Podpora wału i krzyżaki

ODPOWIEDZ
wasalister
Lex user
Posty: 43
Rejestracja: 9 cze 2019, o 10:45
Model Lexusa: GS300 MK2
Skąd:: Białystok
Kontakt:

Podpora wału i krzyżaki

Post autor: wasalister »

Witam. Proszę o uświadomienie, bo jestem zielony w temacie. Od jakiegoś czasu auto w czasie jazdy huczy, jak jakiś Ikarus, lub Jelcz. Dzisiaj odstawiłem je do warsztatu w celu znalezienia przyczyny. Przed chwilą dostałem telefon z informacją, że najprawdopodobniej jest do wymiany podpora wału i krzyżaki. Teraz pytanie, o co chodzi z tymi krzyżakami? Podporę wału owszem, można znaleźć, ale z krzyżakami już jest problem, bo ponoć są niewymienialne, ale trzeba podać wymiary, to może w jednym, lub innym sklepie coś dopasują. Mechanik sugerował, że przyczyną może też być zjechany wał, więc trzeba spuścić olej i sprawdzić, czy nie ma opiłków, ale olej był bodajże w czerwcu wymieniany. Jakieś rady, sugestie?
DaSt
Lex user
Posty: 165
Rejestracja: 26 maja 2019, o 20:55
Model Lexusa: RX 300
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: Podpora wału i krzyżaki

Post autor: DaSt »

Skoro oddałeś auto do warsztatu to dlaczego Ty się martwisz o dobór części ? Jeśli chodzi o krzyżaki to trzeba zmierzyć średnicę wałka oraz wysokość krzyżaka i można kupić nawet w InterCarsie.
wasalister
Lex user
Posty: 43
Rejestracja: 9 cze 2019, o 10:45
Model Lexusa: GS300 MK2
Skąd:: Białystok
Kontakt:

Re: Podpora wału i krzyżaki

Post autor: wasalister »

Niby tak, ale na weekend potrzebuję fury, a ten warsztat może mi to zrobić na wtorek, więc szukam jakiejś innej możliwości.
Awatar użytkownika
michal_zys
Lex user
Posty: 27
Rejestracja: 30 wrz 2017, o 18:16
Model Lexusa: RX350
Skąd:: Łódź
Kontakt:

Re: Podpora wału i krzyżaki

Post autor: michal_zys »

Podpory wału kupuj tylko w oryginale !!
Doświadczyłem na własnej skórze :ireful3:
wasalister
Lex user
Posty: 43
Rejestracja: 9 cze 2019, o 10:45
Model Lexusa: GS300 MK2
Skąd:: Białystok
Kontakt:

Re: Podpora wału i krzyżaki

Post autor: wasalister »