Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu RX
Galenius
Nowy lex user
Posty: 2
Rejestracja: 25 lut 2024, o 16:41
Model Lexusa: RX 450H+
Skąd:: Bytom
Kontakt:

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Post autor: Galenius »

Witam wszystkich. W piątek zamówiłem RX 450h+  :dance3:
 I takie pytanie: jaki rejestrator polecacie (chciałbym przód/tył co najmniej)?
LxS24
Nowy lex user
Posty: 1
Rejestracja: 11 sty 2024, o 00:09
Model Lexusa: ES300h, UX250h
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Post autor: LxS24 »

Gratulacje!
Rocznik modelowy 2024? Bo mi powiedziano w salonie że nie ma jeszcze cennika na RM2024 i trzeba czekać z zamówieniem :(
Galenius
Nowy lex user
Posty: 2
Rejestracja: 25 lut 2024, o 16:41
Model Lexusa: RX 450H+
Skąd:: Bytom
Kontakt:

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Post autor: Galenius »

No właśnie byłem w lekkim szoku bo produkcja 2024, przypasował mi w opcji Omotenashi, z kolorami takimi jak chciałem, który właśnie ładowali na statek, i z rabatem jeszcze lepszym niż za rocznik 2023 dawali...  :lame:
 
  
  
 
 
surgi
Nowy lex user
Posty: 11
Rejestracja: 25 lut 2024, o 20:33
Model Lexusa: RX500
Skąd:: Łódź
Kontakt:

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Post autor: surgi »

Marslo pisze: 13 lut 2024, o 13:16 Przepraszam, ale dysktutujesz z autorem testu , ktory wkleilem, zdalem tylko relacje z tego testu.
Ja juz swoje uwagi co do 500h przekazalem wczesniej . Jako uzytkownik RX kolejnych generacji ( 2,3 i 4 ) od 2007 r oczekuje , ze kazda nastepna bedzie bardziej oszczedna .A 500h pali wiecej od mojego 450h F Sport 4 gen ,ktorego jutro po 8 latach przekazuje szczesliwemu nabywcy. Srednie spalanie na dystansie 135 tys km to 8,7 l.
Ja zas odbieram RX 450h+ , ktorego naped znam juz na wylot, bo zona jezdzi NX 450h+ od pazdziernika 2022.
Ten przywolany test z YT potwierdza tylko ,ze mialem racje zamawiajac wersje plug in, bo to najoszczedniejszy i przypadkowo rowniez - jak dosycc nieoczekiwanie wynika z testu - najszybszy RX 5 gen. Mamy ladowarki w domu i pracy oraz panele PV, logiczne jest wiec zakup wersji plugin.
Dodatkowa waga baterii nie jest zadnym problemem , wprost przeciwnie. Okazuje sie ,ze obniza srodek ciezkosci i powoduje ,ze auto lepiej sie prowadzi i mimo, ze 500 h ma skretna os, czas okrazenia 450h+ jest wyraznie lepszy od 500h. Nie moja wina ;)
Na marginesie srednie spalanie zony NX to po 17 tys km  3,8 l/ 100 km plus 22,6 kWh.
Prawie dwie trzecie jazd na pradzie. Mamy teraz drugi sezon zimowy  , po 2 pelnych latach sadze ,ze auto bedzie mialo srednio nie wiecej ,niz 3,5 l na 100 km plus 22-22,5 kwh.
Podobnych wynikow plus ok 10 % spodziwam sie po RX 450h+.

Jesli jestes zadowolny z 500 h to nie ma sie czym przejmowac tylko cieszyc sie jazda.
 
