GS vs LS
-
- Lex user
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 lis 2018, o 19:00
- Model Lexusa: szukam LS/GS
- Skąd:: warszawa
- Kontakt:
GS vs LS
czesc
przepraszam jeśli taki temat juz jest (a na pewno jest), ale nie mogę znaleźć.
Zastanawiałem się nad LS tak do 100 tys ale może jednak zacznę szukać GS, ale trochę młodszego.
Jest jakiś temat odnośnie porównania tych aut? Nie chodzi mi o prestiż LS, ale o porównanie modeli względem miejsca, warunków jazdy, a także kosztów eksploatacji innych niż paliwo.
dzięki
przepraszam jeśli taki temat juz jest (a na pewno jest), ale nie mogę znaleźć.
Zastanawiałem się nad LS tak do 100 tys ale może jednak zacznę szukać GS, ale trochę młodszego.
Jest jakiś temat odnośnie porównania tych aut? Nie chodzi mi o prestiż LS, ale o porównanie modeli względem miejsca, warunków jazdy, a także kosztów eksploatacji innych niż paliwo.
dzięki
-
- Nowy lex user
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 sie 2017, o 04:35
- Model Lexusa: -
- Skąd:: Łódź
- Kontakt:
Re: GS vs LS
Sam będę stał przed podobnym wyborem. IMO wszystko przemawia za LSem, oprócz rocznika. za 100k możesz mieć GSa 2012-14, nadal jest to stosunkowo swiezy model, po LSie widać już, że auto debiutowało 13 lat temu. Wyposażenie, osiągi (chyba, że kupisz 450h), komfort jazdy, to wszystko jest zdecydowanie za LSem. Samopoczucie też jakoś się poprawia, gdy wsiadasz do takiej limuzyny. Chociaż w sumie to tylko do momentu, kiedy znajomy powie Ci "łee, to już stare auto, Marcin to za te pieniądze kupił nową Mazdę trójeczkę"
-
- Lex user
- Posty: 234
- Rejestracja: 16 cze 2018, o 15:49
- Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
- Skąd:: 3City
- Kontakt:
Re: GS vs LS
Raczej Ci powie „życzę powodzenia w znalezieniu miejsca do parkowania”. A i obklepanie drzwi przez zamaszystych poljaków masz w pakiecie, a jeszcze jak zobaczą napis Lexus to niektórzy przypieprzą drzwiami „dla zasady”
-
- Nowy lex user
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 sie 2017, o 04:35
- Model Lexusa: -
- Skąd:: Łódź
- Kontakt:
Re: GS vs LS
Zawsze wydawało mi się, że LS jest właśnie dość mocno zachowawczy w wyglądzie. Gdy pokazywałem te auta znajomym, to większość kręciła głową z niedowierzaniem, że one tyle kosztują.
- zender
- Lex user
- Posty: 180
- Rejestracja: 6 sty 2014, o 23:35
- Model Lexusa: RC300h
- Skąd:: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: GS vs LS
na USA forum piszą że to dwa różne auta . Miałem sie okazje przejechać tak to dwa różne auta szczególnie jeżeli weźmiemy wersje z wysokim wyposażaniem w LS .jangrzyb pisze:czesc
Jest jakiś temat odnośnie porównania tych aut? Nie chodzi mi o prestiż LS, ale o porównanie modeli względem miejsca, warunków jazdy, a także kosztów eksploatacji innych niż paliwo.
dzięki
Moim zadaniem warto poszukać zadbanego LS.
zender
-
- Lex user
- Posty: 63
- Rejestracja: 18 paź 2021, o 11:37
- Model Lexusa: LS 430
- Skąd:: Tomaszów Lubelski
- Kontakt:
Re: GS vs LS
Wiem, że odgrzewam kotleta ale mam duży problem z ułożeniem sobie wszystkiego w głowie. Czytałem kilka podobnych tematów ale wszędzie po kilka postów i temat urwany.
Przede wszystkim w grę wchodzi V8. Samochód byłby drugi w rodzinie, 99% trasy. Nastawienie głównie na komfort, must have wyposażenia to wentylacja foteli, mark levinson, czujniki parkowania + kamera cofania. Dobrze jakby tył miał grzane fotele, roletki w drzwiach. Zerkam na LS III, LS IV z początku produkcji, GS II i GS III. Proszę o podpowiedzi:
Czy jest jakaś różnica w jakości wykonania, wyciszeniu, trwałości silnika i zawieszenia pomiędzy LS III oraz IV?
Od PetrolheadNumerOne wiem już, że LS III po lifcie mógł mieć kamerę cofania, radar i przede wszystkim miał skrzynię 6 biegową. Czy do przedlifta idzie dorzucić kamerę, ewentualnie wymienić radio na jakiegoś w pełni kompatybilnego androida? Czy ogólnie polift jest warty dopłaty minimum kilku tysięcy bo widzę, że jak się trafia to jest sporo droższy od przedlifta?
Czy jest jakaś różnica w jakości wykonania, wyciszeniu, trwałości silnika i zawieszenia pomiędzy GS II oraz III?
Jak wypada wyciszenie przy 100/140km/h w GS a jak w LS? Czy do któregoś auta wsiada się ciut wyżej? Kręgosłup mam w średnim stanie, wygoda wsiadania, fotele, regulacje lędźwiowe to wszystko jest dla mnie ważne ale elektrykę foteli to akurat chyba każdy GS i LS ma.
Jeżeli chodzi o poziomy wyposażenia, LS najwyższą wersję ma President a GS? Prestige? Autko może się zdarzyć, że będzie sobie stało nieruszane nawet przez miesiąc (dlatego nie szukam hybrydy), czy któryś model jest bardziej wrażliwy na takie przestoje od pozostałych?
Bardzo proszę o pomoc.
Przede wszystkim w grę wchodzi V8. Samochód byłby drugi w rodzinie, 99% trasy. Nastawienie głównie na komfort, must have wyposażenia to wentylacja foteli, mark levinson, czujniki parkowania + kamera cofania. Dobrze jakby tył miał grzane fotele, roletki w drzwiach. Zerkam na LS III, LS IV z początku produkcji, GS II i GS III. Proszę o podpowiedzi:
Czy jest jakaś różnica w jakości wykonania, wyciszeniu, trwałości silnika i zawieszenia pomiędzy LS III oraz IV?
Od PetrolheadNumerOne wiem już, że LS III po lifcie mógł mieć kamerę cofania, radar i przede wszystkim miał skrzynię 6 biegową. Czy do przedlifta idzie dorzucić kamerę, ewentualnie wymienić radio na jakiegoś w pełni kompatybilnego androida? Czy ogólnie polift jest warty dopłaty minimum kilku tysięcy bo widzę, że jak się trafia to jest sporo droższy od przedlifta?
Czy jest jakaś różnica w jakości wykonania, wyciszeniu, trwałości silnika i zawieszenia pomiędzy GS II oraz III?
Jak wypada wyciszenie przy 100/140km/h w GS a jak w LS? Czy do któregoś auta wsiada się ciut wyżej? Kręgosłup mam w średnim stanie, wygoda wsiadania, fotele, regulacje lędźwiowe to wszystko jest dla mnie ważne ale elektrykę foteli to akurat chyba każdy GS i LS ma.
Jeżeli chodzi o poziomy wyposażenia, LS najwyższą wersję ma President a GS? Prestige? Autko może się zdarzyć, że będzie sobie stało nieruszane nawet przez miesiąc (dlatego nie szukam hybrydy), czy któryś model jest bardziej wrażliwy na takie przestoje od pozostałych?
Bardzo proszę o pomoc.
-
- Lex Master
- Posty: 2501
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: GS vs LS
LS III jest taniej i lepiej (technicznie) wyciszenie nie wiem.OPM pisze:Czy jest jakaś różnica w jakości wykonania, wyciszeniu, trwałości silnika i zawieszenia pomiędzy LS III oraz IV?
Wyciszenie podobne na + wydaje mi się mk3, silnik to samo, skrzynia trwałość na mk2 praca na mk3 (*spora różnica na +), zawias taniość i trwałość na mk2, jakość wykonania szczególnie kokpit i jego okolice na mk2.OPM pisze:Czy jest jakaś różnica w jakości wykonania, wyciszeniu, trwałości silnika i zawieszenia pomiędzy GS II oraz III?
Wada mk2 że bardzo mocno trąci myszką.
LS III lepiej. Mk4 nie wiem.OPM pisze:Jak wypada wyciszenie przy 100/140km/h w GS a jak w LS?
Ogólnie gs mk2 ls III stara szkoła tojoty. GS mk3/ls mk4 nowa szkoła tojty i więcej zagwostek które potrafią polecieć.
Jak masz wątpliwości a nie potrzebujesz kanapy to optymalny jest gs mk3.
-
- Lex user
- Posty: 79
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 10:46
- Model Lexusa: Ls 430
- Skąd:: RZESZÓW
- Kontakt:
Re: GS vs LS
Mialem gs mk 2 teraz mam ls mk 3 przedlift,oba te samochody sa bardzo dopracowane. Gs mk 3 i lsmk4 moim zdaniem sa już znacznie gorzej wykonane,dla przykładu ls 430 to chyba najlepiej wyciszone auto jakim jeździłem porównujac go do np:mercedesa w 220,221,ls4,a8.
-
- Lex user
- Posty: 63
- Rejestracja: 18 paź 2021, o 11:37
- Model Lexusa: LS 430
- Skąd:: Tomaszów Lubelski
- Kontakt:
Re: GS vs LS
A skoro LS III jest na dodatek tańszy to chyba nie ma co sobie zawracać głowy nowszym model, chociaż wyglądem oko cieszy bardziej.ledziu pisze:LS III jest taniej i lepiej (technicznie) wyciszenie nie wiem.OPM pisze:Czy jest jakaś różnica w jakości wykonania, wyciszeniu, trwałości silnika i zawieszenia pomiędzy LS III oraz IV?
A jak porównasz bezpośrednio koszty, komfort i zadowolenie pomiędzy GS mk2 i LS mk3?karole 10 pisze:Mialem gs mk 2 teraz mam ls mk 3 przedlift,oba te samochody sa bardzo dopracowane. Gs mk 3 i lsmk4 moim zdaniem sa już znacznie gorzej wykonane,dla przykładu ls 430 to chyba najlepiej wyciszone auto jakim jeździłem porównujac go do np:mercedesa w 220,221,ls4,a8.
Żałujesz, że nie masz polifta czy różnice są minimalne i niespecjalnie się tym przejmujesz?
-
- Lex user
- Posty: 79
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 10:46
- Model Lexusa: Ls 430
- Skąd:: RZESZÓW
- Kontakt:
Re: GS vs LS
Ls III jest na pewno bardziej komfortowy od gs i lepiej wyciszony,miałem gs 300 więc ls jest trochę droższy w utrzymaniu szczegulnię jak mamy zawieszenie pneumatyczne.Ale jest znacznie tańszy w utrzymaniu od całej niemieckiej konkurencji,na pewno ls nie jest drogi w utrzymaniu.Znajomy ma w 221 i dużo kasy wkłada w utrzymanie tego auta ciągle coś się z nim dzieje, a komfort jazdy i wykończenie przy Ls 430 to dno.Nie żałuje ze nie mam polifta i uważam ze polift jest jakby trochę gorzej zrobiony,ale to tylko moje zdanie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości