Zakup Lexusa NX 350h
-
- Lex Master
- Posty: 1385
- Rejestracja: 12 kwie 2021, o 04:06
- Model Lexusa: 350h
- Skąd:: mazowieckie
- Kontakt:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
tak, wszystko jasne wymieniłem dziś profilaktycznie
350h omotenashi
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
-
- Lex user
- Posty: 83
- Rejestracja: 21 mar 2023, o 16:48
- Model Lexusa: NX
- Skąd:: Mazowieckie
- Kontakt:
-
- Lex Master
- Posty: 1385
- Rejestracja: 12 kwie 2021, o 04:06
- Model Lexusa: 350h
- Skąd:: mazowieckie
- Kontakt:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
tzn, jak szybkim? W salonie polecali wrzucić gdzieś baterię profilaktycznie do samochodu, aby była pod ręką
350h omotenashi
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
-
- Lex user
- Posty: 83
- Rejestracja: 21 mar 2023, o 16:48
- Model Lexusa: NX
- Skąd:: Mazowieckie
- Kontakt:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
Skoro tak, to albo dmuchają na zimne, albo wiedzą, że problem może się pojawić.
https://www.lexusownersclub.co.uk/forum ... x-key-fob/
Tylko dwóch sygnalizuje problem - wymiana baterii po 7-10 dniach - albo "niefart", albo problem.
-
- Lex user
- Posty: 95
- Rejestracja: 31 sie 2022, o 08:51
- Model Lexusa: NX350H
- Skąd:: Szczecin
- Kontakt:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
najpierw rozładowujące się akumulatory teraz bateria w pilocie. Czyżby to były choroby wieku dziecięcego?nexus350 pisze: ↑1 cze 2023, o 11:21Skoro tak, to albo dmuchają na zimne, albo wiedzą, że problem może się pojawić.
https://www.lexusownersclub.co.uk/forum ... x-key-fob/
Tylko dwóch sygnalizuje problem - wymiana baterii po 7-10 dniach - albo "niefart", albo problem.
350H Fsport+fuji+panorama+ sonic grey+Flare Red Pierwszy termin odbioru na lipiec2022,później terminy produkcji na listopad2022,styczeń2023 obecnie na marzec2023
07.12.2021-zamówienie
03.03.2023 - przydzielenie slotu produkcyjnego
26.03.2023- rozpoczęcie produkcji
11.04.2023 - koniec produkcji i transport do Belgi
15.05.2023 -przypłynięcie do Belgi i transport do Mszczonowa
20.05.2023 auto dotarło do Mszczonowa
27.06.2023 odbiór auta
07.12.2021-zamówienie
03.03.2023 - przydzielenie slotu produkcyjnego
26.03.2023- rozpoczęcie produkcji
11.04.2023 - koniec produkcji i transport do Belgi
15.05.2023 -przypłynięcie do Belgi i transport do Mszczonowa
20.05.2023 auto dotarło do Mszczonowa
27.06.2023 odbiór auta
-
- Lex Master
- Posty: 1354
- Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Kontakt:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
Mysle ze ta choroba wieku dzieciecego trwa juz z 10 lat. Niestety wszystkie zabezpieczenia dodatkowe nie sa jakosci Toyoty. Z pastylkami Toyoty zawsze byl problem.piotr Lexus300 pisze:najpierw rozładowujące się akumulatory teraz bateria w pilocie. Czyżby to były choroby wieku dziecięcego?nexus350 pisze: ↑1 cze 2023, o 11:21Skoro tak, to albo dmuchają na zimne, albo wiedzą, że problem może się pojawić.
https://www.lexusownersclub.co.uk/forum ... x-key-fob/
Tylko dwóch sygnalizuje problem - wymiana baterii po 7-10 dniach - albo "niefart", albo problem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex Master
- Posty: 1385
- Rejestracja: 12 kwie 2021, o 04:06
- Model Lexusa: 350h
- Skąd:: mazowieckie
- Kontakt:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
2 tygodnie mam, wymieniłem profilaktycznie, zobaczymy. Nikt tu chyba na forum na to nie narzekał.nexus350 pisze: ↑1 cze 2023, o 11:21Skoro tak, to albo dmuchają na zimne, albo wiedzą, że problem może się pojawić.
https://www.lexusownersclub.co.uk/forum ... x-key-fob/
Tylko dwóch sygnalizuje problem - wymiana baterii po 7-10 dniach - albo "niefart", albo problem.
350h omotenashi
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
-
- Lex Master
- Posty: 1385
- Rejestracja: 12 kwie 2021, o 04:06
- Model Lexusa: 350h
- Skąd:: mazowieckie
- Kontakt:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
nasze dzieci teoretycznie to już prawie 2 lata mają ...piotr pisze:3 sty 1970, o 23:22najpierw rozładowujące się akumulatory teraz bateria w pilocie. Czyżby to były choroby wieku dziecięcego?nexus350 pisze: ↑1 cze 2023, o 11:21Skoro tak, to albo dmuchają na zimne, albo wiedzą, że problem może się pojawić.
https://www.lexusownersclub.co.uk/forum ... x-key-fob/
Tylko dwóch sygnalizuje problem - wymiana baterii po 7-10 dniach - albo "niefart", albo problem.
350h omotenashi
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
-
- Lex user
- Posty: 95
- Rejestracja: 31 sie 2022, o 08:51
- Model Lexusa: NX350H
- Skąd:: Szczecin
- Kontakt:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
Napisałem na klient@toyota.pl zapytanie , czy przewidują rekompensatę dla długich terminów realizacji i dostaw aut do klientów.
Oto co odpisali:Szanowny Panie
W nawiązaniu do Pana pisma, pragniemy podkreślić, iż zapoznaliśmy się z Pana uwagami. Jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o zapoznanie się z naszymi wyjaśnieniami.
Toyota i Lexus to globalna marka z ponad 85-letnią historią, która od początku istnienia kładła szczególny nacisk na poprawianie jakości oraz skuteczności procesów produkcyjnych. To zaowocowało powstaniem autorskiego systemu produkcji Toyoty oraz pozwoliło zbudować stabilną i bardzo skuteczną sieć poddostawców.
Jednakże wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sytuację nie tylko na rynku motoryzacyjnym, ale w całej globalnej gospodarce. Zerwane łańcuchy dostaw, wciąż niska dostępność mikroprocesorów, a także kłopoty w globalnej logistyce spowodowały, że także my musieliśmy zrewidować kalendarz produkcji i dostaw. Część z naszej światowej sieci fabryk ograniczyła, a nawet czasowo zawiesiła wspomnianą produkcję, a start produkcji nowych modeli rozpoczął się z opóźnieniem.
Z tego powodu musimy z przykrością poinformować o wydłużeniu pierwotnie określonego czasu oczekiwania na już zamówione samochody.
Jest to dla nas i naszych Autoryzowanych Stacji Dilerskich bezprecedensowa i trudna sytuacja. Dlatego pragniemy Pana zapewnić, że wspólnie poszukujemy wszelkich rozwiązań mogących poprawić ten stan.
Złożone już zamówienia realizujemy zgodnie z wynikającą z kalendarza tych zamówień kolejnością.
Rozumiemy Pana niezadowolenie, niemniej jednak Producent nie przewidział formy rekompensaty związanej z opóźnieniem w dostawcach. Prosimy o zrozumienie, że nie jest to możliwe w obliczu nieprzewidzianych i niezależnych od nas okoliczności (tzw. siła wyższa).
We wszelkich pozostałych sprawach związanych z realizacją zamówienia prosimy o kontakt ze Sprzedawcą, czyli Autoryzowaną Stacją Dilerską Lexus.
Mając nadzieję na przyjęcie naszych wyjaśnień, pozostajemy do dyspozycji.
Oto co odpisali:Szanowny Panie
W nawiązaniu do Pana pisma, pragniemy podkreślić, iż zapoznaliśmy się z Pana uwagami. Jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o zapoznanie się z naszymi wyjaśnieniami.
Toyota i Lexus to globalna marka z ponad 85-letnią historią, która od początku istnienia kładła szczególny nacisk na poprawianie jakości oraz skuteczności procesów produkcyjnych. To zaowocowało powstaniem autorskiego systemu produkcji Toyoty oraz pozwoliło zbudować stabilną i bardzo skuteczną sieć poddostawców.
Jednakże wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sytuację nie tylko na rynku motoryzacyjnym, ale w całej globalnej gospodarce. Zerwane łańcuchy dostaw, wciąż niska dostępność mikroprocesorów, a także kłopoty w globalnej logistyce spowodowały, że także my musieliśmy zrewidować kalendarz produkcji i dostaw. Część z naszej światowej sieci fabryk ograniczyła, a nawet czasowo zawiesiła wspomnianą produkcję, a start produkcji nowych modeli rozpoczął się z opóźnieniem.
Z tego powodu musimy z przykrością poinformować o wydłużeniu pierwotnie określonego czasu oczekiwania na już zamówione samochody.
Jest to dla nas i naszych Autoryzowanych Stacji Dilerskich bezprecedensowa i trudna sytuacja. Dlatego pragniemy Pana zapewnić, że wspólnie poszukujemy wszelkich rozwiązań mogących poprawić ten stan.
Złożone już zamówienia realizujemy zgodnie z wynikającą z kalendarza tych zamówień kolejnością.
Rozumiemy Pana niezadowolenie, niemniej jednak Producent nie przewidział formy rekompensaty związanej z opóźnieniem w dostawcach. Prosimy o zrozumienie, że nie jest to możliwe w obliczu nieprzewidzianych i niezależnych od nas okoliczności (tzw. siła wyższa).
We wszelkich pozostałych sprawach związanych z realizacją zamówienia prosimy o kontakt ze Sprzedawcą, czyli Autoryzowaną Stacją Dilerską Lexus.
Mając nadzieję na przyjęcie naszych wyjaśnień, pozostajemy do dyspozycji.
350H Fsport+fuji+panorama+ sonic grey+Flare Red Pierwszy termin odbioru na lipiec2022,później terminy produkcji na listopad2022,styczeń2023 obecnie na marzec2023
07.12.2021-zamówienie
03.03.2023 - przydzielenie slotu produkcyjnego
26.03.2023- rozpoczęcie produkcji
11.04.2023 - koniec produkcji i transport do Belgi
15.05.2023 -przypłynięcie do Belgi i transport do Mszczonowa
20.05.2023 auto dotarło do Mszczonowa
27.06.2023 odbiór auta
07.12.2021-zamówienie
03.03.2023 - przydzielenie slotu produkcyjnego
26.03.2023- rozpoczęcie produkcji
11.04.2023 - koniec produkcji i transport do Belgi
15.05.2023 -przypłynięcie do Belgi i transport do Mszczonowa
20.05.2023 auto dotarło do Mszczonowa
27.06.2023 odbiór auta
-
- Lex Master
- Posty: 1354
- Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Kontakt:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
Prawie mi łza poleciała ze wzruszenia czytajac ten sam tekst ktory otrzymalem rok temu.piotr Lexus300 pisze:Napisałem na klient@toyota.pl zapytanie , czy przewidują rekompensatę dla długich terminów realizacji i dostaw aut do klientów.
Oto co odpisali:Szanowny Panie
W nawiązaniu do Pana pisma, pragniemy podkreślić, iż zapoznaliśmy się z Pana uwagami. Jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o zapoznanie się z naszymi wyjaśnieniami.
Toyota i Lexus to globalna marka z ponad 85-letnią historią, która od początku istnienia kładła szczególny nacisk na poprawianie jakości oraz skuteczności procesów produkcyjnych. To zaowocowało powstaniem autorskiego systemu produkcji Toyoty oraz pozwoliło zbudować stabilną i bardzo skuteczną sieć poddostawców.
Jednakże wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sytuację nie tylko na rynku motoryzacyjnym, ale w całej globalnej gospodarce. Zerwane łańcuchy dostaw, wciąż niska dostępność mikroprocesorów, a także kłopoty w globalnej logistyce spowodowały, że także my musieliśmy zrewidować kalendarz produkcji i dostaw. Część z naszej światowej sieci fabryk ograniczyła, a nawet czasowo zawiesiła wspomnianą produkcję, a start produkcji nowych modeli rozpoczął się z opóźnieniem.
Z tego powodu musimy z przykrością poinformować o wydłużeniu pierwotnie określonego czasu oczekiwania na już zamówione samochody.
Jest to dla nas i naszych Autoryzowanych Stacji Dilerskich bezprecedensowa i trudna sytuacja. Dlatego pragniemy Pana zapewnić, że wspólnie poszukujemy wszelkich rozwiązań mogących poprawić ten stan.
Złożone już zamówienia realizujemy zgodnie z wynikającą z kalendarza tych zamówień kolejnością.
Rozumiemy Pana niezadowolenie, niemniej jednak Producent nie przewidział formy rekompensaty związanej z opóźnieniem w dostawcach. Prosimy o zrozumienie, że nie jest to możliwe w obliczu nieprzewidzianych i niezależnych od nas okoliczności (tzw. siła wyższa).
We wszelkich pozostałych sprawach związanych z realizacją zamówienia prosimy o kontakt ze Sprzedawcą, czyli Autoryzowaną Stacją Dilerską Lexus.
Mając nadzieję na przyjęcie naszych wyjaśnień, pozostajemy do dyspozycji.
Toyota Manufacture Japan czyli producent to taki rolnik na Broniszach.
Toyota Central Europe to nic innego jak pani Władzia handlująca truskawkami na przystanku kupując wczesniej te truskawki od posredników (Toyota Europe) oraz Toyota Central Europe. Kazdy po drodze wział swoja dzialke, ale nikt nie odpowiada za to ze te truskawki przyjechały zgniłe.
Nie mam nic wiecej do dodania. Dacia dla Toyoty to niedościgniony wzór do nasladowania. Toyoto! Bądź jak Dacia!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości