a ecvt w hybrydzie nigdy nie zatrzęsie/szarpnie ... dla osób zainteresowanych powiem że lexus daje (a przynajmniej dawał - do nx'a się nie podpinam dopóki jest gwarancja ) możliwość zmiany konfiguracji działąania skrzyni biegów ~ agresywności przejścia pomiędzy D a R ~ osobiście wolę w innych lexus'ach odrobinę delikatniejszą wersję konfiguracji (opisywane chyba jako czas przejścia pomiędzy biegami) gdzie jeszcze powoli cofając na parkingu wrzucamy Drive a auto samodzielnie płynnie wyhamowywuje i zaczyna się toczyć do przodu - za gładkość charakterystyki pracy uwielbiam te skrzynieKlaudiusz pisze: ↑6 paź 2023, o 16:27Z miejsca Audi bedzie szybsze. W normalnym ruchu zostanie z tylupss pisze:mam IS'a 2.0 turbo na skrzyni 8 biegowej aisin'a i nowe audi a7 2.0 turbo z wspomnianym 7 biegowym DSG, zgadnij co jest szybsze 0-100 ; )Klaudiusz pisze: ↑6 paź 2023, o 14:55 Co do Autocentrum ja zawsze interesowałem sie japonczykami. Biednego nie stac na naprawy, wiec niemieckie nigdy nie wchodzily w rozwazania.
Zawsze sie smieje z tych pseudofachowcow od osiagow jak ich DSG laguje 3 sekundy to ja juz jestem dawno z przodu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W kwestii wykończenia, lexus oferuje bardzo wysoki poziom w standardzie, a w Niemczech trzeba za to zapłacić, bo tam nawet nie ma skóry na kokpicie, a pianka.
Jedyna różnica to dynamika/osiągi... tu lexus nie ma nic do zaoferowania i sami o tym mówią w salonie
Nawet nie wiedzialem ze do A7 pakowali 2.0. To bardziej pasuje do Golfa.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dylemat między NX350H a UX250H.
-
- Lex Driver
- Posty: 472
- Rejestracja: 12 paź 2021, o 14:20
- Model Lexusa: rx, gs, nx
- Skąd:: Pomorskie
- Kontakt:
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
-
- Lex Master
- Posty: 1356
- Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Kontakt:
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
A no wlasnie. ECVT nie zmienia biegu. Zwykla skrzynia czy CVT ten bieg zmienia. Maja dedukowany bieg wsteczny. W ecvt po prostu kolo zamachowe zaczyna sie krecic w druga strone.whero pisze:a ecvt w hybrydzie nigdy nie zatrzęsie/szarpnie ... dla osób zainteresowanych powiem że lexus daje (a przynajmniej dawał - do nx'a się nie podpinam dopóki jest gwarancja ) możliwość zmiany konfiguracji działąania skrzyni biegów ~ agresywności przejścia pomiędzy D a R ~ osobiście wolę w innych lexus'ach odrobinę delikatniejszą wersję konfiguracji (opisywane chyba jako czas przejścia pomiędzy biegami) gdzie jeszcze powoli cofając na parkingu wrzucamy Drive a auto samodzielnie płynnie wyhamowywuje i zaczyna się toczyć do przodu - za gładkość charakterystyki pracy uwielbiam te skrzynieKlaudiusz pisze: ↑6 paź 2023, o 16:27Z miejsca Audi bedzie szybsze. W normalnym ruchu zostanie z tylupss pisze: mam IS'a 2.0 turbo na skrzyni 8 biegowej aisin'a i nowe audi a7 2.0 turbo z wspomnianym 7 biegowym DSG, zgadnij co jest szybsze 0-100 ; )
W kwestii wykończenia, lexus oferuje bardzo wysoki poziom w standardzie, a w Niemczech trzeba za to zapłacić, bo tam nawet nie ma skóry na kokpicie, a pianka.
Jedyna różnica to dynamika/osiągi... tu lexus nie ma nic do zaoferowania i sami o tym mówią w salonie
Nawet nie wiedzialem ze do A7 pakowali 2.0. To bardziej pasuje do Golfa.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex Driver
- Posty: 472
- Rejestracja: 12 paź 2021, o 14:20
- Model Lexusa: rx, gs, nx
- Skąd:: Pomorskie
- Kontakt:
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
niestety tutaj poprawię - tylko i wyłącznie jeden silnik elektryczny zaczyna się kręcić w drugą stronę - koło zamachowe mamy zwykłe tradycyjne bez najmniejszych zmian (nawet "tradycyjnie" mamy tam tarczę sprzęgłową ~ bez najmniejszego wysprzęglika opisywaną w dokumentacji toyoty jako ogranicznik przenoszonego przez układ momentu obrotowego ~ chyba się nigdy nie spotkałem z tym żeby ktokolwiek musiał to serwisować ~ pewnie użyteczne tylko przy krytycznej awarii silnika/skrzyni żeby nie pociągnęło za sobą od razu drugiego elementu / minimalne tłumienie drgań)Klaudiusz pisze: ↑6 paź 2023, o 16:41A no wlasnie. ECVT nie zmienia biegu. Zwykla skrzynia czy CVT ten bieg zmienia. Maja dedukowany bieg wsteczny. W ecvt po prostu kolo zamachowe zaczyna sie krecic w druga strone.whero pisze:a ecvt w hybrydzie nigdy nie zatrzęsie/szarpnie ... dla osób zainteresowanych powiem że lexus daje (a przynajmniej dawał - do nx'a się nie podpinam dopóki jest gwarancja ) możliwość zmiany konfiguracji działąania skrzyni biegów ~ agresywności przejścia pomiędzy D a R ~ osobiście wolę w innych lexus'ach odrobinę delikatniejszą wersję konfiguracji (opisywane chyba jako czas przejścia pomiędzy biegami) gdzie jeszcze powoli cofając na parkingu wrzucamy Drive a auto samodzielnie płynnie wyhamowywuje i zaczyna się toczyć do przodu - za gładkość charakterystyki pracy uwielbiam te skrzynie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex user
- Posty: 55
- Rejestracja: 1 paź 2023, o 10:01
- Model Lexusa: UX250H
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Orientujecie się czy lakier biała perła w Toyotach to będzie to samo co w Lexusie? Brat ma najnowsza RAV4 i tam rzeczywiście ta perła jest dość atrakcyjna, z drugiej strony moje auto obecne jest w białej perle + czarny dach i już trochę rzygam tym połączeniem.
Biały kolor niby zawsze modny, można okleić dach na czarno pomalować felgi i będzie lekkie odświeżenie co z innym kolorem średnio wyjdzie
Biały kolor niby zawsze modny, można okleić dach na czarno pomalować felgi i będzie lekkie odświeżenie co z innym kolorem średnio wyjdzie
-
- Lex Master
- Posty: 1356
- Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Kontakt:
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
To inne lakiery. Lexus ma nakladany lakier sonicznie plus warte oporna na mikrorysy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex user
- Posty: 55
- Rejestracja: 1 paź 2023, o 10:01
- Model Lexusa: UX250H
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Dzięki, wybrałem białą perle.
Znalazłem cennik NX- z 2021 roku, kurczę No lepiej to wyglądało bo wersje E-Four były w praktycznie każdej wersji poza Elegence. Dla przykładu wersja Prestige wychodziła koło 208 tys już z lakierem, teraz trzeba wyłożyć te 9 tys więcej i dostajemy napęd tylko na przednią oś. Cenę obliczyłem uwzględniając rabat -15% od katalogu bo podobno nie było problemu aby taki rabat uzyskać Czy napęd E-Four znacznie podnosi spalanie? Droższy jest koszt eksploatacji takiej wersji? Jazda u mnie to 90% miasto.
Znalazłem cennik NX- z 2021 roku, kurczę No lepiej to wyglądało bo wersje E-Four były w praktycznie każdej wersji poza Elegence. Dla przykładu wersja Prestige wychodziła koło 208 tys już z lakierem, teraz trzeba wyłożyć te 9 tys więcej i dostajemy napęd tylko na przednią oś. Cenę obliczyłem uwzględniając rabat -15% od katalogu bo podobno nie było problemu aby taki rabat uzyskać Czy napęd E-Four znacznie podnosi spalanie? Droższy jest koszt eksploatacji takiej wersji? Jazda u mnie to 90% miasto.
- Załączniki
-
- IMG_1284.jpeg (34.74 KiB) Przejrzano 316 razy
-
- Lex Master
- Posty: 1356
- Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Kontakt:
Dylemat między NX350H a UX250H.
Naped efour nie podnosi prawie spalania bo jest realizowany za pomoca bezstratnej transmisji energii na tylne kolo. Zatem nie potrzebujemy dodatkowej mocy zeby napedzic wał a pozniej tylne kola. Jedynie samochod jest ciezszy o te kilkanascie kilogramow. Spalanie bedzie wyzsze na kole 20 porownujac do 18cali.Gontareek pisze:Dzięki, wybrałem białą perle.
Znalazłem cennik NX- z 2021 roku, kurczę No lepiej to wyglądało bo wersje E-Four były w praktycznie każdej wersji poza Elegence. Dla przykładu wersja Prestige wychodziła koło 208 tys już z lakierem, teraz trzeba wyłożyć te 9 tys więcej i dostajemy napęd tylko na przednią oś. Cenę obliczyłem uwzględniając rabat -15% od katalogu bo podobno nie było problemu aby taki rabat uzyskać Czy napęd E-Four znacznie podnosi spalanie? Droższy jest koszt eksploatacji takiej wersji? Jazda u mnie to 90% miasto.
Ja w grudniu 2021 za prestige design tazuna hazel i bila perla zaplacilem 225k. Ale Omo mozna bylo wyrwac za 240 czy 250.
Na sama wersje Presrige nie dostales duzego rabatu. Mogles dobrac pakiety ktore wychodzily prawie darmowo.
Lexus ma dla konkretnej wersji przypisany wyzszy lub nizszy rabat.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex user
- Posty: 55
- Rejestracja: 1 paź 2023, o 10:01
- Model Lexusa: UX250H
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Wow, świetna cena Teraz za taka konfiguracje to myśle spokojnie trzeba dać 250 k +. Kurczę muszę się chyba jeszcze zastanowić czy warto za 217k brać wersje FWD Prestige, trochę biednie w porównaniu so chociażby pakietu Design. Z drugiej strony i tak przekroczyłem już swój budżet bo szukałem auta do 180 k ( nawet NX nie brałem pod uwagę tylko bardziej UX).Klaudiusz pisze: ↑7 paź 2023, o 09:37Naped efour nie podnosi prawie spalania bo jest realizowany za pomoca bezstratnej transmisji energii na tylne kolo. Zatem nie potrzebujemy dodatkowej mocy zeby napedzic wał a pozniej tylne kola. Jedynie samochod jest ciezszy o te kilkanascie kilogramow. Spalanie bedzie wyzsze na kole 20 porownujac do 18cali.Gontareek pisze:Dzięki, wybrałem białą perle.
Znalazłem cennik NX- z 2021 roku, kurczę No lepiej to wyglądało bo wersje E-Four były w praktycznie każdej wersji poza Elegence. Dla przykładu wersja Prestige wychodziła koło 208 tys już z lakierem, teraz trzeba wyłożyć te 9 tys więcej i dostajemy napęd tylko na przednią oś. Cenę obliczyłem uwzględniając rabat -15% od katalogu bo podobno nie było problemu aby taki rabat uzyskać Czy napęd E-Four znacznie podnosi spalanie? Droższy jest koszt eksploatacji takiej wersji? Jazda u mnie to 90% miasto.
Ja w grudniu 2021 za prestige design tazuna hazel i bila perla zaplacilem 225k. Ale Omo mozna bylo wyrwac za 240 czy 250.
Na sama wersje Presrige nie dostales duzego rabatu. Mogles dobrac pakiety ktore wychodzily prawie darmowo.
Lexus ma dla konkretnej wersji przypisany wyzszy lub nizszy rabat.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Najnowszy model Lexusa NX jednak zrobił na mnie tak duże wrażenie, że nie biorę pod uwagę już innego samochodu, ten wygląd zewnętrzny i wykończenie wnętrza totalnie trafiło w mój gust. Może warto jeszcze powalczyć o wyższe rabaty na wersje FWD z pakietem Design, ale to już będzie w najlepszym wypadku dodatkowe 20 k więcej :/
ps: właśnie dostałem telefon od sprzedawcy, może dać rabat 18% na wersje Prestige, cena koło 215 z lakierem.
-
- Lex Driver
- Posty: 472
- Rejestracja: 12 paź 2021, o 14:20
- Model Lexusa: rx, gs, nx
- Skąd:: Pomorskie
- Kontakt:
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
wtedy też prestige był odrobinę lepiej doposażony niż aktualnieGontareek pisze: ↑7 paź 2023, o 09:45Wow, świetna cena Teraz za taka konfiguracje to myśle spokojnie trzeba dać 250 k +. Kurczę muszę się chyba jeszcze zastanowić czy warto za 217k brać wersje FWD Prestige, trochę biednie w porównaniu so chociażby pakietu Design. Z drugiej strony i tak przekroczyłem już swój budżet bo szukałem auta do 180 k ( nawet NX nie brałem pod uwagę tylko bardziej UX).Klaudiusz pisze: ↑7 paź 2023, o 09:37Naped efour nie podnosi prawie spalania bo jest realizowany za pomoca bezstratnej transmisji energii na tylne kolo. Zatem nie potrzebujemy dodatkowej mocy zeby napedzic wał a pozniej tylne kola. Jedynie samochod jest ciezszy o te kilkanascie kilogramow. Spalanie bedzie wyzsze na kole 20 porownujac do 18cali.Gontareek pisze:Dzięki, wybrałem białą perle.
Znalazłem cennik NX- z 2021 roku, kurczę No lepiej to wyglądało bo wersje E-Four były w praktycznie każdej wersji poza Elegence. Dla przykładu wersja Prestige wychodziła koło 208 tys już z lakierem, teraz trzeba wyłożyć te 9 tys więcej i dostajemy napęd tylko na przednią oś. Cenę obliczyłem uwzględniając rabat -15% od katalogu bo podobno nie było problemu aby taki rabat uzyskać Czy napęd E-Four znacznie podnosi spalanie? Droższy jest koszt eksploatacji takiej wersji? Jazda u mnie to 90% miasto.
Ja w grudniu 2021 za prestige design tazuna hazel i bila perla zaplacilem 225k. Ale Omo mozna bylo wyrwac za 240 czy 250.
Na sama wersje Presrige nie dostales duzego rabatu. Mogles dobrac pakiety ktore wychodzily prawie darmowo.
Lexus ma dla konkretnej wersji przypisany wyzszy lub nizszy rabat.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Najnowszy model Lexusa NX jednak zrobił na mnie tak duże wrażenie, że nie biorę pod uwagę już innego samochodu, ten wygląd zewnętrzny i wykończenie wnętrza totalnie trafiło w mój gust. Może warto jeszcze powalczyć o wyższe rabaty na wersje FWD z pakietem Design, ale to już będzie w najlepszym wypadku dodatkowe 20 k więcej :/
ps: właśnie dostałem telefon od sprzedawcy, może dać rabat 18% na wersje Prestige, cena koło 215 z lakierem.
-
- Lex Master
- Posty: 1385
- Rejestracja: 12 kwie 2021, o 04:06
- Model Lexusa: 350h
- Skąd:: mazowieckie
- Kontakt:
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Omo luxury 250k ~~ wtedy czyli końcówka 2021. Teraz 280-290. Zdaje się iż HUD jest w design? HUD bardzo fajny jest w NX
350h omotenashi
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości