
Dzięki za posty w temacie, każdy wnosi coś ciekawego.
Tylko do gs300 LPG nie zainstaluje bo to bezpośredni wtrysk w dodatku mega wynalazek.Pe_pe wrote:Przebiegi w tych autach bywają niskie, pierwszymi właścicielami były osoby raczej nie będący handlowcami tłukącymi dziesiątki tys. km. i zwykle posiadający więcej niż jedno auto. Takie rzeczy można sprawdzić (np. auta te miały zwykle wykupione corocznie policy AC, tam zwykle podawano prawdziwe przebiegi), a jeśli nie ma jasnej historii to dać sobie spokój i szukać kolejnego...
Powtarzam ponownie, ładnego egzemplarza nie kupisz od razu i nastaw się na dłuuuuuuuuuuuugie poszukiwania, a jeśli ci się uda to tylko pozytywnie się rozczarujesz. Mazda ma tę przewagę, że płacisz i za chwilę odbierasz, tutaj tak nie będzie. A co do Gs300 z ogłoszenia, wygląda ładnie, lecz w gs 300 jest dużo więcej do wyboru fajnych egzemplarzy. Jeśli chcesz kupić gs430 to jesteś siłą rzeczy związany z rocznikami 05/06, natomiast decydując się na gs300 i posiadając większy budżet możesz pokusić się o roczniki 07/09 ze znacznie mniejszym przebiegiem i spokojnie w cenie 65-80 tys. Ponadto z tego forum jak i z innych dowiesz się o przypadkach nadmiernego zużycia oleju w autach z 2005r. Później (od 2006) problem wyeliminowano. Może to tego auta nie dotyczy, ale musisz się upewnić. Auto wygląda na ładne i zadbane
Generalnie to złe bardzo to jest porównanie.rey wrote:Co do wieku mam takie same obawy, czas zwoje robi i to jest fakt. Nie mniej jednak zakup pojazdu normalnie eksploatowanego z przebiegiem rzędu 20-25 tys. rocznie nie jest złym wyborem. Na nowym, zakupionym w salonie sporo się traci. Taki zakup ma sens, gdy kupuje się samochód na dłużej. Myślę jako kupujący o średnim budżecie na tego typu wydatki. Po prostu duży spadek wartości rozkłada się w czasie
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest