LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
- Rici
- Administrator
- Posty: 1021
- Rejestracja: 15 wrz 2010, o 18:30
- Model Lexusa: 3GS
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
W tym temacie wstawiamy tylko ogłoszenia związane z Lexus LS czwartej generacji , wcześniejsze zapytania można znaleźć w starym temacie
-
- Lex user
- Posty: 155
- Rejestracja: 7 wrz 2015, o 12:53
- Model Lexusa: ES 350 '07
- Skąd:: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Witam,
Chciałbym zapytać czy ktoś z Was zna ten samochód?
http://www.uzywane.lexus-polska.pl/poka ... /051155731
Nie chwalą się, że bezwypadkowy, więc pewnie miał jakieś przygody, ale co sądzicie na temat proponowanej ceny?
Czy warto się w ogóle interesować tym egzemplarzem tylko dlatego, że sprzedaje go ASO?
Od znajomego słyszałem, że trochę już tam u nich postał.
Szukam czegoś tylnonapędowego, solidnego. Zawieszenie pewnie będzie niedługo do zrobienia przy takim przebiegu?
Chciałbym zapytać czy ktoś z Was zna ten samochód?
http://www.uzywane.lexus-polska.pl/poka ... /051155731
Nie chwalą się, że bezwypadkowy, więc pewnie miał jakieś przygody, ale co sądzicie na temat proponowanej ceny?
Czy warto się w ogóle interesować tym egzemplarzem tylko dlatego, że sprzedaje go ASO?
Od znajomego słyszałem, że trochę już tam u nich postał.
Szukam czegoś tylnonapędowego, solidnego. Zawieszenie pewnie będzie niedługo do zrobienia przy takim przebiegu?
-
- Lex user
- Posty: 121
- Rejestracja: 5 paź 2010, o 16:36
- Model Lexusa: LS 460
- Skąd:: Krapkowice
- Kontakt:
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Warto się zainteresować.Po pierwsze sprawdzić historię serwisowania.I myśleć jakbyś od handlarza kupował bo że ASO wystawia to niewiele znaczy.Zawieszenie jest rzeczywiscie niezbyt trwałe, a może juz w tym aucie akurat zrobione?sprawdź. Jesli niepewna i niekompletna historia to lepiej odpusc bo zaniedbany LS to prawdziwa skarbonka bez dna.
-
- Lex user
- Posty: 155
- Rejestracja: 7 wrz 2015, o 12:53
- Model Lexusa: ES 350 '07
- Skąd:: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
OK, a czy to prawda, że nie ma prawie żadnych zamienników? Jeżeli tak, to byłbym to w stanie zaakceptować, ale pod warunkiem ponadprzeciętnej trwałości. Czyli kupuję samochód drogi w serwisowaniu, ale w zamian bywam w tym serwisie naprawdę rzadko. Tutaj chodzi mi głównie właśnie o zawieszenie.
Wstępnie dowiedziałem się, że nie ma książki serwisowej, mimo że "salon polska", ale że to nic, bo cała historia jest w systemie. Co to może znaczyć?
Wstępnie dowiedziałem się, że nie ma książki serwisowej, mimo że "salon polska", ale że to nic, bo cała historia jest w systemie. Co to może znaczyć?
- adamsky73
- Lex Driver
- Posty: 621
- Rejestracja: 20 maja 2014, o 17:14
- Model Lexusa: LS460 '08
- Skąd:: Warszawa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Akurat zawieszenie w tym modelu nie ma nic wspólnego z ponadprzeciętną trwałością. Nie wiem jak pneumatyka (bo świadomie wybrałem auto bez niej) ale wahacze dostają ostro w tyłek po polskich drogach, bo i auto do lekkich nie należy. Jedyny plus jest taki, że ogarnięty serwis od zawieszeń jest w stanie zregenerować wahacze na nieoryginalnych częściach w bardzo rozsądnych cenach - ja za 8 tulei w Zielonce zapłaciłem, jeśli dobrze pamiętam 1300 zł z robotą geometrią, czyli jak za jeden wahacz w ASO. Ale po pół roku już czuję że nie jest tak "zwarte" jak było. Chyba że mi się tylko tak wydaje
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
ABRAHAM LINCOLN
- maniek_ls400
- Lex Master
- Posty: 1478
- Rejestracja: 7 cze 2011, o 23:19
- Model Lexusa: W221 S500
- Skąd:: Piaseczno
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
To nie wina zawiasu - to wina dróg. Jedno co się sprawdziłoby w miastach to pojazd gąsiennicowy o masie +20tadamsky73 pisze:Akurat zawieszenie w tym modelu nie ma nic wspólnego z ponadprzeciętną trwałością. Nie wiem jak pneumatyka (bo świadomie wybrałem auto bez niej) ale wahacze dostają ostro w tyłek po polskich drogach, bo i auto do lekkich nie należy. Jedyny plus jest taki, że ogarnięty serwis od zawieszeń jest w stanie zregenerować wahacze na nieoryginalnych częściach w bardzo rozsądnych cenach - ja za 8 tulei w Zielonce zapłaciłem, jeśli dobrze pamiętam 1300 zł z robotą geometrią, czyli jak za jeden wahacz w ASO. Ale po pół roku już czuję że nie jest tak "zwarte" jak było. Chyba że mi się tylko tak wydaje
Pneumatyka jest trwała (amory lexa wytrzymują nawet po 300tys) - padają, tak jak pisałeś, wahacze a konkretnie ich tuleje, które w większości nie są dostępne oddzielnie.
Co do regeneracji - oddawałem wahacze do naprawy i miałem podobne odczucia - na początku cisza i radość ze zwartego auta - po roku powolny rozkład aż do konieczności kolejnej naprawy. Oryginał kosztuje, ale też jest w stanie dużo więcej znieść stąd jeśli naprawa ma być raz a dobrze - oryginał. Dla mnie krytyczne są przestoje auta - nie mam czasu na naprawy co dwa/trzy miesiące trwające po dwa dni.
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
-
- Lex user
- Posty: 121
- Rejestracja: 5 paź 2010, o 16:36
- Model Lexusa: LS 460
- Skąd:: Krapkowice
- Kontakt:
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Maniek niestety pneumatyka w ls4 gen nie jest już trwała i znam parę przypadków wymian kompletu amorów do przebiegu 100tkm(raz po 60tkm)
- adamsky73
- Lex Driver
- Posty: 621
- Rejestracja: 20 maja 2014, o 17:14
- Model Lexusa: LS460 '08
- Skąd:: Warszawa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Naprawa u mnie trwała około 5-6h więc nie jakoś dramatycznie, a z oryginalnymi gratami nie zmieściłbym się w 10k nawet z samymi częściami, a gdzie koszt robocizny? Wymiana kompletnego przedniego zawiasu na częściach z ASO to zapewne około 15 000 zł. W aucie za 600 000 to ma sens, ale w takim za 70-80 000 ceny oryginalnych części zawieszenia w ASO to rozbój w biały dzień. Mam nadzieję że jak już w końcu zrobią nowy model LS-a to spadną trochę ceny wahaczy.maniek_ls400 pisze:Oryginał kosztuje, ale też jest w stanie dużo więcej znieść stąd jeśli naprawa ma być raz a dobrze - oryginał. Dla mnie krytyczne są przestoje auta - nie mam czasu na naprawy co dwa/trzy miesiące trwające po dwa dni.
A że to nasze drogi zabijają? Temat niskiej trwałości przedniego zawieszenia w tej generacji LS-a przewija się od lat na forach amerykańskich, więc to chyba nie tylko nasze drogi zabijają.
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
ABRAHAM LINCOLN
- maniek_ls400
- Lex Master
- Posty: 1478
- Rejestracja: 7 cze 2011, o 23:19
- Model Lexusa: W221 S500
- Skąd:: Piaseczno
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Pocieszę Was - w meśku też padają i to na ostro. Mój ma ledwie ponad 215k i zdiagnozowano padnięty amorek lewy tył. Cena bagatela 8,2k/szt
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
- adamsky73
- Lex Driver
- Posty: 621
- Rejestracja: 20 maja 2014, o 17:14
- Model Lexusa: LS460 '08
- Skąd:: Warszawa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Ceny amortyzatorów w Mercedesie to faktycznie temat na odrębny odcinek horroru
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
ABRAHAM LINCOLN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości