Strona 1 z 1

Is 250 4 biegi w trybie sport

: 21 sty 2020, o 14:51
autor: MiłyPan
Witam ,

Przeszukałem forum i nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi .
Mam problem a mianowicie po przerzuceniu skrzyni w tryb s nagle na desce rozdzielczej wyświetla mi się 4 ( tak jakby ilość dostępnych biegow ) i auto nie chce zmienić biegów na 5 i 6 automatycznie tylko wyje , a mogę to zrobić jedynie łopatkami przy kierownicy .

Czy to kwestia ustawień , czy moze jakaś awaria ?

Proszę o sugestie .

Re: Is 250 4 biegi w trybie sport

: 25 sty 2020, o 21:45
autor: Typer92
Z tego co mi wiadomo to tak jest standardowo, u mnie też tak jest. Chodzi o to że ustawiasz sobie lopatkami Do jakiego biegu ma co zmieniać automatycznie. Jeśli ustawisz na 1 to będziesz musiał sam lopatkami zmieniać, a jak ustawisz na 6 to będzie Ci zmieniał automatycznie od 1 do 6

Re: Is 250 4 biegi w trybie sport

: 15 kwie 2020, o 22:53
autor: szyman_leo
Wszystko jest ok, Kolego.
Z tego co pamiętam, to w IS250 łopatki niestety tylko decydują o najwyższym biegu, czyli służą do rozpędzania z Twoją decyzją o momencie zmiany biegu na wyższy, przy zwalnianiu nie masz juz tak bezpośredniego wplywu na redukcję przełożeń. A zmiana z D na M jest na pośrednie 4, żeby nie zaszkodzić, ani karocy, ani woźnicy.
Łopatki w tym modelu bardziej jako bajer, zresztą D na tyle super działa, że eliminuje chęć klikania samemu.

Is 250 4 biegi w trybie sport

: 16 kwie 2020, o 09:29
autor: Kitnyp
Łopatki decydują o zakresie biegów z których możesz korzystać. Ustalasz nimi najwyższy dostępny bieg. Znaczy to tyle, że jak zapomnisz redukować łopatkami to przy naciśnięciu hamulca biegi będą spadać na niższy. Przy rozpędzaniu nie wskoczy wyższy bieg niż wyświetlany. Redukować można, jadąc na piątce klikasz lewa łopatkę i po chwili masz 4. Nie jest to super sportowe, ale w górach się sprawdza

Re: Is 250 4 biegi w trybie sport

: 16 kwie 2020, o 14:44
autor: gmiter
Kitnyp pisze:Łopatki decydują o zakresie biegów z których możesz korzystać. Ustalasz nimi najwyższy dostępny bieg. Znaczy to tyle, że jak zapomnisz redukować łopatkami to przy naciśnięciu hamulca biegi będą spadać na niższy. Przy rozpędzaniu nie wskoczy wyższy bieg niż wyświetlany. Redukować można, jadąc na piątce klikasz lewa łopatkę i po chwili masz 4. Nie jest to super sportowe, ale w górach się sprawdza
Na torze też się sprawdza chociaż osobiście bardziel leży mi tryb PWR w tym aucie, łopatek używam przy dohamowaniu. Tryb PWR na szczęscie po chamsku nie zrzuca biegu w zakręcie dzięki czemu jedzie się bardzo stabilnie - doświadczyłem tego w 540i G30 i miałem lekkiego facepalma jak skrzynia rozjebała mi przejście zakrętu :D