

Dorzucam obrazek wtrysku :
http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_3592_2.jpg
Klepią każde, nawet moje barracudy, które cieszą się dobrą opinią pod każdym względem. Wtryski klepać mogą od za dużego ciśnienia i ich zużycia.rkiljan wrote:Witam, jako że mójzaczął mieć średnie spalanie ok 15l/100km gazu zacząłem szukać przyczyny. Jako że wtryski gazu mam Magic Jet od razu postawiłem na nie bo już miałem kiedyś podobny problem. Okazało się że 2 "klepią" (3 i 5). Jako że mam do mojego gazownika kawałek drogi a koszt regeneracji to 30zł od wtrysku zacząłem zastanawiać się czy sam bym tego nie mógł zrobić bo w sumie wymienia się gumki wraz ze sprężynką i tłoczkiem. Zacząłem czytać fora od LPG i zadziwił mnie jeden fakt, podobno te wtryski da się rozebrać od strony dyszy by później nie trzeba było ich kalibrować a gdy odkręcimy nakrętkę kontrującą u góry to będzie już ciężko je ustawić bez specjalnego przyrządu. Widziałem jak mój gazownik to robił, po prostu odkręcił nakrętkę która kontrowała, wyciągał cały zespół tłoczka i zderzaka popatrzył podmuchał zmienił oringi i sprężynkę i złożył, później komputer i następny klient skasowany. Czy mógł by ktoś wypowiedzieć się na ten temat? Czy warto samemu podłubać i czy mój "świetny" gazownik robił to prawidłowo czy po prostu kawał
?
Dorzucam obrazek wtrysku :
http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_3592_2.jpg
na fakturze jest napisane "Zestaw wtryskowy Stag-300"owczar wrote:A jakie masz obecnie?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest