430-prest ... cfa015d0fa tego może ci forest sprawdzić
User avatar
rey
Lex user
Posts: 232
Joined: 1 Nov 2014, o 23:22
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Warszawa
Location: Warszawa
Contact:

Re: LEXUS - sens instalacji LPG.

Post by rey »

Tak trzeźwo patrząc na te oferty to praktycznie 9 - 10cio latki, 2014 już się praktycznie kończy. Spodziewałem się kilka latek młodszych egzemplarzy, ale rynek to rynek jak widać. Oferty wyglądają interesująco, choć ten z drugiego linka widać, że poza naprawą po tej "przygodzie na parkingu", o której pisał ma widoczne różne odcienie lakieru na pozostałych blachach.
No i te przebiegi, rozwalają mnie po prostu :fiu:

Dałeś mi jednak do myślenia ze swoją kalkulacją ;-)

Nie będzie pewniej poszukać czegoś w Warszawce? Trochę tutaj tego jeździ, może udało by się trafić coś do poprawki lakierniczej lub po lekkiej kolizji - z wiarygodniejszą historią i od pierwszego właściciela. Jedyny mankament to stan naszych dróg, no i zimowa sól. W niemczech używają chyba mniej inwazyjnych dla perforacji nadwozia zabezpieczeń dróg :scratch:

Tutaj bez możliwości LPG, ale oglądał ktoś tego lexa?
http://olx.pl/oferta/lexus-gs-salon-pol ... 6d5727c14f
Pe_pe
Lex user
Posts: 139
Joined: 3 Nov 2013, o 20:52
Model Lexusa: Gs430 mkIII, Rx400h, Sc430
Skąd:: WOT
Contact:

Re: LEXUS - sens instalacji LPG.

Post by Pe_pe »

Przebiegi w tych autach bywają niskie, pierwszymi właścicielami były osoby raczej nie będący handlowcami tłukącymi dziesiątki tys. km. i zwykle posiadający więcej niż jedno auto. Takie rzeczy można sprawdzić (np. auta te miały zwykle wykupione corocznie policy AC, tam zwykle podawano prawdziwe przebiegi), a jeśli nie ma jasnej historii to dać sobie spokój i szukać kolejnego...
Powtarzam ponownie, ładnego egzemplarza nie kupisz od razu i nastaw się na dłuuuuuuuuuuuugie poszukiwania, a jeśli ci się uda to tylko pozytywnie się rozczarujesz. Mazda ma tę przewagę, że płacisz i za chwilę odbierasz, tutaj tak nie będzie. A co do Gs300 z ogłoszenia, wygląda ładnie, lecz w gs 300 jest dużo więcej do wyboru fajnych egzemplarzy. Jeśli chcesz kupić gs430 to jesteś siłą rzeczy związany z rocznikami 05/06, natomiast decydując się na gs300 i posiadając większy budżet możesz pokusić się o roczniki 07/09 ze znacznie mniejszym przebiegiem i spokojnie w cenie 65-80 tys. Ponadto z tego forum jak i z innych dowiesz się o przypadkach nadmiernego zużycia oleju w autach z 2005r. Później (od 2006) problem wyeliminowano. Może to tego auta nie dotyczy, ale musisz się upewnić. Auto wygląda na ładne i zadbane :smile:
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: LEXUS - sens instalacji LPG.

Post by Yarecki »

Pe_pe wrote:Przebiegi w tych autach bywają niskie, pierwszymi właścicielami były osoby raczej nie będący handlowcami tłukącymi dziesiątki tys. km. i zwykle posiadający więcej niż jedno auto. Takie rzeczy można sprawdzić (np. auta te miały zwykle wykupione corocznie policy AC, tam zwykle podawano prawdziwe przebiegi), a jeśli nie ma jasnej historii to dać sobie spokój i szukać kolejnego...
Powtarzam ponownie, ładnego egzemplarza nie kupisz od razu i nastaw się na dłuuuuuuuuuuuugie poszukiwania, a jeśli ci się uda to tylko pozytywnie się rozczarujesz. Mazda ma tę przewagę, że płacisz i za chwilę odbierasz, tutaj tak nie będzie. A co do Gs300 z ogłoszenia, wygląda ładnie, lecz w gs 300 jest dużo więcej do wyboru fajnych egzemplarzy. Jeśli chcesz kupić gs430 to jesteś siłą rzeczy związany z rocznikami 05/06, natomiast decydując się na gs300 i posiadając większy budżet możesz pokusić się o roczniki 07/09 ze znacznie mniejszym przebiegiem i spokojnie w cenie 65-80 tys. Ponadto z tego forum jak i z innych dowiesz się o przypadkach nadmiernego zużycia oleju w autach z 2005r. Później (od 2006) problem wyeliminowano. Może to tego auta nie dotyczy, ale musisz się upewnić. Auto wygląda na ładne i zadbane :smile:
Tylko do gs300 LPG nie zainstaluje bo to bezpośredni wtrysk w dodatku mega wynalazek.
Auta te zaczną mieć już niedługo swoje bolączki związane z tą technologią, zawalone doloty i wiele innych.
3UZ-FE w 430 to stary sprawdzony świetny silnik który spali tyle co gs300 i jest wieczny jeśli jest dobrze doglądany, oleje itd.
Zatem jeśli lpg w III generacji gs to tylko 430.
User avatar
rey
Lex user
Posts: 232
Joined: 1 Nov 2014, o 23:22
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Warszawa
Location: Warszawa
Contact:

Re: LEXUS - sens instalacji LPG.

Post by rey »

Dzięki za szybkie rozjaśnienie tematu.

Czyli jednak warto pomyśleć o tych "smokach" GS430, pomimo dość wiekowych egzemplarzy w cenach ok 60 tys.?

Teraz pytanie: krajowe ciągane po solnych dywanikach, czy te ostro selekcjonowane zza zachodniej granicy? :scratch:
Last edited by rey on 20 Nov 2014, o 01:58, edited 1 time in total.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: LEXUS - sens instalacji LPG.

Post by owczar »

Ja bym szukał czegoś za zachodnią granicą.

Ostatnio się rozglądałem za autem dla znajomego. Auta w DE do opłat kosztują tyle co w PL od handlarza po opłatach. To o czymś świadczy...

Za granicą te z niskimi przebiegami są nawet kilkadziesiąt procent droższe od tych z dużymi nalotami. Więc łatwo wnioskować co trafia do PL...
User avatar
micrus
Lex user
Posts: 168
Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: LEXUS - sens instalacji LPG.

Post by micrus »

Rey miej litość. Zastanawiasz się czy nie kupić DZIEWIĘCIOLETNIEGO auta za 60 000 zł? I to jeszcze sprowadzanego z zachodu?

Za 80 000 kupujesz GS 300 po liftingu (2009 r./2010 r.). Krajowy, serwisowany w ASO, od pierwszego właściciela. Pewne auto a nie cudaki z zachodu. Wiem o czym mówię, bo sam tak kupiłem (w ASO Toyoty w Warszawie). Tak, nie założysz LPG. Ale czy przy Twoich przebiegach naprawdę jest ono konieczne? Te auta dużo nie palą, a przy Twoim stylu jazdy spalą wyjątkowo niedużo.

Nabywcy igiełek bardzo chętnie wierzą w trzecie/czwarte auto w domu, ale prawda jest taka, że takie samochody sprzedają się w ponad 90% do firm w leasingi. I robią całkiem spore przebiegi. Robią za auta dla wysokiej kadry zarządzającej. Dyrektor dużej firmy nie będzie latał octavią w tedeiku. Mój Lex robił 30 000 rocznie. I to w PL. W Niemczech wszędzie autostrady więc robiłby 60 000 rocznie.

I takie krajowe auto zawsze odsprzedasz bez problemu. Po roku od zakupu pytałem w kilku ASO o odkup i proponowali mi od ręki około 70 000. Krajowy, pewny, bardzo chętnie biorą.

Więc albo bierz coś świeżego (do 5 lat), albo kup tą Mazdę. Bo sprowadzany prawie dziesięcioletni klamot to nonsens.
Image
User avatar
rey
Lex user
Posts: 232
Joined: 1 Nov 2014, o 23:22
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Warszawa
Location: Warszawa
Contact:

Re: LEXUS - sens instalacji LPG.

Post by rey »

Co do wieku mam takie same obawy, czas zwoje robi i to jest fakt. Nie mniej jednak zakup pojazdu normalnie eksploatowanego z przebiegiem rzędu 20-25 tys. rocznie nie jest złym wyborem. Na nowym, zakupionym w salonie sporo się traci. Taki zakup ma sens, gdy kupuje się samochód na dłużej. Myślę jako kupujący o średnim budżecie na tego typu wydatki. Po prostu duży spadek wartości rozkłada się w czasie :mda:
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: LEXUS - sens instalacji LPG.

Post by Yarecki »

rey wrote:Co do wieku mam takie same obawy, czas zwoje robi i to jest fakt. Nie mniej jednak zakup pojazdu normalnie eksploatowanego z przebiegiem rzędu 20-25 tys. rocznie nie jest złym wyborem. Na nowym, zakupionym w salonie sporo się traci. Taki zakup ma sens, gdy kupuje się samochód na dłużej. Myślę jako kupujący o średnim budżecie na tego typu wydatki. Po prostu duży spadek wartości rozkłada się w czasie :mda:
Generalnie to złe bardzo to jest porównanie.
Bo jeśli szukać szybkiego auta z AT z salonu to będzie to sporo kosztować, w dodatku nowego.
Porównanie mazdy 6 z manualem pewnie do gs430 to jak śliwka do gruszki nie da się tego porównać.
Możesz kupić jakiś wypasiony kompakt obecnie za cenę 80-100K i będziesz miał te samem rarytasy co w starszym leksie prócz V8 pod maską.
Zależy do czego auto ma służyć to jest główne kryterium według mnie.
Post Reply

Return to “Wolne rozmówki”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest