Thorgal1 wrote:Lex wrote:Thorgal1 wrote:

Fajnie, b.blisko kolektora, kolo musiał się zdowo nagimnastykować. Ale tak powinno być


no właśnie piszesz że tak ma być ale u Ciebie wtrynki są w innym miejscu czy to ma jakieś znaczenie czy są przed czy za kolektorem no i jak u was jest rozwiązany problem znikającej Pb w czasie jazdy na LPG czy muszę się do tego przyzwyczaić tak jak pisze lukas78
najlepiej jak są jak najkrótsze wężyki od wtrysku do komory... walteków i tak chyba nie da się zamontować bliżej bo są dość duże ... ale ekspertem nie jestem ... zobacz tylko czy kolesie nie dali w miarę blisko wtryski ale węże mają po pół metra

... oraz zobacz czy dali opaski zaciskowe po jedne i drugiej stronie węża (przy wtryskach i przy kolektorze) = powód to to że jest przy kolektorze kiepski dostęp i mogło się chłopakom nie chcieć i zamontowali obejmy tylko przy wtryskach ... w takim przypadku po paru tyś km rurki się rozejdą i będzie walić gazem w komorze silnika i przy okazji w środku auta.[/quote]
a czyli twoja wcześniejsza wypowiedz "Fajnie, b.blisko kolektora, kolo musiał się zdowo nagimnastykować. Ale tak powinno być

" zajeżdżała szyderą ale jak widać nie na miejscu bo auto śmiga aż miło na tej instalce i z takim właśnie montażem , od czasu wyjechania z montażu czyli 5 miesięcy temu ani razu nie byłem na żadnych ustawieniach i innych kombinacjach auto hula bez problemów a naczytałem się sporo o takich co to ponad 4-5 tys.zł wydali i co chwilę coś było nie tak już w pierwszych dniach i tyg. użytkowania nie wspomnę o wymianach elementów instalki , ja dałem 2.400zł do GS300 MKII , maxkow dał 2.600zł do IS200 Kom. latamy i nie narzekamy