Witam Panie i Panów,
dziś skończył się regulator w alternatorze. Napięcie dochodziło do 16V. Niezdrowo.
Alternator na stół, do regeneracji. Rozpocząłem poszukiwania ww. regulatora.
Za cholerę nie moge znaleźć.
Nr alternatora 27 06 0 - 46 36 0 lub nr od Denso (?) 10 22 11 - 07 30
Nie zakładałbym wątku, gdybym nie przeszperał forum i nie poszukał.
Może ktoś przerabiał temat?
GS300 MK2 REGULATOR NAPIĘCIA
-
- Nowy lex user
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 sty 2020, o 13:52
- Model Lexusa: 2 GS 300
- Skąd:: zachodniopomorskie
- Kontakt:
-
- Nowy lex user
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 sty 2020, o 13:52
- Model Lexusa: 2 GS 300
- Skąd:: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Re: GS300 MK2 REGULATOR NAPIĘCIA
Naprawdę nikt nie wymieniał regulatora w Japończyku który jest wdzięczny, ale elektyką kaprysi?
Może trochę przewrotnie zapytam - altek na pewno był ładowany jeszcze do innych aut koncernu - może ktoś wie do jakich?
Dodam że POLIFT, jeśli istotne.
Może trochę przewrotnie zapytam - altek na pewno był ładowany jeszcze do innych aut koncernu - może ktoś wie do jakich?
Dodam że POLIFT, jeśli istotne.
-
- Lex user
- Posty: 76
- Rejestracja: 8 lip 2017, o 23:34
- Model Lexusa: Ra40, st182,e11
- Skąd:: Sopot
- Kontakt:
Re: GS300 MK2 REGULATOR NAPIĘCIA
Minuta szukania
27700-46060
Jest tego sporo w sieci.
27700-46060
Jest tego sporo w sieci.
-
- Nowy lex user
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 sty 2020, o 13:52
- Model Lexusa: 2 GS 300
- Skąd:: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Re: GS300 MK2 REGULATOR NAPIĘCIA
Już doszedłem do tego, temat rozwiązany. Dzięki za pomoc.
-
- Nowy lex user
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 sty 2020, o 13:52
- Model Lexusa: 2 GS 300
- Skąd:: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Re: GS300 MK2 REGULATOR NAPIĘCIA
Jeszcze raz podrążę...bo temat nierozwiązany. Niestety.
Regulator wymieniony, alternator sprawdzony w serwisie - stan bardzo dobry.
Teraz już zupełnie elektryka dostała świra. Światła przygasają, co chwilę pojawia się kontrolka. Raz w trakcie jazdy nawet wszystko dosłownie na ułamek sekundy zgasło i powróciło do normy.
Sprawdziłem raz jeszcze podpięcie kostek, styk na przewodzie doprowadzającym prąd z alternatra, masy...aż potem doszedłem do tego.
Bezpiecznik altka (kostka, 120A) dosłownie stopiony. Wydaje mi się że musiał dostać mega prądu jak regulator wysiadł, przejechałem na większym napięciu ze 25 kilometrów. Ale właściwie to czemu się nie przepalił? Bezpiecznik sam sobie nie strzelił, stopiła się tylko jedna "nóżka"
I teraz pytanie - czy jeśli wymienię (raz jeszcze, zresztą) bezpiecznik alternatora to ładowanie wróci do normy? Jeśli nie - gdzie szukać?
Szukałem przetarć po przewodach, do niczego jeszcze nie doszedłem. Jakieś sugestie?
Regulator wymieniony, alternator sprawdzony w serwisie - stan bardzo dobry.
Teraz już zupełnie elektryka dostała świra. Światła przygasają, co chwilę pojawia się kontrolka. Raz w trakcie jazdy nawet wszystko dosłownie na ułamek sekundy zgasło i powróciło do normy.
Sprawdziłem raz jeszcze podpięcie kostek, styk na przewodzie doprowadzającym prąd z alternatra, masy...aż potem doszedłem do tego.
Bezpiecznik altka (kostka, 120A) dosłownie stopiony. Wydaje mi się że musiał dostać mega prądu jak regulator wysiadł, przejechałem na większym napięciu ze 25 kilometrów. Ale właściwie to czemu się nie przepalił? Bezpiecznik sam sobie nie strzelił, stopiła się tylko jedna "nóżka"
I teraz pytanie - czy jeśli wymienię (raz jeszcze, zresztą) bezpiecznik alternatora to ładowanie wróci do normy? Jeśli nie - gdzie szukać?
Szukałem przetarć po przewodach, do niczego jeszcze nie doszedłem. Jakieś sugestie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości