z tym przebiegiem to już tak nie straszcie... Ja swojego kupiłem z przebiegiem 170tys km i sie okazało że jeszcze lata na oryginalnym rozrządzie.. Do tego pierwszy właściciel. Tarcze hamulcowe wszystkie 4 też oryginalne także nie peniajcie że nie da się znaleźć egzemplarza z nie mniej niż 200 tys km na blacie..

Chociaż z tym przebiegiem to i tak jest różnie, bo np po 200 tys albo 300 już ktoś mógł wszystko porobić i autko rzeczy eksploatacyjne już będzie miało powymieniane

Mój kumpel kupił e60 z 320tys przebiegiem ale także 1wł i na każdą część, hamulce, sprzegło, dwumas miał faktury że było robione jakieś 10 tys km przed sprzedażą no i śmiga już rok bez dokładania. Jedynie co to oponki zmienił

Z tym przebiegiem to już tylko cena decyduje, ja za wersję classic musiałem wyłożyć 19 koła i jak wszystko porobię, rozrząd, sprzęgło, dwumas, opony to wyjdzie z 25. Także daję tutaj taką podpowiedź co do znalezienia właściwego egzemplarza
