IS 250 MK II - Tuning

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Awatar użytkownika
Sybir92
Nowy lex user
Posty: 12
Rejestracja: 20 sie 2017, o 23:41
Model Lexusa: IS 250 FSPORT
Skąd:: Olesno
Lokalizacja: OLESNO
Kontakt:

IS 250 MK II - Tuning

Post autor: Sybir92 »

Witajcie.

Szczerze to przejrzałem trochę forum, ale nie znalazłem niczego co by mnie interesowało.

Z ciekawości zapytam.

Myślę by troszkę podnieść moc (chociaż Nm) w Is 250 mk II. Jak wiadomo chip podnosi moc o całe 5 KM więc nie warto ładować 1200zł . U mnie w samochodzie poprzedni właściciel zamontował stożęk KN i chipboxa.... Nie wiem czy to cokolwiek dało bo na rolkach nie byłem, ale denerwuje mnie to , ze zwykły passat 130 KM przez chwilę mnie bierze do póki lex nie wskoczy na odpowiednie obroty... Dlatego myślę nad tym jak zwiększyć mu trochę moc... szczerze satysfakcjonowałoby mnie te 250KM.
Pytałem kilka firm tuningowych i jedyne co usłyszałem to ostrzejszy rozrząd, wycięcie kata, wymiana wydechu, chip , stożek... Co prawda może gdyby wymienić to wszystko coś by poszło , ale czy ktoś robił takie zabiegi ?

Albo możecie doradzić co prócz swapa idzie zrobić z 4GR FSE ?
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: IS 250 MK II - Tuning

Post autor: carsik »

Sybir92 pisze:Witajcie.

Szczerze to przejrzałem trochę forum, ale nie znalazłem niczego co by mnie interesowało.

Z ciekawości zapytam.

Myślę by troszkę podnieść moc (chociaż Nm) w Is 250 mk II. Jak wiadomo chip podnosi moc o całe 5 KM więc nie warto ładować 1200zł . U mnie w samochodzie poprzedni właściciel zamontował stożęk KN i chipboxa.... Nie wiem czy to cokolwiek dało bo na rolkach nie byłem, ale denerwuje mnie to , ze zwykły passat 130 KM przez chwilę mnie bierze do póki lex nie wskoczy na odpowiednie obroty... Dlatego myślę nad tym jak zwiększyć mu trochę moc... szczerze satysfakcjonowałoby mnie te 250KM.
Pytałem kilka firm tuningowych i jedyne co usłyszałem to ostrzejszy rozrząd, wycięcie kata, wymiana wydechu, chip , stożek... Co prawda może gdyby wymienić to wszystko coś by poszło , ale czy ktoś robił takie zabiegi ?

Albo możecie doradzić co prócz swapa idzie zrobić z 4GR FSE ?
nic, dać mu spokój. Kombinowanie z silnikiem wolnossącym do użytku drogowego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
DanLexus
Lex Driver
Posty: 521
Rejestracja: 15 sie 2014, o 21:16
Model Lexusa: SC300
Skąd:: Tarnów
Kontakt:

Re: IS 250 MK II - Tuning

Post autor: DanLexus »

Sybir92 pisze:
Albo możecie doradzić co prócz swapa idzie zrobić z 4GR FSE ?
Jeśli chcesz coś ugrać w tej budzie to 'najtaniej' i najlepiej zainteresować się egzemplarzem z 2GR FSE pod maską. Droga w podnoszenie mocy przy N/A jest droga do nikąd.
Supras are just a hatchback SC300
andm
Nowy lex user
Posty: 6
Rejestracja: 13 lut 2018, o 09:17
Model Lexusa: IS
Skąd:: Warszawa

Re: IS 250 MK II - Tuning

Post autor: andm »

A skąd wiesz, przerabiałeś już ten temat?
Awatar użytkownika
gmiter
Lex Master
Posty: 1247
Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
Model Lexusa: IS350
Skąd:: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: IS 250 MK II - Tuning

Post autor: gmiter »

Jeśli ktos zna się na autach/silnikach to wie że wyciskanie z NA bez turbo/kompresora jest drogą do nikąd i tyle.
ledziu
Lex Master
Posty: 2560
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: IS 250 MK II - Tuning

Post autor: ledziu »

andm pisze:A skąd wiesz, przerabiałeś już ten temat?
Ja przerabiałem dużo tematów :hobby: :lolek:
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: IS 250 MK II - Tuning

Post autor: carsik »

andm pisze:A skąd wiesz, przerabiałeś już ten temat?

a od ilu "przerobień" uznasz że wiem?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
adamsky73
Lex Driver
Posty: 621
Rejestracja: 20 maja 2014, o 17:14
Model Lexusa: LS460 '08
Skąd:: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: IS 250 MK II - Tuning

Post autor: adamsky73 »

Jak powiedział Colin Chapman, konstruktor Lotusa:
Duża moc czyni cię szybszym na prostej, niska masa czyni cię szybszym wszędzie.
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
Scoob
Lex user
Posty: 171
Rejestracja: 24 cze 2014, o 00:32
Model Lexusa: IS250
Skąd:: Elbląg
Kontakt:

IS 250 MK II - Tuning

Post autor: Scoob »

@Sybir92 zacznij od wyrzucenia tego boxa i przynajmniej odizolowania termicznego stożka, choć ja w ogóle nie jestem zwolennikiem tego rozwiązania do użytku codziennego. Może też warto pokombinować z lepszym paliwem i dodatkami.
Jedyne mody, które poczujesz to wg mnie lżejszy zamach, kolektory wydechowe, układ wydechowy z wywaleniem ekologii i kompresor. Po każdym z zabiegów jeszcze przydałoby się zrobić soft (nie słyszałem aby ktoś w PL na tyle dobrze ogarniał Denso, żeby podjąć się takich akcji). Jak piszą wszyscy powyżej - lepiej szukaj 350 albo innego auta jak chcesz ściągać się Passatami.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Sybir92
Nowy lex user
Posty: 12
Rejestracja: 20 sie 2017, o 23:41
Model Lexusa: IS 250 FSPORT
Skąd:: Olesno
Lokalizacja: OLESNO
Kontakt:

Re: IS 250 MK II - Tuning

Post autor: Sybir92 »

To nie chodzi o ściganie się z passatami. To był jedynie przykład... Czy ten chipbox cokolwiek robi nie wiem... Wymontuję go i zobacze co to w ogóle jest....
Stożek jest ogarnięty tak jak trzeba. ASO Kraków się tym już zajęło i jest okej .

No myślałem nad wycięciem katów, softem na stałe (zawsze może te 5KM będzie), później nawiercane tarcze hamulcowe i felgi ze stopów lekkich dla zmniejszenia masy. Jakieś pomyły jak zmiejszyć jeszcze mase , ale by wygląd został podobny ?

Co masz na myśli kompresor ? Żeby zamontować takowy ? Pytałem już o podobne zabiegi w chyba jednej z większych firm tuningowych w PL (BestPerformance) i w sumie nikomu się tego nie chce robić.

Jedyne co mi znajomy mechanik zaproponował to ostrzejszy rozrząd... Da to coś ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości