zadzwoniłem do salonu w sprawie akcji serwisowej na mojego NX300 z końca 2017 roku. Od bardzo uprzejmej pani usłyszałem, że akcja jest, trwa to ok.15 minut, podłączają się komputerem i sprawdzają, czy należy wymienić pompę.
Mieliście podobnie? Jak znalazłem newsa o tej akcji, to mowa jest o wymianie pompy, bo jakiś tam defekt na linii produkcyjnej, były ,,narażone na suszenie rozpuszczalnika produkcyjnego przez zbyt długi czas”. Jak to sprawdzają komputerem?
Myślałem, że akcja serwisowa = wymiana wadliwego elementu, nie sprawdzanie, czy jest spoko. Przy staniu z ostrej górki auto okazjonalnie kręci parę sekund dłużej, to jedyna rzecz, którą zauważyłem, która może być związana z tą akcją.
Edit: druga poboczna rzecz, to usłyszałem, że przysługuje mi upgrade oprogramowania... myślałem, że będzie trzeba wykupywać coś, bo nie mam android auto, a tu może wpadnie w cenie
