Może ktoś się borykał z podobnym tematem i ma jakieś doświadczenia w poniższej kwestii.
Kupiłem używanego RX (2021) i walczę aby ponownie zadziałały w nim usługi sieciowe Lexusa.
Wyczytałem że po zmianie użytkownika (właściciela) usługi connected przestają działać, i nawet się to potwierdza, ponieważ gdzie w aucie nie kliknę to dostaje informację że należy odnowić subskrypcję.
Auto ma MM19 więc jest to wcześniejsza generacja, ale jak auto wychodziło z fabryki to wiem że w jakimś stopniu można było coś tam podziałać w telefonie (Lexus Link). Teraz jest Lexus Link+
i wiem że auta tej generacji też działają w tej apce, a ja nie mogę nawet swojego dodać.
Zdaję sobie sprawę że apka jest dość bezużyteczna dla tych modeli, ale mimo wszystko chce wiedzieć czy da się coś z tym zrobić.
Czy ktoś wie jak taką subskrypcję odnowić ? Może ktoś przez takie coś przechodził ? Ile to kosztuje ?. Ja pytałem u dealera (auto kupowane w salonie) i w sumie nic mi nie powiedzieli sensownego - chyba z braku wiedzy
