tüv w niemczech
-
- Lex user
- Posty: 36
- Rejestracja: 30 sty 2012, o 23:19
- Model Lexusa: gs300
- Skąd:: syke
- Kontakt:
tüv w niemczech
instalka zalozona w polsce w aucie na niemieckich blachacha a tüv w niemczech.ktos przerabial ten temat
- konik_80
- Lex Driver
- Posty: 426
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:13
- Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
- Skąd:: Szkocja
- Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
- Kontakt:
Re: tüv w niemczech
Jeśli założona w PL to certyfikat do przetłumaczenia (chyba, że instalator dał też po niemiecku) , należy zgłosić się do niemieckiego odpowiednika urzędu komunikacji i zarejestrować gaz. Jak wygląda przegląd aut z gazem u naszych zachodnich sąsiadów to już nie wiem.
W GB nie robią nic dodatkowego i nie pobierają dodatkowych kosztów jak w PL.
W GB nie robią nic dodatkowego i nie pobierają dodatkowych kosztów jak w PL.
-
- Lex user
- Posty: 47
- Rejestracja: 17 paź 2011, o 19:00
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: za rogiem
- Kontakt:
Re: tüv w niemczech
Nie jest to takie proste jak Ci się wydaje.
W związku z bardzo rygorystycznymi przepisami założenie samochodowej instalacji gazowej to samochodu zarejestrowanego w Niemczech podlega innym niż w Polsce przepisom. Zakład montujący powinien zagwarantować klientowi bezproblemowe zarejestrowane instalacji gazowej w Niemieckim wydziale komunikacji. Jest to możliwe jedynie na podstawie dokumentu Einzel-Gutachtn – potwierdzającego normy czystości spalin.
Aby mieć możliwość wystawiania takiego dokumentu montażysta Lpg musi przejść cykl szkoleń po ktróych otrzymuje w niemieckim TUV zezwolenie na montaż instalacji gazowych do samochodów zarejestrowanych w Niemczech.
Każdy taki montażysta montuje do auta na Niemcy tylko i wyłącznie instalacje preferowane w Niemczech z niemieckimi numerami homologacji znajdującymi się na częściach instalacji, gdy klient ma te wszystkie elementy składowe nie ma kłopotu z rejestracją instalacji lpg w niemieckim wydziale TUV - jeśli nie to nie życzę takiemu asowi spotkania z niemiecką ekologią.
W związku z bardzo rygorystycznymi przepisami założenie samochodowej instalacji gazowej to samochodu zarejestrowanego w Niemczech podlega innym niż w Polsce przepisom. Zakład montujący powinien zagwarantować klientowi bezproblemowe zarejestrowane instalacji gazowej w Niemieckim wydziale komunikacji. Jest to możliwe jedynie na podstawie dokumentu Einzel-Gutachtn – potwierdzającego normy czystości spalin.
Aby mieć możliwość wystawiania takiego dokumentu montażysta Lpg musi przejść cykl szkoleń po ktróych otrzymuje w niemieckim TUV zezwolenie na montaż instalacji gazowych do samochodów zarejestrowanych w Niemczech.
Każdy taki montażysta montuje do auta na Niemcy tylko i wyłącznie instalacje preferowane w Niemczech z niemieckimi numerami homologacji znajdującymi się na częściach instalacji, gdy klient ma te wszystkie elementy składowe nie ma kłopotu z rejestracją instalacji lpg w niemieckim wydziale TUV - jeśli nie to nie życzę takiemu asowi spotkania z niemiecką ekologią.
- konik_80
- Lex Driver
- Posty: 426
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:13
- Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
- Skąd:: Szkocja
- Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
- Kontakt:
Re: tüv w niemczech
To jak wytłumaczysz fakt, że Niemcy przyjeżdżają do Szczecina lub mojego rodzimego Stargardu montować gaz do swoich aut (do różnych warsztatów) , dostają polskie papiery (ew. w języku niemieckim)?
Nie wierze, że każdy zakład robił jakieś dodatkowe szkolenia aby Niemcom montować.
Nie neguje, że prawidłowo być może powinno tak wyglądać jak piszesz IS200.
Nie wierze, że każdy zakład robił jakieś dodatkowe szkolenia aby Niemcom montować.
Nie neguje, że prawidłowo być może powinno tak wyglądać jak piszesz IS200.
-
- Lex user
- Posty: 47
- Rejestracja: 17 paź 2011, o 19:00
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: za rogiem
- Kontakt:
Re: tüv w niemczech
Kolego nie będę się z Tobą spierał. Powinno to wyglądać tak jak opisałem wyżej, a to że Polska to ludzie którzy poradzą sobie ze wszystkim nie zawsze w legalny i uczciwy sposób to już inna sprawa. U nas wyznacznikiem jest pieniądz, a jak klient go przywozi to czemu mam go nie brać....
Prosty przykład, zalegalizujesz używaną instalację lpg przełożoną z innego auta? Wiadomo, że nie ma takiej opcji bo to nielagalne, a czy są tacy którzy to robią? Odpowiedz sobie sam. Tyle. Pozdr.
Prosty przykład, zalegalizujesz używaną instalację lpg przełożoną z innego auta? Wiadomo, że nie ma takiej opcji bo to nielagalne, a czy są tacy którzy to robią? Odpowiedz sobie sam. Tyle. Pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości