Przem86 pisze:Co wy lejecie do tych samochodów, że tak ogromne spalanie jest?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Jak to co rozpuszczalnik numer PB95 a tak z innej strony też całkiem poważnie to koledzy co maja lub posiadali GS 300 motor V6 - 245KM mogą się pochwalić mniejszym spalaniem , ładniejszym dźwiękiem i lepszym przyspieszeniem niż te 4TURBO jak to mówią There's no replacement for displacement!
Przem86 pisze:Co wy lejecie do tych samochodów, że tak ogromne spalanie jest?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Jak to co rozpuszczalnik numer PB95 a tak z innej strony też całkiem poważnie to koledzy co maja lub posiadali GS 300 motor V6 - 245KM mogą się pochwalić mniejszym spalaniem , ładniejszym dźwiękiem i lepszym przyspieszeniem niż te 4TURBO jak to mówią There's no replacement for displacement!
zender
No jak widzę spalanie, jak wyżej, 13-18 l przy silniku 2.0 to jednak trochę mnie to dziwi. Ja mam 13 w mieszanym przy 5.0 v8
Od jakiegoś czasu widzę że nową technologię można o kant dupy trzasnąć,skoro taki silnik spala więcej niż stary 1GF z garażowym turbo.Obym nie był zmuszony do zakupu nowych gównianych rozwiązań.
carinus pisze:Od jakiegoś czasu widzę że nową technologię można o kant dupy trzasnąć,skoro taki silnik spala więcej niż stary 1GF z garażowym turbo.Obym nie był zmuszony do zakupu nowych gównianych rozwiązań.
Bo te nowe technologie liczą średnie spalanie ze złożonymi lusterkami, zaklejonymi szczelinami w drzwiach i na maks napompowanymi oponami, jadąc z lekkiej dopuszczalnej w testach górki. O kant rzyci można to podetrzeć
ja leję 98 plus dodatek millersa power eco max - 50ml na pełny bak (rzekomo dodaje do 2 oktanów)
- tankuje na lukoil 98 ecto, BP ultimate 98 lub verva 98
spalanie prezentuje się w ten sposób:
- trasa jazda normalna (normalna w moich normach) - 8l
- trasa do 90km/h jak najoszczędniej - rekord 5.9l na 200km
- miasto (warszawa) - ok 13,5-14 w ostatnim czasie mam spalanie - jednak nie scigam się spod swiatel itd.
średnio od tankowania do tankowania przejezdzam 500-550km - tankuję jak zapali się rezerwa i zasieg od 0 do 10km - wtedy w baku jest 9l
Mam nowego Lexusa NX300, 2 litrowe benzynowe turbo. Opony zimowe. PB95.
Aktualnie przejechałem nim 800 km ledwie. Mimo, że spodziewałem się podobnego spalania to troszkę jednak sporo wychodzi i mogę powiedzieć jestem ciut zawiedziony.
Pierwszy bak - paredziesiat kilometrów w Gdańsku plus trasa na Mazury w sumie 300 kilometrów, spalanie przy dystrybutorze 11.9
Drugi bak - trochę miasta, trasa plus autostrada z tempomatem na 150 km/h, spalanie przy dystrybutorze 12.8
Czy sa to wyniki w normie jak na pierwsze kilometry? Nie jeżdżę jak dziadek, lubię przycisnąć i wyprzedzić.
Mam jeszcze pytanie odnośnie ilości paliwa w baku. Otóż jak pokazuje mi, ze mam paliwa tylko na 5-10 km to tankuje ledwie 51-52 litry do maksimum. A bak jest podobno 60 litrowy. Czy to oznacza, że jeszcze wtedy te 8-9 litrów zostaje w baku?
Spalanie jest takie jak piszą poprzednicy. Średnia w mieszanym część eko część srogie wyprzedzanie i zabawa to 10-11l/100. Minimum 7-8 w trasie przy 140-150 9l. Przy 1-2-3-4-5 na full to 50l i więcej pokaże;) Pierwszy 1-2 tys km spalanie zwiększone o ok 1-2 l/100km
Nowy GS 300 F sport. Przejechałem dopiero 350 km. 100 km autostradą ( wolno 130-160 km/h , chodź lubię przycisnąć ) pozostałe 250 km miasto - korki. I mam to totalnie w pompce. Będę lał i jeździł, ponieważ ta zabawka to totalny kosmos.