[GS300 MK2 '98] Wymiana kierownicy

Problemy dotyczące modelu GS
Post Reply
BOHEN
Lex user
Posts: 96
Joined: 23 Jul 2015, o 16:34
Model Lexusa: GS300
Skąd:: wschód
Contact:

[GS300 MK2 '98] Wymiana kierownicy

Post by BOHEN »

Przymierzam się do kupna innej kierownicy, gdyż z racji wysokiego przebiegu moja została obszyta jakąś beznadziejną skórą i teraz wygląda zapewne gorzej niż przed obszyciem. Na co mam zwrócić uwagę przy kupnie kierownicy? Czy pasuje ta poliftowa? Na swojej kierownicy mam przyciski od telefonu i tempomatu, czy jeśli w kierownicy której kupie będą inne (np od sterowania radiem) można je przerzucić?
bunny54
Lex user
Posts: 296
Joined: 25 Jul 2014, o 23:27
Model Lexusa: GS300 2002r.
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: [GS300 MK2 '98] Wymiana kierownicy

Post by bunny54 »

jeśli kupisz poliftową od GS300 to będziesz miał przyciski ręcznej zmiany biegów, co za tym idzie taśma może nie mieć pinów do pilota od tel. Lepiej kup drewno od GS430. Pilota możesz przełożyć/zamienić.
Jurek Killer
Lex user
Posts: 85
Joined: 10 Jun 2017, o 16:18
Model Lexusa: LS430 MKIII
Skąd:: Gorzów Wlkp
Contact:

Re: [GS300 MK2 '98] Wymiana kierownicy

Post by Jurek Killer »

Panowie a podpowiedzcie jak zdemontować kierownicę??
Nie chciał bym czegoś uwalić....
Igi
Lex user
Posts: 35
Joined: 8 Sep 2015, o 16:43
Model Lexusa: Lexus GS300 '02
Skąd:: Bolesławiec
Location: Bolesławiec

Re: [GS300 MK2 '98] Wymiana kierownicy

Post by Igi »

Jurek Killer wrote:Panowie a podpowiedzcie jak zdemontować kierownicę??
Nie chciał bym czegoś uwalić....
Z tyły po bokach kierownicy po lewej i prawej stronie masz takie zaślepki które delikatnie wydłubujesz czymś miękkim żeby nie porysować i pod tym masz dwie śruby torx. Odkręcasz do końca (śrub nie wyciągniesz całkiem tylko zostają w poduszce) i szarpiesz poduche. Delikatnie z poduszką żeby kabli nie urwać. Potem odpinasz wtyczki od taśmy i odkręcasz nakrętkę tą dużą. Jak nakrętka luźna to odkręć do końca ale na tyle żeby się trzymała kolumny i stuknij kilka razy w kierownice od spodu (powinna wyskoczyć z wieloklinu i zatrzymać na zostawionej nakrętce, a po to nakrętka żeby sobie taśmy nie wyrwać jak Cię odskakująca kierownica zaatakuje). I ot całą filozofia.
Pamiętaj ważne żeby odpiąć akumulator przed ściąganiem kierownicy. Niby nic się stać nie powinno, ale nie mam nigdy zaufania do grzebania przy poduszce pod napięciem ;).
Post Reply

Return to “GS”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest