Strona 4 z 4

Re: co sządzicei o LPG BRC plug& drive

: 10 kwie 2012, o 21:16
autor: LPGK
Marchol pisze:Tutaj zgadzam się z Tobą w zupełności, osoby które zakładają BRC robią z tych instalacji kompletnego druta, wszystko jest po prostu wrzucone pod maskę, a że dobra instalacja to ogarnie nawet na metrowych wężykach.
co do instalacji w IS'ie nie zakładał jej szwagier( on robi tylko BRC , pracuje w serwisie Mazdy w Niemczech, dlatego też nie jest w stanie sprawdzić co jest nie tak) tylko Davanti oddział Katowice, setup , Stag premium , Hana 2000 czerwone , reduktor AC R01. Objawy, przy max budzie obroty dochodzą do ok 4500 i przełącza na bene, instalacja piszczy 3 razy jak by brakowało gazu. Ale nie o tym temat więc nie robię OT, a do Davanti podjadę w najbliższym czasie bo mam zaraz serwis po 10 tyś. Choć nie ukrywam że wolał bym sam sobie sprawdzić co jest tego przyczyną , jest może jakiś tutorial albo opis wszystkich funkcji w programie do Stag'a ? bo mam kabel ale jakoś tego nie ogarniam :)
Jeśli to pierwszy przegląd, to pewnie jest to kwestia podniesienia ciśnienia na reduktorze bo zapewne ustawili wyjściowe "x" a te redki sobie po czasie spadają ( układają się - nie trzymają zadanego ciśnienia "x").
Po podniesieniu (powrocie do zadanego wcześniej ciśnienia "x") i ustawieniu instalki ponownie, nie powinno się to powtarzać.
Gdybyś miał problem z wyjaśnieniem tej sprawy daj znać na PW.
Skontaktuje się z nimi w Twoim imieniu i pomogę wyjaśnić temat jak będzie taka potrzeba.
Sam nic nie rób bo stracisz gwarancję :!:

Re: co sządzicei o LPG BRC plug& drive

: 18 kwie 2012, o 21:09
autor: klopster
Witam!
Jestem tu nowy w sumie, ale może przyjmiecie mnie do grona szczęśliwych posiadaczy ISów :)
A co do tematu. Jeździłem jakiś czas na PB i wszystko było super do czasu aż zdecydowałem się auto zagazować. Po długich rozważaniach zdecydowałem się na BRC (mój bart ma w Hondzie, więc widziałem jak to u niego w hondzie 2.0 ~145koni, w gruncie absolutnie bezproblemowo)
Zakładałem w EGP ok 1 tyg temu na Ostrobramskiej. Mimo wielu poleceń w sieci wrażenia na razie mam mieszane, innymi słowy moja własna opinia jeszcze się nie wykrystalizowała.
Martwi mnie przede wszystkim spalanie. otóż w cyklu mieszanym 40% miasto 60% trasa (prędkość 120-130kmh) 50-60km dziennie średnio 1-2 w tyg postój w korku około 30min na Pb wychodziło nie więcej jak 11,5L
w takim samym trybie na LPG wychodzi ok ponad 14L (widać nawet po strzałce ekonomizera przeważnie średnio o działeczkę wyżej wskazuję)
Na gazie auto jedzie delikatnie gorzej (w sensie ma odczuwalny, ale delikatny spadek mocy)
Czy oby przypadkiem to nie jest sporo?
Druga kwestia to temperatura przełączania na gaz. Gazownik ustawił 40 stopni, myślę o zmianie na 30, gdyż prawie 2 km od zimnego startu jadę na Pb, co o tym sądzicie?
Instalacja jak w tytule, is 200 automat.
Fotki instalki mogę wrzucić jutro :)
Będę wdzięczny za wszelakie info.
Maciej

Re: co sządzicei o LPG BRC plug& drive

: 9 wrz 2012, o 19:38
autor: Duszek
Witam jak tam zmniany po instalacji dobrze buja to Brc czy wstawic stage ??

Re: co sządzicei o LPG BRC plug& drive

: 9 wrz 2012, o 19:46
autor: LPGK
Duszek pisze:Witam jak tam zmniany po instalacji dobrze buja to Brc czy wstawic stage ??
Się nie baw w BRC - bo później problemy będą - mało kto się w to bawi mimo że nie jest to zła instalacja to jednak z serwisem nie będzie łatwo.
Pamiętaj też, że sama instalacja jest ważna ale ważniejszy jest sposób jej zainstalowania.
Pisałem Ci PW w tym temacie o ile się nie mylę.