GS430 MK2 - Stag czy jednak coś "lepszego" ?

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa GS
User avatar
maniek_ls400
Lex Master
Posts: 1476
Joined: 7 Jun 2011, o 23:19
Model Lexusa: W221 S500
Skąd:: Piaseczno
Location: Piaseczno
Contact:

Re: GS430 MK2 - Stag czy jednak coś "lepszego" ?

Post by maniek_ls400 »

LinkPL wrote:
maniek_ls400 wrote:
LinkPL wrote:Chciałbym przeczytać jakieś konkrety w tym wątku, czyli:
A taki temat jeszcze co myślicie o świecach zapłonowych Brisk jak w linku:
http://www.lpg-kits.com/plugsLexus.htm
Zapomnij o innych świecach niż OEM. Na początku mojej przygody z japończykami (~16lat temu) eksperymentowałem z takimi 'dedykowanymi, super i hiper świecami' w camry V6 - objaw był taki, że auto przestawało jeździć. Zakładałem Boscha (reklama i człowiek młody to i wpływowy na takie rzeczy), jakieś dwu, potem trzy i czteroelektrodowe - skutki były tylko negatywne. Po zakupie oryginałów z ASO camrak wracał do życia i tym sposobem zaprzestałem kosztownych eksperymentów z poprawianiem inżynierów z Toyoty..
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
User avatar
Pawełn
Lex Driver
Posts: 400
Joined: 6 Oct 2012, o 14:43
Model Lexusa: IS300
Skąd:: Pruszków
Contact:

Re: GS430 MK2 - Stag czy jednak coś "lepszego" ?

Post by Pawełn »

LinkPL wrote: A taki temat jeszcze co myślicie o świecach zapłonowych Brisk jak w linku:
http://www.lpg-kits.com/plugsLexus.htm
No właśnie jak są tak wiarygodni jak w swoim katalogu: 1MZ w GSie..., 1G i 2JZ jako V6... to lepiej zapomnieć :biggrin2:
レクサス
User avatar
LinkPL
Lex Maniak
Posts: 795
Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Contact:

Re: GS430 MK2 - Stag czy jednak coś "lepszego" ?

Post by LinkPL »

Byłem u swojego majstra i powiedział:

1. Stag300 - bo to sprawdzone rozwiązanie i mało awaryjne,
2. Reduktor - jeśli wejdzie w dwa miejsca to dwa oddzielne Silvery, jeśli będą problemy to 2 Goldy. Jeśli będzie jedno większe miejsce to zastanowi się może złoży kanapkę z KME Tur ... cokolwiek by to nie było ...
3. Wtryski - Hanna niebieska
4. Przewody w peszlach, do tego szeroki zawór w butli przewód i wejście w reduktorach 8mm ...

Wypowiedzcie się na ten temat, bo wszyscy mądrzy od lpg na tym forum nagle zamilkli ...

Pozdro
Link
How far We can go ...
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: GS430 MK2 - Stag czy jednak coś "lepszego" ?

Post by Yarecki »

LinkPL wrote:Byłem u swojego majstra i powiedział:

1. Stag300 - bo to sprawdzone rozwiązanie i mało awaryjne,
2. Reduktor - jeśli wejdzie w dwa miejsca to dwa oddzielne Silvery, jeśli będą problemy to 2 Goldy. Jeśli będzie jedno większe miejsce to zastanowi się może złoży kanapkę z KME Tur ... cokolwiek by to nie było ...
3. Wtryski - Hanna niebieska
4. Przewody w peszlach, do tego szeroki zawór w butli przewód i wejście w reduktorach 8mm ...

Wypowiedzcie się na ten temat, bo wszyscy mądrzy od lpg na tym forum nagle zamilkli ...

Pozdro
Link
Sorry ale zmień majstra.
Stara elektronika to wiesz co to jest - brak wsparcia zaraz będzie do tego badziewia.
Poza tym Stag to obecnie już archaizm, nie rozwijają się no chyba że puszczą coś nowego w najbliższym czasie.
Ogólnie nie polecam bo są lepsze sterowniki jak LPGtech w podobnej a nawet lepszej cenie - z super wsparciem ale co najważniejsze dopracowane z dużą ilością ustawień przydatnych użytkownikowi.
User avatar
konik_80
Lex Driver
Posts: 426
Joined: 21 Sep 2010, o 17:13
Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
Skąd:: Szkocja
Location: Szkocja / Stargard Szczec
Contact:

Re: GS430 MK2 - Stag czy jednak coś "lepszego" ?

Post by konik_80 »

Yarecki wrote: LPGtech w podobnej a nawet lepszej cenie - z super wsparciem ale co najważniejsze dopracowane z dużą ilością ustawień przydatnych użytkownikowi.
I z dużą ilością funkcji dla ogarniętego instalatora aby ustawił furę jak trzeba :zryw:
User avatar
LinkPL
Lex Maniak
Posts: 795
Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Contact:

Re: GS430 MK2 - Stag czy jednak coś "lepszego" ?

Post by LinkPL »

Super o to mi chodziło ... tylko tyle macie spostrzeżeń ?? Co mu powiem to mi założy ... a dla mnie uganianie się po świecie w celu montażu lpg, to trochę przesada. Majster robi samochody dla warsztatu all japanese cars z Warszawy. Z tego co poczytałem macie rację, LPGTECH jest dużo lepszym sterownikiem.

Yarecki Ty zakładałeś gazunek do tego silnika, powiedz coś od siebie, żebym nie powielał ewentualnych błędów.

Pozdro
Link
How far We can go ...
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: GS430 MK2 - Stag czy jednak coś "lepszego" ?

Post by Yarecki »

LinkPL wrote:Super o to mi chodziło ... tylko tyle macie spostrzeżeń ?? Co mu powiem to mi założy ... a dla mnie uganianie się po świecie w celu montażu lpg, to trochę przesada. Majster robi samochody dla warsztatu all japanese cars z Warszawy. Z tego co poczytałem macie rację, LPGTECH jest dużo lepszym sterownikiem.

Yarecki Ty zakładałeś gazunek do tego silnika, powiedz coś od siebie, żebym nie powielał ewentualnych błędów.

Pozdro
Link
Możemy się zdzwonic dam znać wieczorkiem - będzie to bardziej konstruktywne.
Poza tym założenie jest ważne, ale równie ważne jest strojenie auta a tego zdalnie się juz zrobić nie da.
User avatar
LinkPL
Lex Maniak
Posts: 795
Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Contact:

Re: GS430 MK2 - Stag czy jednak coś "lepszego" ?

Post by LinkPL »

Yarecki wrote:
LinkPL wrote:Super o to mi chodziło ... tylko tyle macie spostrzeżeń ?? Co mu powiem to mi założy ... a dla mnie uganianie się po świecie w celu montażu lpg, to trochę przesada. Majster robi samochody dla warsztatu all japanese cars z Warszawy. Z tego co poczytałem macie rację, LPGTECH jest dużo lepszym sterownikiem.

Yarecki Ty zakładałeś gazunek do tego silnika, powiedz coś od siebie, żebym nie powielał ewentualnych błędów.

Pozdro
Link
Możemy się zdzwonic dam znać wieczorkiem - będzie to bardziej konstruktywne.
Poza tym założenie jest ważne, ale równie ważne jest strojenie auta a tego zdalnie się juz zrobić nie da.
Super ;) dzięki za numer.

Rozmawiałem dziś z majstrem który będzie to robił i tak.
1. Zawór idzie we wlew ...
2. Komputer założy mi wcześniej wspomniany LPGTech.
3. Reduktory z braku miejsca chyba będą KME Tur, montowane za chłodnicą a przed silnikiem tylko u samego dołu. Czy to nie będzie problem ??
4. Zaproponował mi wtryskiwacze Barracuda, bo ponoć w ostatnim czasie na serwis trafia duża ilość modelu Hanna. Czy jeszcze coś innego ??

Ogólnie jak patrzyłem, jest tam dość mało miejsca na reduktory, bo całą resztę da się w miarę upchnąć pod osłoną kolektora. Komputer idzie po prawej stronie, tam gdzie pompa ABS.

Macie jakieś uwagi do tego ??

Pozdrawiam
Link
How far We can go ...
User avatar
maniek_ls400
Lex Master
Posts: 1476
Joined: 7 Jun 2011, o 23:19
Model Lexusa: W221 S500
Skąd:: Piaseczno
Location: Piaseczno
Contact:

Re: GS430 MK2 - Stag czy jednak coś "lepszego" ?

Post by maniek_ls400 »

Reduktory nie będą za daleko ? Nie da rady ich upchnąć przy samej grodzi po obu stronach silnila ? Nie wiem jak w GS, ale u mnie niespecjalnie tam coś siedzi - oczywiście trzeba trochę się pobabrać. Będzie zrzucał kolektor czy na wiercenie na silniku ? W pierwszym LS400, którego miałem - kupiłem z gazem - papraki wierciły na złożonym silniku, pękło wiertło spadło na tłok i matołki zamiast rozebrać silnik złożyli do kupy i odpalili :( Ponieważ zakup był dzięki rekomendacji pewnego (czasem wychwalanego serwisu nieautoryzowanego) a ja byłem jeszcze lamą silnikowym - to do czasu naprawy miałem 7 garowego inwalidę...
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
User avatar
LinkPL
Lex Maniak
Posts: 795
Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Contact:

Re: GS430 MK2 - Stag czy jednak coś "lepszego" ?

Post by LinkPL »

Yarecki wrote:
LinkPL wrote:Super o to mi chodziło ... tylko tyle macie spostrzeżeń ?? Co mu powiem to mi założy ... a dla mnie uganianie się po świecie w celu montażu lpg, to trochę przesada. Majster robi samochody dla warsztatu all japanese cars z Warszawy. Z tego co poczytałem macie rację, LPGTECH jest dużo lepszym sterownikiem.

Yarecki Ty zakładałeś gazunek do tego silnika, powiedz coś od siebie, żebym nie powielał ewentualnych błędów.

Pozdro
Link
Możemy się zdzwonic dam znać wieczorkiem - będzie to bardziej konstruktywne.
Poza tym założenie jest ważne, ale równie ważne jest strojenie auta a tego zdalnie się juz zrobić nie da.

Dzięki za telefon. Zamówiony został Prins i te wynalazki z Baraccudy do testów. Dzięki za zaangażowanie i cenne porady. Zobaczymy jak majster da sobie z tym radę ... Jak coś to ewentualnie zmuszę Cię kiedyś do poprawek, bo pewnie takie działania lubisz najbardziej ;)

Zobaczymy co się gdzie upchnie jeśli będzie problem z Prinsem, wtedy przemyślimy założenie Turów.

O strojeniu sam raczej nie mam zielonego pojęcia i nie chce mi się w to wgryzać. Jak będą problemy z moim fachowcem to umówimy się na jakiś dzień i wbije do Ciebie ...

Czy jest sens posiadania interfejsu BlueTech ??

Pozdrawiam
Link
How far We can go ...
Post Reply

Return to “Instalacje Gazowe”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest