IS200 aka IS400 swap

User avatar
dolina
Lex user
Posts: 295
Joined: 10 Nov 2011, o 15:49
Model Lexusa: IS300 + E39 4.4 V8
Skąd:: Łomża -> UK
Contact:

Re: IS200 aka IS400 swap

Post by dolina »

michalllw wrote:
dolina wrote:To akurat nie jest duzy problem. Martwi mnie tylko sprawa z immo.
Immo można przecież skasować u szpeca :biggrin2:

Znasz kogoś takiego? Zanim kupie caly zestaw chce sie upewnic ze samochód nie bedzie stał pól roku w garazu. Czyli gromadze info :) Szkoda ze grodzio juz nie istnieje na forum bo on tez miał problem z immo i mógłby być tutaj przydatny. A on jako pierwszy albo i jedyny wsadził 1UZ w PL. Z tym ze on pozostał przy AT



User avatar
krzywydg
Lex Maniak
Posts: 786
Joined: 14 Jan 2011, o 00:42
Model Lexusa: GS430 MK I
Skąd:: Dąbrowa Górnicza
Location: Dąbrowa Górnicza
Contact:

Re: IS200 aka IS400 swap

Post by krzywydg »

Siema! Wogole nie kalkulujesz kosztów do efektów... Po co Ci UZ na grubej korbie jak go nie będziesz dmuchal?? I dyfer z gs430?? I dlaczego martwisz się o immo jak pisales że kupujesz całe auto??
Musisz się poważnie zastanowic nad tym swapem ;)
Do czego to auto ma być wogole? Drift, ćwiartka, czy dayili?
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Image
User avatar
michalllw
Lex Master
Posts: 1512
Joined: 2 Jan 2011, o 11:43
Model Lexusa: IS-F
Skąd:: Bielawa
Contact:

Re: IS200 aka IS400 swap

Post by michalllw »

Znam, zanim wsadziłem 1jz do is200 szukałem info na ten temat i znalazłem typa co ściąga immo, u mnie sprawa była prosta dlatego że w Soarerze nie było immo, musisz podzwonić i popytać o ściągnięcie immo i jeśli nie znajdziesz albo cena będzie kosmiczna to możesz wysłać kompa do mojego magika a jeśli chcesz po taniości to możesz wsadzić z immo i przy ,,czytniku,, od immo po prostu przykleić elektronikę kluczyka :biggrin2:
https://www.facebook.com/MMniceCARS/
User avatar
dolina
Lex user
Posts: 295
Joined: 10 Nov 2011, o 15:49
Model Lexusa: IS300 + E39 4.4 V8
Skąd:: Łomża -> UK
Contact:

Re: IS200 aka IS400 swap

Post by dolina »

krzywydg wrote:Siema! Wogole nie kalkulujesz kosztów do efektów... Po co Ci UZ na grubej korbie jak go nie będziesz dmuchal?? I dyfer z gs430?? I dlaczego martwisz się o immo jak pisales że kupujesz całe auto??
Musisz się poważnie zastanowic nad tym swapem ;)
Do czego to auto ma być wogole? Drift, ćwiartka, czy dayili?

Nigdzie nie pisałem ze chce dyfer z gs430 tylko to była opcja zaproponowana przez ledzia. Nie planuje tego dmuchać bo moc 1uz powinna mi wystarczyć na jakiś czas. Samochod ma być daily + do zabawy.
User avatar
Riki
Lex Driver
Posts: 480
Joined: 20 Oct 2013, o 23:24
Model Lexusa: is 200
Skąd:: Krasnystaw
Contact:

Re: IS200 aka IS400 swap

Post by Riki »

dolina wrote:To akurat nie jest duzy problem. Martwi mnie tylko sprawa z immo.
Imo możesz wyciąć, lub czytnika przyczepić:(fasolke) i po sprawie lub przełożyć do swojego klucza
Części do lexusów
IS 200-300 MK1
IS 220-250 Mk 2
Gs300-430 Mk2 Mk3
Ls 430 ufc 30
ls400 Ufc 20

-silniki
-skrzynie biegów
-el.blacharskie
-wiele innych
Więcje informacji 720 814 923 Lub pW
Ricko
Nowy lex user
Posts: 5
Joined: 11 Feb 2014, o 21:57
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Zbaszynek
Contact:

Re: IS200 aka IS400 swap

Post by Ricko »

Niedawno też dowiadywałem się na temat swapu Uz'ta. Pytałem się chłopaków co na co dzień modzą samochody- ogolnie same japońce. i same połączenie Uz i skrzyni 1G-Fa to w miare prosty temat. albo dzwon skrzyni z USA albo plyta przejsciowa + koło zamachowe "made by heniu" rzeźbione na warsztacie ze sprzegłem od BI EM Dabliu (BMW). Co do wytrzymałości skrzyni to do 500HP ogrnirnie. a co do info ze przy 150k padaja to - jak dbasz tak masz. Dyfer standar wytrzyma pierwsze spalone gumy pożniej juz trzeba szukac nowego. Dyfero z LSD posmiga dłużej ale nie za długo. z GS 300/430 po małych mogach i zeźbach ogarnie. Co do elektroniki- tu jest już kostka rubika- żeby wszystko grało to dobry elektronik to ogarnie ale wszystko musi byc z LS od pompek paliwa, czujników, fitrów itp. i nie ma gwarancji ze bedzie chodziło idealnie. Wystarczy ze zabraknie jakiegoś małego impulsu z " Budy LS'a" i bedzie wciągał 20L benzynki jak nic. a w budzie Ls'a spalanie jest 8-10. Poprostu komputer musi mysleć ze jest w budzie LS. prosciej jest kupic kompa EMU za 2-2,5 tysia i dać do elektronika który prytuli 4-5 tysi a nasz IS 400 bedzie tylko potrzebował 8L soku z gumijagód na 100km. a koszt takiego swapa, to jak dobrze pojdzie 15k PLN' ów.
User avatar
dazmian
Lex user
Posts: 23
Joined: 6 Feb 2015, o 16:50
Model Lexusa: IS 200 Sport
Skąd:: Koszalin
Location: Koszalin
Contact:

Re: IS200 aka IS400 swap

Post by dazmian »

Witam. Niedawno sam sie bardzo interesowalem jak wyglada sprawa swapa na V8 ;) i trafilem na takie ciekawe video:
https://www.youtube.com/watch?v=Fqc6UWnpCoU
ledziu
Lex Master
Posts: 2582
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: IS200 aka IS400 swap

Post by ledziu »

Ricko wrote:. Pytałem się chłopaków co na co dzień modzą samochody- ogolnie same japońce. i same połączenie Uz i skrzyni 1G-Fa to w miare prosty temat. albo dzwon skrzyni z USA albo plyta przejsciowa + koło zamachowe "made by heniu" rzeźbione na warsztacie ze sprzegłem od BI EM Dabliu (BMW). .
Rzeźba przy kole zamachowym wymaga wzmocnienia podłogi żeby odłamki nie urwały nogi kierownika... :down:
TmK18
Lex user
Posts: 158
Joined: 9 Jul 2013, o 19:25
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WLKP
Contact:

Re: IS200 aka IS400 swap

Post by TmK18 »

Też widziałem ten zestaw z anglii i to całkiem dobra opcja o ile ta skrzynia faktycznie ogarnie to chociaż przez rok :)
A z tego co wiem to kolo zamachowe do 1UZ pasuje od RAV4 z tym że trzeba rozwiercać otwory
Natomiast ja bym szukał 1UZ'a z LS400 po lifcie dlatego że miał tyle samo KM co 3UZ czyli prawie 300 :biggrin2:
ledziu
Lex Master
Posts: 2582
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: IS200 aka IS400 swap

Post by ledziu »

TmK18 wrote: A z tego co wiem to kolo zamachowe do 1UZ pasuje od RAV4 z tym że trzeba rozwiercać otwory
No widzisz a to jest pierwsza czynność którą poważni tuningowcy Ci odradzą...
TmK18 wrote:Natomiast ja bym szukał 1UZ'a z LS400 po lifcie dlatego że miał tyle samo KM co 3UZ czyli prawie 300 :biggrin2:
A tu dla odmiany proponujesz dziwną rzecz ponieważ nie chodzi tylko o moc ale też o Nm i jego dostępność, więc po co sugerujesz praktycznie nie dostępnego 1uz vvti jak lepsze ma parametry 3uz??? A do tego autor tematu ma po taniości 1uz bez vvti więc temat jest chyba już jasny :biggrin2:
Post Reply

Return to “IS mk1 1998-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest