[IS 200] Dokladnie turbo

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Post Reply
tomekb
Lex Master
Posts: 2610
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Location: Sosnowiec, Będzin
Contact:

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Post by tomekb »

dokladnie to chce zrobic
eatona mozna kupic z mercedesa sterowanie gdzie mozna zrobic
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Post by carinus »

Nie patrzcie na moc tylko na przebieg momentu obrotowgo.Parametr mocy jako mocy nic nam nie daje jeżeli przebiega krzywo i w miejscu do którego normalnie nie kręcimy silnika.Wzorem powinien być przebieg z diesla z zakresie obrotów jak z benzyny.Dla mnie wystarczy 150KM ale z większym momentem od samego dołu.Musimy patrzeć jak przebiega lub będzie przebiegać wykres momentu po przeróbkach.Kompresor bedzie lepszy do pompowania już od niskich obrotów,tyle że pożera za dużo energi do napedu.
lukaszb24
Lex user
Posts: 114
Joined: 21 Sep 2010, o 17:25
Model Lexusa: IS200
Location: świętokrzyskie
Contact:

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Post by lukaszb24 »

User avatar
Wombat
Lex user
Posts: 159
Joined: 3 Oct 2010, o 02:14
Model Lexusa: LS 400
Skąd:: Wawa Traktorówek
Contact:

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Post by Wombat »

Kompresor bedzie lepszy do pompowania już od niskich obrotów,tyle że pożera za dużo energi do napedu.
ale bilans i tak jest na plus wiec nie ma to znaczenia
________________________________________________________
a LS łyka Image
User avatar
Roz
Lex user
Posts: 77
Joined: 27 Dec 2011, o 23:14
Model Lexusa: IS300T
Skąd:: Rzeszów
Contact:

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Post by Roz »

Wtrace sie panowie, 200+KM - NIE JEDZIE!!! Uwierzcie jezdzilem kilka lat moim ISem, mialem porobiony wydech HKS dedykowany do tego auta, dolot INJEN, auto w MT i kupa, kazda V jest agresywniejsza, co prawda gora RPM jest mocna no ale i tak taki zestaw nie jedzie!!!
Jak kombinowac i wydawac hajs to tylko swap na 2JZ, zakuc i zaturbic!!!
RozLEX
User avatar
LinkPL
Lex Maniak
Posts: 795
Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Contact:

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Post by LinkPL »

dwulitrowy silni benzynowy nie daje wielkich szans na podniesienie mocy, są ludzie którzy to robią z sukcesami, ale to trochę przerost formy nad treścią ... Ponieważ nawet jak się uturbi ten motor to i tak z niego cudów nie będzie, ponieważ moc początkowa jest mała, a silnik nie należy do stalowych jeśli chodzi o wytrzymałość w podnoszeniu mocy. Trochę za dużo z tym zachodu. Także jak najbardziej popieram kolegę Roz ...

Wszyscy chcieli by więcej ... ale po co. Do codziennej jazdy spokojnie wystarcza, jak trzeba wyprzedzić to się wyprzedza całkiem dobrze i tyle ...

No ale jak tam chcecie z pasjonatami nie będę dyskutował o gustach ... Ktoś chce więcej ?? widziałem na allegro 3uz-fe ... Macie na forum projekt Grodzia i z niego możecie brać przykład ...
How far We can go ...
ledziu
Lex Master
Posts: 2583
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Post by ledziu »

Roz wrote:Jak kombinowac i wydawac hajs to tylko swap na 2JZ, zakuc i zaturbic!!!


lepiej wstawić 2jzgte i olać kucie będzie taniej.
User avatar
Roz
Lex user
Posts: 77
Joined: 27 Dec 2011, o 23:14
Model Lexusa: IS300T
Skąd:: Rzeszów
Contact:

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Post by Roz »

[/quote]lepiej wstawić 2jzgte i olać kucie będzie taniej.[/quote]

Tylko za ile i gdzie nabyc real 2JZGTE a nie 2JZ lub 2JZGE choc tez powinien wytrzymac?!
Koszt około 10K!
2JZ (1500zl) + kucizna (4000zł) i masz pancerniaka zrobionego na nowo!

Takie jest moje zdanie!
RozLEX
lukaszb24
Lex user
Posts: 114
Joined: 21 Sep 2010, o 17:25
Model Lexusa: IS200
Location: świętokrzyskie
Contact:

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Post by lukaszb24 »

ledziu
Lex Master
Posts: 2583
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Post by ledziu »

Roz wrote:
lepiej wstawić 2jzgte i olać kucie będzie taniej.[/quote]Tylko za ile i gdzie nabyc real 2JZGTE a nie 2JZ lub 2JZGE choc tez powinien wytrzymac?! Koszt około 10K! 2JZ (1500zl) + kucizna (4000zł) i masz pancerniaka zrobionego na nowo! [/quote]

Troszeczke przesadzasz z tym brakiem możliwości zdobycia 2jzgte. Dosyć sporo jest ich w UK albo mozna też wyszukać Aristo wydłubać to co się przyda a resztę sprzedać.
Podajesz cene 10k za gte ale dojście ge do gte bedzie kosztować pewnie tyle samo co zakup gte.
Zresztą nawet przeliczając to co sam napisałes to różnica wyjdzie Ci około 1,5k pomiedzy ori gte a zrobionym ge ponieważ zapomniałes o jeszcze takich dwóch detalach jak uszcz. pod głowę i obróbka pod kucizne (krasnobrodzka) co w sumie da ponad 3k.
Poza tym kucizna za 4k wyglada na dziwnie tanio. Kułem kilka silników na gratach B.Crower i zawsze razem z obróka liczyłem od 12k do 20k.
Poprostu wychodze z zalożenia że 2jzgte jest znakomitym skróceniem drogi w modach gdzie jego finito jest idealnie tuż przed przepaścią finasową oraz walka z prawami fizyki. Potem to już jest sztuka dla sztuki a koszty nie współmierne do wyników
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 3 guests