Opinie o klocach Powerstop

Klocki i inne komponenty hemulcowe
Post Reply
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Opinie o klocach Powerstop

Post by legato97 »

Pierwszy wrzucę. Zestaw z tarczami Rotinger spisuje się bardzo dobrze. Zero piskow i innych dźwięków. Pierwszy tysiąc poszedł gładko. Ograniczona ilość pyłu. Mieszanka okładziny wydaje się być bardziej miękka niż sama ceramika. Zobaczymy jak dalej się będą zachowywały i czy nie zabija tarcz i odwrotnie. Na ten moment polecam. Image
User avatar
CDME
Lex user
Posts: 27
Joined: 18 Apr 2014, o 21:31
Model Lexusa: LS400
Skąd:: WYSZKÓW
Contact:

Re: Opinie o klocach Powerstop

Post by CDME »

Osobiście używam tych klocków w Ls600h. W porównaniu do oryginałów z ASO to nie ma żadnego pylenia, i felgi są czyste. Co dla zwykłego użytkownika będzie naprawdę dużym plusem. Sam jestem zaskoczony. Hamowanie z dużych prędkości jak i z małych jest nieporównywalnie lepsze. Nie piszczą jak to bywało przy samej ceramice. Ogólnie śmiało polecam.
cooper69
Lex user
Posts: 238
Joined: 16 Jun 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Skąd:: 3City
Contact:

Re: Opinie o klocach Powerstop

Post by cooper69 »

Założyłem 3 tyg. temu w GS300 z 2008 na przód Powerstopy z tarczami Textar.

Jadąc do Włoch przez Austrię z powodu korków nawigacja prowadziła mnie górskimi serpentynami ze spadkami 15% i hamulce działały rewelacyjnie.

Jestem już kupiony przez tą markę klocków :)
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Opinie o klocach Powerstop

Post by legato97 »

Cooper masz wrażenie na nie wyzywamy na forum, że są bardziej miękkie, ale hamują lepiej? I jak z pyleniem u Ciebie?
cooper69
Lex user
Posts: 238
Joined: 16 Jun 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Skąd:: 3City
Contact:

Re: Opinie o klocach Powerstop

Post by cooper69 »

Pierwszego zdania kompletnie nie rozumiem - szczególnie słowa wyzywamy.
Pylą zdecydowanie mniej.
Dostawca deklaruje dwukrotnie dłuższą trwałość w stosunku do klasycznych, a czy są twarde czy miękkie... lata mi to :biggrin2:
Auto hamuje zdecydowanie, zauważalnie lepiej.
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Opinie o klocach Powerstop

Post by legato97 »

Urlopy za mną. Prawie 4tys km zrobione. I tak. Hamowania były różne. Tarcze pozostają dalej proste, ale fakt minimalnego pylenia mnie kładzie. Dalej polecam.
bartolini9
Lex user
Posts: 52
Joined: 21 Sep 2018, o 21:33
Model Lexusa: Lexus NX300
Skąd:: Gdańsk
Contact:

Opinie o klocach Powerstop

Post by bartolini9 »

legato97 wrote:Urlopy za mną. Prawie 4tys km zrobione. I tak. Hamowania były różne. Tarcze pozostają dalej proste, ale fakt minimalnego pylenia mnie kładzie. Dalej polecam.
I jak po roku oceniasz sprawność klocków POWERSTOP? Jaki przebieg na nich zrobiłeś do tej pory? Jak z pyleniem?

Zamierzam nabyć tarcze ROTINGERA ale odradzono mi stosowanie klocków ceramicznych. Uważam, że jest to przesadzone.

Jakie jest twoje zdanie?
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Opinie o klocach Powerstop

Post by legato97 »

Dalej polecam. Auto sprzedane, ale przeleciały 40tys napewno. Brak syfu na felgach to największy plus. Hamulce nie piszczały i z tarczami też wszystko było ok.
Post Reply

Return to “brakestock.pl”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests