
zapomniałem dodać, że chodzi mi o 16" bo takie też mam letnie. Nokiany oglądałem, opinie bdb, ale widzę, że są tylko na 17" i w górę...
Zrób geometrię to pewnie szorstki papier zmieni się w aksamit.michalm320 wrote:Czyli to jednak wina opon bo już się bałem że coś nie tak z autem. Nie dość że słychać jak lekko wyją to jeszcze się jedzie jak po grubym papierze ściernym... eh, trochę się zawiodłem tymi oponami
Czemu myślisz że to wina geometrii zakładając że nie mam problemów z prowadzeniem auta i zachowaniem się na drodze?Yarecki wrote: Zrób geometrię to pewnie szorstki papier zmieni się w aksamit.
\\michalm320 wrote:Czemu myślisz że to wina geometrii zakładając że nie mam problemów z prowadzeniem auta i zachowaniem się na drodze?Yarecki wrote: Zrób geometrię to pewnie szorstki papier zmieni się w aksamit.
Co do geometrii tyłu to był tylko sprawdzany i niby jest książkowy. Co do opon to wycie jest niemal nie słyszalne...za to szum jest mega. Być może mam też jakieś urojenia bo na co dzień jeżdżę Primerą gdzie są założone opony Continental Premium 2 195/60/15 których w ogóle nie słychać. Tak czy owag dochodzę do wniosku że IS pomimo obniżonego zawiasu i seryjnych 16" nie należy do wybitnie komfortowych aut ani też wybitnie wyciszonych pod względem dźwięków dochodzących z kół. Powiem więcej, jadać po nowym, równym asfalcie ma się wrażenie że nie jest równy tylko pofalowany.forest wrote:michał, masz możliwość założenia innego kpl. kół to załóż zobacz czy też bedzie je słychać.
ja w zeszłym tyg. jeszcze jeździłem na felgach migliemillia i tam opony "wyły" jakby miało mi się łożysko zaraz rozlecieć...
teraz nam inny zastaw z oponami champiro 215/40R17 i jest cisza - aż byłem w szoku że opony tak mogą "wyć" , byłem pewny że mam łożysko do wymiany
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest