Aktualizacja oprogramowania Lexus Link Pro

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu NX
ODPOWIEDZ
Maryjusz
Nowy lex user
Posty: 13
Rejestracja: 7 lis 2023, o 12:49
Model Lexusa: Nx
Skąd:: pod Płockiem
Kontakt:

Re: Aktualizacja oprogramowania Lexus Link Pro

Post autor: Maryjusz »

marekh pisze: 8 kwie 2024, o 21:19
Khaal pisze: 22 mar 2024, o 17:02 Po aktualizacji był brak tras. Usunąłem użytkownika w samochodzie, usunąłem samochód w aplikacji, ustawiłem wszystko od nowa. Teraz wszystko działa i śmiga bez problemuObrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk



 
U mnie to samo. Zrobiłem jak wyzej kolega  i wszystko znów jest ok. Szkoda że ciagle cos trzeba grzebać w tym systemie


 
 Za radą  kolegów zrobiłem to  samo,  wreszcie od 17.lutego zaczęło działać, bo Lexus mi jedynie odpisał że przekazali mój problem do europejskiej centrali IT i....od 27.lutego cisza, podobnie zresztą jak w sprawie grubej reklamacji złożonej kilka  tygodni  wcześniej,  a chyba  w sprawach reklamacyjnych obowiązuje termin 30 dni.....
 
Drslamp
Nowy lex user
Posty: 4
Rejestracja: 31 maja 2023, o 15:18
Model Lexusa: Rx
Skąd:: Podkarpacie
Kontakt:

Re: Aktualizacja oprogramowania Lexus Link Pro

Post autor: Drslamp »

MarLex23 pisze: 22 mar 2024, o 16:55
Drslamp pisze: 16 lut 2024, o 09:50 Chciałem zaktualizować mapy i w trakcie aktulaziacji z niewiadomych mi przyczyn wyłączył mi sie zapłon i niestety wyskoczył bląd. Nie mam teraz możliwości ponownej instalacji. Pozostał tylko serwis


 
Witam czy serwis to bez problemu ogarnął? Bo u mnie wyskoczył błąd i ten sam komunikat… także CarPlay póki co został…

 
Niestety nie
 
pawmat
Nowy lex user
Posty: 1
Rejestracja: 12 maja 2024, o 21:54
Model Lexusa: RX500h
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: Aktualizacja oprogramowania Lexus Link Pro

Post autor: pawmat »

Drslamp pisze: 10 kwie 2024, o 21:43
MarLex23 pisze: 22 mar 2024, o 16:55
Drslamp pisze: 16 lut 2024, o 09:50 Chciałem zaktualizować mapy i w trakcie aktulaziacji z niewiadomych mi przyczyn wyłączył mi sie zapłon i niestety wyskoczył bląd. Nie mam teraz możliwości ponownej instalacji. Pozostał tylko serwis



 
Witam czy serwis to bez problemu ogarnął? Bo u mnie wyskoczył błąd i ten sam komunikat… także CarPlay póki co został…


 
Niestety nie
 

 
Nadal bez zmian? U mnie niestety to samo, nie wiem co mnie pokusiło z ta aktualizacją.
I.Q.
Lex user
Posty: 177
Rejestracja: 31 sty 2022, o 16:10
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Polska
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Aktualizacja oprogramowania Lexus Link Pro

Post autor: I.Q. »

Po zainstalowaniu aktualizacji z aplikacji dostaje powiadomienie, że drzwi są otwarte i odblokowane w rzeczywistości, są zamknięte i zablokowane. Można by powiedzieć, że samochód nie łączy się z  aplikacją  - ale nie.  Z aplikacją można odblokować zablokować drzwi , można sterować klimatyzacją, sprawdzić ilość przejechanych kilometrów, ilość paliwa, i chyba tyle. Map tras przejechanych nie ma, lokalizacji również nie. Zastanawiam się nad złożeniem oficjalnej reklamacji. Ktoś rozwiązał ten problem? Ktoś  ma takie same objawy ???
 
qbasob
Lex user
Posty: 42
Rejestracja: 17 sty 2024, o 15:03
Model Lexusa: LBX
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Aktualizacja oprogramowania Lexus Link Pro

Post autor: qbasob »

I.Q. pisze: 19 maja 2024, o 23:59 Po zainstalowaniu aktualizacji z aplikacji dostaje powiadomienie, że drzwi są otwarte i odblokowane w rzeczywistości, są zamknięte i zablokowane. Można by powiedzieć, że samochód nie łączy się z  aplikacją  - ale nie.  Z aplikacją można odblokować zablokować drzwi , można sterować klimatyzacją, sprawdzić ilość przejechanych kilometrów, ilość paliwa, i chyba tyle. Map tras przejechanych nie ma, lokalizacji również nie. Zastanawiam się nad złożeniem oficjalnej reklamacji. Ktoś rozwiązał ten problem? Ktoś  ma takie same objawy ???
 

 
Co prawda mam inny model - LBX, ale od nowości mam właśnie taki problem ze statusem drzwi/okien. Sterowanie zdalne drzwiami, klimą itp. działa dobrze, ale ten status otwarcia praktycznie się nie aktualizuje. Pokazuje mi dane sprzed 2-3 dni, albo status nieznany. Mogę wymusić aktualizację statusu siedząc w uruchomionym samochodzie i odświeżając go w aplikacji, ale to nie ma żadnego sensu. Już mnie tak raz nastraszył jak zostawiłem samochód na parkingu, pojechałem do pracy dalej metrem, a potem dostałem powiadomienie że samochód jest otwarty. Zamknąłem go z poziomu aplikacji i co? Status na chwilę pokazał zamknięte drzwi, a 5 minut później znów otwarte. Oczywiście przez cały czas drzwi były zamknięte. Pisałem do klient@toyota.pl - przekazali dalej i cisza, pisałem do LexusLinkApp@lexus-europe.com - zero odzewu.
Zamówiony: 17.07.2023
Przetwarzanie zamówienia: 23.12.2023
Produkcja: 15.01.2024
Opuścił fabrykę: 30.01.2024
W transporcie: 19.03.2024
U dealera: 10.04.2024
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lexus NX”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Plexus i 1 gość