Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?
-
- Nowy lex user
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 paź 2022, o 17:05
- Model Lexusa: GS 300 mk2
- Skąd:: POLSKA
- Kontakt:
Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?
Witajcie, mam na oku zaciski z mk IV cztero tłoki, co powinienem brać jeszcze pod uwage? Czy dobrze rozumiem że to jedynie rozwiązanie które pasuje bez adaptera do GS 300 mk2 2003r? Co z dystansem do ori felg 17 7.5J et50?
-
- Lex Master
- Posty: 2501
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?
Zaciski, adapter, dystans coś koło 15min.albo fega z odpowiednim et.Carmazine pisze:Witajcie, mam na oku zaciski z mk IV cztero tłoki, co powinienem brać jeszcze pod uwage? Czy dobrze rozumiem że to jedynie rozwiązanie które pasuje bez adaptera do GS 300 mk2 2003r? Co z dystansem do ori felg 17 7.5J et50?
Substytut to zacisk ls400fl.
W necie widziałem zestawy od mb w220 o ile dobrze pamiętam.
- legato97
- Administrator
- Posty: 3750
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
Re: Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?
Jeżeli możesz kupić to polecam. Zregenerować je pewnie trzeba, a dystans do takiej felgi to i na luzie 20-25mm.
- greos39
- Moderator
- Posty: 19
- Rejestracja: 19 gru 2020, o 00:39
- Model Lexusa: Był GRS195, jest GXE10 SC
- Skąd:: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?
Mowa o zaciskach na przód czy tył?
Do IS I gen też to podejdzie?
Do IS I gen też to podejdzie?
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-C - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE - dream daily
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-C - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE - dream daily
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE - sold
-
- Lex user
- Posty: 25
- Rejestracja: 8 sty 2016, o 11:26
- Model Lexusa: IS 200/GS 430 III
- Skąd:: mazowieckie
- Kontakt:
Re: Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?
Jak jeszcze miałem GS 300 mk2 to z przodu robiłem setup na zaciskach Brembo z BMW e39 do tego tarcza 330mm z mercedesa. Całkiem dobrze to się sprawdzało, niestety tył i tak się przegrzewał,którym też trzeba było się zająć.W IS 200 u syna na tył założyłem tarcze wentylowane z GS 3 EBC Turbo Grove które mi zostały. Zaciski rozszlifowałem,klocki hawk a na przód poszły wiercone tarcze Brembo i klocki Stop Tech. Oczywiście wszystko na nowych gumkach i obowiązkowo przewody teflon w oplocie. Teraz daje radę.
-
- Nowy lex user
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 paź 2022, o 17:05
- Model Lexusa: GS 300 mk2
- Skąd:: POLSKA
- Kontakt:
Re: Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?
Wracając do tematu big brake z supry nie wszystko nadal jest dla mnie jasne Jestem świeżo upieczonym japonskim człowieczkiem bo GSa mam dopiero 3 miesiąc i prosze o zrozumienie i cierpliwość co do moich glupich pytań
A więc pierwsza niejasność to czy adapter jest potrzebny taki pod sworzeń czy adapter do zacisku?
Po drugie co z osłoną tarczy przy swapie?
Bo jeżeli dobrze rozumiem kładę tarcze z supry 323mm na piaste lexusa i osadzenie jest prawidłowe więc bez kombinowania zacisk z supry 4 tłok siada a nawet przewód hamolcowy jest taki sam jak dobrze myślę?
A więc pierwsza niejasność to czy adapter jest potrzebny taki pod sworzeń czy adapter do zacisku?
Po drugie co z osłoną tarczy przy swapie?
Bo jeżeli dobrze rozumiem kładę tarcze z supry 323mm na piaste lexusa i osadzenie jest prawidłowe więc bez kombinowania zacisk z supry 4 tłok siada a nawet przewód hamolcowy jest taki sam jak dobrze myślę?
- legato97
- Administrator
- Posty: 3750
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
Re: Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?
Tak, wszystko jest P&P. Osłony są za małe oczywiście.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości