
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Masz potwierdzone info, że pokażą ESa jeszcze w tym roku? Osobiście jestem bardzo za, aczkolwiek patrząc (jak już wspomniałeś) na datę premiery Camry, realniejszy wydawałby się Q1 lub Q2 ale 2025. Direct4 testowali w nadwoziu RX/TX i ES właśnie, dlatego mam nadzieję, że dodadzą go w nowszym wcieleniu.qubokurek wrote: ↑30 Jan 2024, o 12:40 Nowy ES ma być w tym roku na wakacje. Powinna być możliwość zamówienia jeszcze w tym roku, więc dostawa 2q/3q `25 i to taki wariant optymistyczny... Patrząc ile razy przesuwali premierę Toyoty Camry, powyższe założenia mogą być nierealne. Obym się mylił, ale na EU dostaniemy wariant hybrydowy z napędem na jedną lub obie osie do wyboru. Chyba że Lexus Z ES i LS (który beznadziejnie się sprzedaje) zrobi jednego reprezentacyjnego sedana?! Tylko wtedy rozmawiamy o samochodzie za 500tyś zł w najwyższej opcji z najmocniejszym silnikiem. Jeśli mówimy o LS, to jako fan marki uważam, że za 600-700tyś lepiej kupić S-klase, 7, A8 czy Panamerę. Poza tym robię 45-50tyś km rocznie i koszty eksploatacji w tej klasie trochę mnie przerażają! Tak naprawdę wybór jest między RX350h i nowym ES jak dla mnie
Nie, to info jest od doradcy ds. sprzedaży, ale on sam podkreślał, że te terminy mogą ulec zmianie. Jest to o tyle istotne dla mnie, że w czerwcu `25 muszę/chcę po zakończeniu leasingu obecnego ES przejść w kolejny leasing i chcąc pozostać przy Lexusie nie mam zbyt wielu opcji... Jak będę jechał za miesiąc na przegląd to mam dostać RX 350h na dzień na jazdy próbne. Nigdy nie jeździłem suwem, ale jestem otwarty również na taką opcję. W innym wypadku, albo kolejny leasing ES obecnej generacji jeżeli do tego momentu nie będzie nowy ES dostępny (bardzo prawdopodobny scenariusz), albo inna marka...przemosc wrote: ↑30 Jan 2024, o 14:51Masz potwierdzone info, że pokażą ESa jeszcze w tym roku? Osobiście jestem bardzo za, aczkolwiek patrząc (jak już wspomniałeś) na datę premiery Camry, realniejszy wydawałby się Q1 lub Q2 ale 2025. Direct4 testowali w nadwoziu RX/TX i ES właśnie, dlatego mam nadzieję, że dodadzą go w nowszym wcieleniu.qubokurek wrote: ↑30 Jan 2024, o 12:40 Nowy ES ma być w tym roku na wakacje. Powinna być możliwość zamówienia jeszcze w tym roku, więc dostawa 2q/3q `25 i to taki wariant optymistyczny... Patrząc ile razy przesuwali premierę Toyoty Camry, powyższe założenia mogą być nierealne. Obym się mylił, ale na EU dostaniemy wariant hybrydowy z napędem na jedną lub obie osie do wyboru. Chyba że Lexus Z ES i LS (który beznadziejnie się sprzedaje) zrobi jednego reprezentacyjnego sedana?! Tylko wtedy rozmawiamy o samochodzie za 500tyś zł w najwyższej opcji z najmocniejszym silnikiem. Jeśli mówimy o LS, to jako fan marki uważam, że za 600-700tyś lepiej kupić S-klase, 7, A8 czy Panamerę. Poza tym robię 45-50tyś km rocznie i koszty eksploatacji w tej klasie trochę mnie przerażają! Tak naprawdę wybór jest między RX350h i nowym ES jak dla mnie
ES jest specjalnie tak trzymany by nie był za fajny, bo trzeba sprzedać LS'a który odleciał mocno z ceną i nikt go nie chce.qubokurek wrote: ↑30 Jan 2024, o 12:40 Nowy ES ma być w tym roku na wakacje. Powinna być możliwość zamówienia jeszcze w tym roku, więc dostawa 2q/3q `25 i to taki wariant optymistyczny... Patrząc ile razy przesuwali premierę Toyoty Camry, powyższe założenia mogą być nierealne. Obym się mylił, ale na EU dostaniemy wariant hybrydowy z napędem na jedną lub obie osie do wyboru. Chyba że Lexus Z ES i LS (który beznadziejnie się sprzedaje) zrobi jednego reprezentacyjnego sedana?! Tylko wtedy rozmawiamy o samochodzie za 500tyś zł w najwyższej opcji z najmocniejszym silnikiem. Jeśli mówimy o LS, to jako fan marki uważam, że za 600-700tyś lepiej kupić S-klase, 7, A8 czy Panamerę. Poza tym robię 45-50tyś km rocznie i koszty eksploatacji w tej klasie trochę mnie przerażają! Tak naprawdę wybór jest między RX350h i nowym ES jak dla mnie
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest