Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu NX
koloramat
Lex user
Posty: 154
Rejestracja: 10 gru 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: koloramat »

Klaudiusz pisze: 23 maja 2023, o 21:02 Tak. Modul DCM to wlasnie usluga Lexus Link. Moze byc akcja serwisowa ale obecnie wstrzymana bo prawdopodobny fix wcale nie byl fixem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 
DCM jako moduł odpowiada za komunikację, między innymi za wysyłanie do chmury aktualnych parametrów auta w tym położenia GPS. OK. tylko próbuję ustalić, czy brak wykonania zmiany oprogramowania DCM (kampania XGG78) ma nagle !!! (od piątku 19.05.) wpływ na wysyłanie danych do chmury z których to danych korzysta aplikacja Lexus LINK. W aplikacji Lexus LiNK (w moim przypadku) od kilku dni nie aktualizowana jest ostatnia przebyta trasa i błędnie wskazywany jest poziom paliwa.
Jeśli ktoś po sprawdzeniu podając VIN, że jego samochód kierowany jest na akcję serwisową (kampania XGG78) potwierdzi, że Lexus LINK pomimo tego działa nadal prawidłowo to będzie dowód, że przyczyną (w moim przypadku) nie jest brak zmiany oprogramowania DCM.  

 
 
kovalsky
Lex user
Posty: 47
Rejestracja: 4 sie 2022, o 12:06
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: kovalsky »

koloramat pisze: 24 maja 2023, o 07:43
U mnie Lexus Link nie działa prawidłowo (ostatnią podróż pokazuje ciągle z 19 maja ;) ) ale po wpisaniu VINU nie mam akcji serwisowej dla tego problemu   ;)
Natomiast dzisiaj oddzwoniono do mnie z lexusa (w odpowiedzi na wysłanie zapytania o naprawę) w sprawie akcji serwisowej i umówiłem się na przyszły tydzień
 
350h omotenashi + luxury + teammate + sonic titanium + hak

29.10.2021 - zamówienie
14.02.2023 - odebrany
koloramat
Lex user
Posty: 154
Rejestracja: 10 gru 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: koloramat »

kovalsky pisze: 24 maja 2023, o 14:30
koloramat pisze: 24 maja 2023, o 07:43
 
U mnie Lexus Link nie działa prawidłowo (ostatnią podróż pokazuje ciągle z 19 maja ;) ) ale po wpisaniu VINU nie mam akcji serwisowej dla tego problemu   ;)
Natomiast dzisiaj oddzwoniono do mnie z lexusa (w odpowiedzi na wysłanie zapytania o naprawę) w sprawie akcji serwisowej i umówiłem się na przyszły tydzień
 


 
No to mam dowód na istnienie problemu z działaniem Lexus LINK, niezależnego od aktualizacji DCM (XGG78). To dokładnie ten sam problem. Ostatnia trasa zapamiętana u mnie w Lexus LINK to właśnie 19 maja. Dodatkowo od tego czasu nie zmienia się ilość paliwa w aplikacji mimo, że odbyłem wiele km tras.  
Pozostaje pytanie: jaką akcję serwisową ma na myśli dzwoniący z Lexusa ? Zakładam że dotyczącą oprogramowania kamery - prawdopodobnie (XGG90). Ale jej przeprowadzenie nic nie zmieni z oprogramowaniu DCM. Poza tym akcja serwisowa (XGG78) jest wstrzymana z niewiadomych powodów.    
 
 
kovalsky
Lex user
Posty: 47
Rejestracja: 4 sie 2022, o 12:06
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: kovalsky »

koloramat pisze: 24 maja 2023, o 15:16Pozostaje pytanie: jaką akcję serwisową ma na myśli dzwoniący z Lexusa ? Zakładam że dotyczącą oprogramowania kamery - prawdopodobnie (XGG90). Ale jej przeprowadzenie nic nie zmieni z oprogramowaniu DCM. Poza tym akcja serwisowa (XGG78) jest wstrzymana z niewiadomych powodów.    
 

 
Te dwie miałem na myśli:
  1. Zmiana oprogramowania kamery monitorującej obszar przed pojazdem w modelach Corolla Cross, bZ4X, NX (kod kampanii: XGG95)
  2. Zmiana oprogramowania tablicy wskaźników oraz modułu ostrzegania o przeszkodach w bZ4X oraz Lexus NX (kod kampanii: YGG05)
Zadzwonili ale po wysłaniu zapytania o termin przez stronę: https://serviceactions.sites.toyota.pl/ 
350h omotenashi + luxury + teammate + sonic titanium + hak

29.10.2021 - zamówienie
14.02.2023 - odebrany
koloramat
Lex user
Posty: 154
Rejestracja: 10 gru 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: koloramat »

kovalsky pisze: 24 maja 2023, o 15:54
koloramat pisze: 24 maja 2023, o 15:16Pozostaje pytanie: jaką akcję serwisową ma na myśli dzwoniący z Lexusa ? Zakładam że dotyczącą oprogramowania kamery - prawdopodobnie (XGG90). Ale jej przeprowadzenie nic nie zmieni z oprogramowaniu DCM. Poza tym akcja serwisowa (XGG78) jest wstrzymana z niewiadomych powodów.    
 


 
Te dwie miałem na myśli:
  1. Zmiana oprogramowania kamery monitorującej obszar przed pojazdem w modelach Corolla Cross, bZ4X, NX (kod kampanii: XGG95)
  2. Zmiana oprogramowania tablicy wskaźników oraz modułu ostrzegania o przeszkodach w bZ4X oraz Lexus NX (kod kampanii: YGG05)
Zadzwonili ale po wysłaniu zapytania o termin przez stronę: https://serviceactions.sites.toyota.pl/ 

 
OK. Będę wdzięczny za informację, jak dalej potoczy się sprawa ograniczonej funkcjonalności Lexus LINK :-)
 
Ghotti
Lex Master
Posty: 1385
Rejestracja: 12 kwie 2021, o 04:06
Model Lexusa: 350h
Skąd:: mazowieckie
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: Ghotti »

14:30 dziś ostatni przejazd, widzę go już w Apce
350h omotenashi

26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
Ampersand
Lex user
Posty: 66
Rejestracja: 2 lut 2023, o 18:07
Model Lexusa: NX 350H
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: Ampersand »

U mnie występuję akcja serwisowa (XGG78) a dziś się trasa w aplikacji zaktualizowała zaraz po zaparkowaniu.
NX 350H AWD F Sport Sonic Grey - Odebrany 01.2023
koloramat
Lex user
Posty: 154
Rejestracja: 10 gru 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: koloramat »

Ampersand pisze: 24 maja 2023, o 17:16 U mnie występuję akcja serwisowa (XGG78) a dziś się trasa w aplikacji zaktualizowała zaraz po zaparkowaniu.


 
Dziękuję za informację. To kolejny tak zwany koronny dowód na brak związku między niewykonaniem jeszcze akcji serwisowej (XGG78), a wadliwym działaniem Lexus LINK. Taki związek sugeruje #centrala, chociaż serwisanci dwóch salonów Lexusa są w ocenie tej kwestii mocno wstrzemięźliwi. Z mojej posiadanej wiedzy akcja XGG78 miała (obecnie wstrzymana) naprawić błąd aktywacji komunikacji SOS w module DCM i to wszystko. 
Zatem aktualizacja oprogramowania DCM (jeśliby się odbyła) nie usunie problemu pod nazwą Lexus LINK, co zresztą potwierdzają użytkownicy RAV4. Problem, raczej jestem przekonany, lezy po stronie kiepskiego oprogramowania serwerów chmury Toyota/Lexux. A także ich prawdopodobnie budżetowej macierzy hardware.
Od początku niektórzy użytkownicy Lexus LINK narzekają, na gubienie zapisanych tras, tragiczny interfejs, a przede wszystkim nieaktualności prezentowanych parametrów odczytywanych z clustra chmury. Trzeba być niespełna rozumu, aby zaakceptować funkcjonalność aplikacji Lexus LINK pod tytułem - powiadamiam cię w aplikacji, że zapomniałeś zamknąć swój samochód na parkingu - ale komunikuje to dopiero po 30 minutach - od zatrzymania pojazdu - albo pokazuję ostatnią trasę którą odbyłeś, ale prezentuję to dopiero po 3 dniach - albo nie zapisuje w ogóle ostatniej trasy - tak bez powodu - nonsens ...        
 
 
vki
Lex user
Posty: 120
Rejestracja: 28 lis 2021, o 21:28
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Legnica
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: vki »

Sprawdziłem wczoraj linkiem, mój NX również objęty jest akcją zmiany oprogramowania modułu DCM (kod kampanii XGG78).
Już w lutym, jak byłem pytać o gumowe dywaniki w salonie w rejonie zamieszkania (kupowałem w innym) to sprzedawca już mi mówił, że jest akcja serwisowa związana z modułem DCM (może mieć wpływ na komunikację/informację-SOS po wypadku) i mogą mi zrobić aktualizację. W kwietniu byłem na zmianie oleju po 2 tyś. km w serwisie gdzie nabyłem auto i nic nie mówili o akcji z DCM.
Po wymianie oleju , filtra, śruby i uszczelki w aplikacji Lexus Link pod datą wymiany widnieje: NAPRAWA SAMOCHODU BEZ NAPRAW BLACHARSKICH. Podejrzewam , że może chodzi o $, która jest wyciągana od producenta.
Sama aplikacja gorsza od Lidla i Biedry.
koloramat
Lex user
Posty: 154
Rejestracja: 10 gru 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: koloramat »

vki pisze: 25 maja 2023, o 21:01 Sprawdziłem wczoraj linkiem, mój NX również objęty jest akcją zmiany oprogramowania modułu DCM (kod kampanii XGG78).
Już w lutym, jak byłem pytać o gumowe dywaniki w salonie w rejonie zamieszkania (kupowałem w innym) to sprzedawca już mi mówił, że jest akcja serwisowa związana z modułem DCM (może mieć wpływ na komunikację/informację-SOS po wypadku) i mogą mi zrobić aktualizację. W kwietniu byłem na zmianie oleju po 2 tyś. km w serwisie gdzie nabyłem auto i nic nie mówili o akcji z DCM.
Po wymianie oleju , filtra, śruby i uszczelki w aplikacji Lexus Link pod datą wymiany widnieje: NAPRAWA SAMOCHODU BEZ NAPRAW BLACHARSKICH. Podejrzewam , że może chodzi o $, która jest wyciągana od producenta.
Sama aplikacja gorsza od Lidla i Biedry.



 
OK, zakładam, jednak że pomimo niewykonania zmiany oprogramowania XGG78 aktualizacja w aplikacji Lexus LINK ostatnio przebytej trasy w Twoim przypadku działa sprawnie, czy też przestała działać od 19 maja 2023 r.  ?
 
 
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lexus NX”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości