Konlin pisze: ↑6 lut 2024, o 09:49
pss pisze: ↑5 lut 2024, o 12:17
Mogli by dorzucić to 4x4 do ES i mocniejszy silnik, ale no po co jak cena skoczy i spadnie sprzedaż która aktualnie jest bardzo dobra ? ; )
Gdyby to zrobili jako opcja a nie zamiana tego co jest to sprzedaż by wzrosła bo przygarnęliby tych, którzy chcą lub potrzebują AWD i muszą iść gdzie indziej. A dla tych którzy nie chcą dalej mieliby obecną wersję.
Ja sam przyszedłem do Lexusa po anulowaniu zamówienia na Volvo S60 z AWD. Chciałem a nie potrzebowałem więc bardzo mi nie zależało ale gdybym musiał go mieć to zamiast ES pewnie wziąłbym A4 z quattro. Pytanie ile jest takich osób żeby opłacało się to oferować w EU.
Ale sam właśnie zauważyłeś, że sedan segmentu D w innych markach kosztuje tyle ile segment E w Lexusie i to jest magia tej sprzedaży.
Jest git, po co więc to zmieniać... rozmawiałem w jednym salonie i też mówili, że mają spadki klientów właśnie przez to podejście... ale co mają zrobić?
Zresztą Lexus nie potrafił dostosować 2.0 turbo i później 2.4 turbo do EU, więc 4x4 do hybrydowego ES do marzenie.
Zrobili do ES 250 AWD, ale to konstrukcja z drugiej generacji IS'a ; )
Ich multimedia jeszcze do niedawna leciały po kablu... jedyną kasę jaką wydają to na elektryki, bo boją się chin ; )
Ja to obserwuje, bo przygarnął bym jeszcze Lexusa, no ale nie z tą filozofią co aktualnie to współczuje handlowcom...
+ Tesla tak zbija cenę w dół, że za chwile pojawi się spory problem w tym "premium" BEV".