 
 

 
Chyba sam nie wierzysz w to co napisałeś. Auto cięższe o kilkadziesiąt kg, i mniejszej o 70 KM mocy w/g ciebie jest szybsze ??
Bo tak jest w/g relacji anonimowego goscia bełkoczacego coś po angielsku  :szok:  Przecież tam nie ma żadnego nagrania z realnej jazdy .
Grunt że poprawiasz sobie samopoczucie.
Ps. jakbyś chciał sprawdzić w realu to możemy wkrótce podjechać na jakiś tor i sprawdzimy JAK jest NAPRAWDĘ :ok2:
 
 
 
 
Marslo
Lex user
Posty: 129
Rejestracja: 9 paź 2022, o 15:22
Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
Skąd:: Wlkp
Kontakt:

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Post autor: Marslo »

Jest dostepny rowniez tekst pisany z tego testu , wystarczy poszukac. Autor jest podpisany z imienia i nazwiska, a magazyn Motortrend jest znany milosnikom motoryzacji.
Proponuje , zebys zamiescil swoj komentarz w dyskusji na YT i tam podyskustowal z autorem testu. Mnie juz szybkosc i wyscigi nie bawia, nie potrzebuje sobie „ poprawiac samopoczucia” kupujac szybkie auto.
W Leksach szukam komfortu i niezawodnosci oraz postepu w zakresie zmniejszenia zuzycia paliwa. Przypadkiem okazalo sie, ze inzynierom w sposob chyba niezamierzony wyszedl rowniez najszybszy model nowego RX, co traktuje jako ciekawostke.
Na marginesie - sa lepsze marki jak chodzi o parametry jazdy „ sportowej”, mnie one juz nie ciagna.
 
https://www.motortrend.com/reviews/2024 ... st-review/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załączniki
021C3591-E659-42B3-A089-EC4E1AC94283.png
021C3591-E659-42B3-A089-EC4E1AC94283.png (263.63 KiB) Przejrzano 351 razy
Ostatnio zmieniony 2 mar 2024, o 17:37 przez Marslo, łącznie zmieniany 1 raz.
Klaudiusz
Lex Master
Posty: 1356
Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Łódzkie
Kontakt:

Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Post autor: Klaudiusz »

Pod koniec marca bede mial RX500h. Az zmierzę przyspieszenie.
Marslo
Lex user
Posty: 129
Rejestracja: 9 paź 2022, o 15:22
Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
Skąd:: Wlkp
Kontakt:

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Post autor: Marslo »

Dzis po rozladowaniu do zera baterii w trybie EV ( zostalo w niej  jeszcze ok 20 % pojemnosci dostepne wylacznie w trybie  HV) podlaczylem auto do ladowarki. Korzystajac ze slonecznej pogody dzieki panelom PV prad byl w zasadzie darmowy. Auto przyjelo 14,6 kWh i pokazuje zasieg EV ok 66 km bez klimy.
Zony NX ponad 10 km wiecej.
 
 
 
 
 
 
 
Załączniki
IMG_7236.png
IMG_7236.png (30.04 KiB) Przejrzano 282 razy
IMG_7234.png
IMG_7234.png (30.24 KiB) Przejrzano 290 razy
IMG_7233.png
IMG_7233.png (32.54 KiB) Przejrzano 290 razy
lonek_rwl
Nowy lex user
Posty: 8
Rejestracja: 11 gru 2023, o 14:13
Model Lexusa: RX 450h+
Skąd:: Rewal
Kontakt:

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Post autor: lonek_rwl »

Marslo pisze:Pierwsze ladowanie w pracy.
Przy zero zasiegu EV spalanie 7l/100 km, jazda w trybie HV.
Ladowarka podala w ok 2,5 h 15 kWh ( duzo, ale pewno czesc na podgrzanie baterii, temp powietrza 7 stopni),
Zuzycie pradu sr 24,5 kWh /100 km , zasieg ok 60 km.
 
 
 
 
 
Widzę że masz w firmie stację ładowania GreenCell. Wszystko z nią w porządku?
Na dniach odbieram 450h+ i chciałem kupić GreenCell Habu żeby wozić stacje ładowania ze sobą.
Może ktoś ma jakieś doświadczenia z tym?

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Marslo
Lex user
Posty: 129
Rejestracja: 9 paź 2022, o 15:22
Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
Skąd:: Wlkp
Kontakt:

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Post autor: Marslo »

Kupilismy we wrzesniu 23 Green Cell ze starej serii, jeden z ostatnich egzemplarzy na Allegro. Liczylo sie, zeby dostep byl na karty RFID. Ten pierwszy model GC ( bez kabla, podlaczam ten z auta) byl bez aplikacji, dane sa tylko na ekranie ladowarki. Za to cena byla bardzo atrakcyjna, chyba ok 1,9 tys pln. Opinie w necie na temat marki byly pozytywne. Korzystam od ok 2 tygodni, zadnych uwag poki co.
W domu w garazu mamy norweska ladowarke Zaptec z aplikacja, dobra, ale duzo drozsza.
 
 
 
 
 
surgi
Nowy lex user
Posty: 11
Rejestracja: 25 lut 2024, o 20:33
Model Lexusa: RX500
Skąd:: Łódź
Kontakt:

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Post autor: surgi »

Marslo pisze: 2 mar 2024, o 07:50 Jest dostepny rowniez tekst pisany z tego testu , wystarczy poszukac. Autor jest podpisany z imienia i nazwiska, a magazyn Motortrend jest znany milosnikom motoryzacji.
Proponuje , zebys zamiescil swoj komentarz w dyskusji na YT i tam podyskustowal z autorem testu. Mnie juz szybkosc i wyscigi nie bawia, nie potrzebuje sobie „ poprawiac samopoczucia” kupujac szybkie auto.
W Leksach szukam komfortu i niezawodnosci oraz postepu w zakresie zmniejszenia zuzycia paliwa. Przypadkiem okazalo sie, ze inzynierom w sposob chyba niezamierzony wyszedl rowniez najszybszy model nowego RX, co traktuje jako ciekawostke.
Na marginesie - sa lepsze marki jak chodzi o parametry jazdy „ sportowej”, mnie one juz nie ciagna.
 
https://www.motortrend.com/reviews/2024 ... st-review/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
Czytaj kolego ze zrozumieniem  : Both crossovers were shod with a 21-inch rim and all-season tire package, but the RX450h+ on Bridgestone Alenza Sport A/S rubber had more cornering grip and speed than the 500h riding on Goodyear Eagle Tourings.  


Porównujący test aut jedno  tj  RX450h+  na oponach typowo letnich 
https://www.oponeo.pl/dane-opony/bridge ... 3QQAvD_BwE
Bridgestone Alenza Sport A/S to opona z klasy premium, stworzona na potrzeby sezonu letniego. Powstała w zgodzie z koncepcją ENLITEN zakładającą tworzenie produktów przyjaznych środowisku naturalnemu. Obniżenie masy pozytywnie wpłynęło także na opory toczenia oraz osiągi podczas dynamicznej jazdy. Model ma asymetryczny bieżnik o wyrazistych lamelach 3D, które pozwalają mu pracować równomiernie na całej szerokości. Wpływa to na poprawę trwałości warstwy gumowej oraz na stabilność manewrowania przy większych prędkościach. Charakterystyczny układ bloków zwiększa obszar kontaktu opony z nawierzchnią, dzięki czemu zachowuje ona przyczepność w różnych warunkach pogodowych.

drugie tj. RX500h na całorocznych
https://www.oponeo.pl/dane-opony/goodye ... CQQAvD_BwE
Opony Goodyear Eagle Touring stanowią doskonały przykład, że produkty całoroczne mogą posiadać prawdziwie sportowe parametry. Nowoczesna konstrukcja modelu oparta jest o unikalny, symetryczny układ bieżnika. Zachowuje pełnię swoich osiągów niezależnie od panującej aury. W śniegu, deszczu czy podczas upału, możesz jeździć dokładnie tak, jak lubisz.


 
to może porównajmy z RX500h na zimówkach ?
Ps. normalnie wszystkie testy producenta i większość dostępnych na you tube  podaje oczywistość RX500  jest szybszy niż RX450h+ i lepiej się prowadzina zakrętach przy większych prędkościach.
Chcesz sobie podbijać ego - podbijaj ale nie pisz głupot.

 
 
 
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lexus RX”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości