Page 1 of 2
Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Posted: 10 Aug 2014, o 21:17
by micrus
Rozglądam się za zamiennikami amortyzatorów. Mam dobre doświadczenia z Bilsteinami B6 z poprzedniego auta. Niestety jedyne co dotychczas znalazłem to Tein Street Flex:
http://www.jdl-performance.com/zestaw-z ... gs300.html
Może i bym to założył, ale opinie są słabe. Twardo, komfortu brak i regulacja kuleje. A koszt jak 70% ceny nowych ori amorów z regulacją twardości.
Ktoś może kojarzy czy są jakieś inne zamienniki?
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Posted: 10 Aug 2014, o 22:35
by bamss
bc racing bardzo dobry zawias, teraz bardzo popularny w pl isc wiec wybor masz duzy
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Posted: 10 Aug 2014, o 23:37
by luxus
Rozejrzyj się za isc...
http://www.isc-n1.eu/
Tańsze, więcej regulacji i większa dostępność części zamiennych
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Posted: 12 Aug 2014, o 14:57
by micrus
A nie kojarzycie samych zamienników amortyzatorów? Bo to dziwne, że gwinty są a samych amorów już nie ma. Gwint do moich zastosowań ma umiarkowany sens.
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Posted: 12 Aug 2014, o 21:26
by luxus
Amory do GS'a 3 gen. w zamienniku nie występują tylko oryginał w aso, cena za 2 szt. to 4300 zł...
A gwint kupisz za niecałe 3000 zł i masz regulacje twardości
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Posted: 12 Aug 2014, o 23:33
by micrus
Ale na oryginałach fajnie się jeździ

Tyle, że jak wymienię przód i tył to wydam 6-7 klocków (ściągałbym z USA). Też mają regulację twardości (dwustopniową) z kabiny.
O gwintach na nasze drogi niestety sporo złego się naczytałem. Korozja, niska trwałość na naszych dziurach i brak komfortu. Kosztować też nie będą poniżej 3 kafli. Tein to 4800 a BC Racing (dużo pozytywów czytałem) to 600 funciaków:
http://prolex-uk.com/shop/index.php?mai ... ts_id=1115
@Luxus Ty jeździsz na gwincie? Ciekawy jestem opinii osób, które użytkują to na co dzień na polskich drogach. Jeśli będę się decydował to na BC Racing BR Series. Wygląda na to, że mają normalną liniową sprężynę.
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Posted: 13 Aug 2014, o 02:01
by luxus
Obecnie jeżdżę na aftermarketowym zawieszeniu pneumatycznym:
http://www.ebay.com/itm/Ksport-CLX050-A ... 6e&vxp=mtr i jest super

ale is'em mk1 przejeździłem po naszych polskich dziurawych drogach 140 tysi twardym jak beton i na 18" kołach z niskim profilem i nie wymieniłem żadnego elementu w zawieszeniu. na zimę podnosiłem go zakładałem 16" balony i ustawiałem na full miękko i co? i był jeszcze bardziej komfortowy tzn.miękki niż seria...
Bc to to samo co isc, ta sama konstrukcja na + to to że dystrybutor na 4 kraje europy jest w Polsce i mozesz dobrać sobie twardość sprężyn przy zakupie a jeśli okaże się że są za miękkie albo za twarde gość wymieni ci na takie jakie sobie życzysz bez dodatkowych kosztów...
I przy zamówieniu grupowym isc w wersji sport masz za 2750 zł...
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Posted: 13 Aug 2014, o 06:25
by micrus
Dzięki za info. Na pewno ISC i BC Racing to są te same zawieszenia?
Rozsądnie wydaje się wziąć ISC z odpowiednio miękkimi sprężynami, np. 6k.
Kojarzycie może o ile siada auto na gwincie ISC? Jaki jest zakres regulacji wysokości?
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Posted: 13 Aug 2014, o 10:31
by luxus
Nie powiem ci dokładnie w cm teraz ale od terenowca po stance wóz

Bardzo duży zakres regulacji
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Posted: 13 Aug 2014, o 11:05
by micrus
Rozmawiałem z dystrybutorem ISC i sugerował do mojego klocka sprężyny 14 i 12 kg. Chętnie bym poczytał opinie innych użytkowników tego zawieszenia, zwłaszcza na temat komfortu jazdy. Podobno na forum jest kilka osób, które jeździ na ISC. Ktoś jeszcze coś podpowie?