dokladnie to chce zrobic
eatona mozna kupic z mercedesa sterowanie gdzie mozna zrobic
[IS 200] Dokladnie turbo
-
- Lex Master
- Posts: 2610
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Location: Sosnowiec, Będzin
- Contact:
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
Nie patrzcie na moc tylko na przebieg momentu obrotowgo.Parametr mocy jako mocy nic nam nie daje jeżeli przebiega krzywo i w miejscu do którego normalnie nie kręcimy silnika.Wzorem powinien być przebieg z diesla z zakresie obrotów jak z benzyny.Dla mnie wystarczy 150KM ale z większym momentem od samego dołu.Musimy patrzeć jak przebiega lub będzie przebiegać wykres momentu po przeróbkach.Kompresor bedzie lepszy do pompowania już od niskich obrotów,tyle że pożera za dużo energi do napedu.
-
- Lex user
- Posts: 114
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:25
- Model Lexusa: IS200
- Location: świętokrzyskie
- Contact:
- Wombat
- Lex user
- Posts: 159
- Joined: 3 Oct 2010, o 02:14
- Model Lexusa: LS 400
- Skąd:: Wawa Traktorówek
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
ale bilans i tak jest na plus wiec nie ma to znaczeniaKompresor bedzie lepszy do pompowania już od niskich obrotów,tyle że pożera za dużo energi do napedu.
- Roz
- Lex user
- Posts: 77
- Joined: 27 Dec 2011, o 23:14
- Model Lexusa: IS300T
- Skąd:: Rzeszów
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
Wtrace sie panowie, 200+KM - NIE JEDZIE!!! Uwierzcie jezdzilem kilka lat moim ISem, mialem porobiony wydech HKS dedykowany do tego auta, dolot INJEN, auto w MT i kupa, kazda V jest agresywniejsza, co prawda gora RPM jest mocna no ale i tak taki zestaw nie jedzie!!!
Jak kombinowac i wydawac hajs to tylko swap na 2JZ, zakuc i zaturbic!!!
Jak kombinowac i wydawac hajs to tylko swap na 2JZ, zakuc i zaturbic!!!
RozLEX
- LinkPL
- Lex Maniak
- Posts: 795
- Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
- Model Lexusa: RX 500h
- Skąd:: Iłża
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
dwulitrowy silni benzynowy nie daje wielkich szans na podniesienie mocy, są ludzie którzy to robią z sukcesami, ale to trochę przerost formy nad treścią ... Ponieważ nawet jak się uturbi ten motor to i tak z niego cudów nie będzie, ponieważ moc początkowa jest mała, a silnik nie należy do stalowych jeśli chodzi o wytrzymałość w podnoszeniu mocy. Trochę za dużo z tym zachodu. Także jak najbardziej popieram kolegę Roz ...
Wszyscy chcieli by więcej ... ale po co. Do codziennej jazdy spokojnie wystarcza, jak trzeba wyprzedzić to się wyprzedza całkiem dobrze i tyle ...
No ale jak tam chcecie z pasjonatami nie będę dyskutował o gustach ... Ktoś chce więcej ?? widziałem na allegro 3uz-fe ... Macie na forum projekt Grodzia i z niego możecie brać przykład ...
Wszyscy chcieli by więcej ... ale po co. Do codziennej jazdy spokojnie wystarcza, jak trzeba wyprzedzić to się wyprzedza całkiem dobrze i tyle ...
No ale jak tam chcecie z pasjonatami nie będę dyskutował o gustach ... Ktoś chce więcej ?? widziałem na allegro 3uz-fe ... Macie na forum projekt Grodzia i z niego możecie brać przykład ...
How far We can go ...
-
- Lex Master
- Posts: 2583
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
Roz wrote:Jak kombinowac i wydawac hajs to tylko swap na 2JZ, zakuc i zaturbic!!!
lepiej wstawić 2jzgte i olać kucie będzie taniej.
- Roz
- Lex user
- Posts: 77
- Joined: 27 Dec 2011, o 23:14
- Model Lexusa: IS300T
- Skąd:: Rzeszów
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
[/quote]lepiej wstawić 2jzgte i olać kucie będzie taniej.[/quote]
Tylko za ile i gdzie nabyc real 2JZGTE a nie 2JZ lub 2JZGE choc tez powinien wytrzymac?!
Koszt około 10K!
2JZ (1500zl) + kucizna (4000zł) i masz pancerniaka zrobionego na nowo!
Takie jest moje zdanie!
Tylko za ile i gdzie nabyc real 2JZGTE a nie 2JZ lub 2JZGE choc tez powinien wytrzymac?!
Koszt około 10K!
2JZ (1500zl) + kucizna (4000zł) i masz pancerniaka zrobionego na nowo!
Takie jest moje zdanie!
RozLEX
-
- Lex user
- Posts: 114
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:25
- Model Lexusa: IS200
- Location: świętokrzyskie
- Contact:
-
- Lex Master
- Posts: 2583
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
lepiej wstawić 2jzgte i olać kucie będzie taniej.[/quote]Tylko za ile i gdzie nabyc real 2JZGTE a nie 2JZ lub 2JZGE choc tez powinien wytrzymac?! Koszt około 10K! 2JZ (1500zl) + kucizna (4000zł) i masz pancerniaka zrobionego na nowo! [/quote]Roz wrote:
Troszeczke przesadzasz z tym brakiem możliwości zdobycia 2jzgte. Dosyć sporo jest ich w UK albo mozna też wyszukać Aristo wydłubać to co się przyda a resztę sprzedać.
Podajesz cene 10k za gte ale dojście ge do gte bedzie kosztować pewnie tyle samo co zakup gte.
Zresztą nawet przeliczając to co sam napisałes to różnica wyjdzie Ci około 1,5k pomiedzy ori gte a zrobionym ge ponieważ zapomniałes o jeszcze takich dwóch detalach jak uszcz. pod głowę i obróbka pod kucizne (krasnobrodzka) co w sumie da ponad 3k.
Poza tym kucizna za 4k wyglada na dziwnie tanio. Kułem kilka silników na gratach B.Crower i zawsze razem z obróka liczyłem od 12k do 20k.
Poprostu wychodze z zalożenia że 2jzgte jest znakomitym skróceniem drogi w modach gdzie jego finito jest idealnie tuż przed przepaścią finasową oraz walka z prawami fizyki. Potem to już jest sztuka dla sztuki a koszty nie współmierne do wyników
Who is online
Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 3 guests