Tak więc dzisiaj byłem dokładniej obejrzeć tego GS300 i to co wyszło po wstępnych oględzinach:
- malowany z przodu i z tyłu (pomiar elektronicznym czujnikiem lakieru). Tam gdzie nie był malowany grubość powłoki wynosiła 60 - 80 mikronów. na dachu pomiędzy szybą a szyberdachem powłoka jest 150 -210 mikronów. Mały purchel na tylnym nadkolu od strony kierowcy.
- Wyciek oleju spod uszczelki pod pokrywą zaworów lewą (widać gołym okiem) + mokra osłona silnika bo tam się wszystko zgromadziło. Stan oleju na minimum (5mm na bagnecie)
-olej w automacie jest koloru bardziej bordowego ale nie śmierdzi spalenizną.
-Instalacja gazowa podejrzewam ,że jest LANDI RENZO (zdjęcia wtryskiwaczy i parownika poniżej). Nie mogłem zlokalizować sterownika
- akumulator wydymany do cna wiec po podładowaniu i przekręceniu auto odpalało na chwilkę i gasło. Jak dla mnie totalny brak paliwa w baku + strasznie głośno działała pompa paliwa (buczy i piszczy po przekręceniu kluczyka). Ale może to być przyczyną iż 3 tygodnie stał na mrozie bez paliwa wiec należało by minimum 10l paliwa nalać aby sprawdzić jak odpala i czy pompa paliwa się ustabilizuje w pracy.
- Nie działa otwieranie elektryczne klapy bagażnika (chyba,że silnik musi być włączony). Nawet po wsadzeniu kluczyka nie chciał się zamek przekręcić.
- skóra w środku nie jest powycierana ale pranie totalne by się przydało.
- Nie sprawdziłem ogrzewania siedzeń ani elektryki szyb ani stanu uszczelek w drzwiach ze względu na brak możliwości odpalenia.
- Wyświetlacz klimatyzacji pokazuje temp w F - nie wiem czy można to przełączyć na Celcjusze.
Tak więc auto potrzebuje totalnego przeglądu - oleje + świece + uszczelki + rozrząd + filtry.
Cena 19000 PLN ale powiedziałem panu iż poczytam na temat tego modelu i odezwę z zaproponowaną ceną do tego będę chciał je zabrać na Okręgową stacje w celu sprawdzenia podłużnic + hamulców i zawieszenia.Zgodził się.
Wiec ewentualnie moja propozycja by była 17000 PLN za ten pojazd.
Proszę o waszą opinie.
Fotki:
