Jakie podzespoły LPG DO GS 430 MK2 co polecacie
-
- Lex user
- Posty: 212
- Rejestracja: 28 maja 2017, o 00:00
- Model Lexusa: LS400 UCF20
- Skąd:: DC|
- Kontakt:
Re: Jakie podzespoły LPG DO GS 430 MK2 co polecacie
Ważniejsze KTO założy i wystroi niż co tam będzie.
Aczkolwiek odpuściłbym zdecydowanie propozycje z wtryskiwaczami Hana.
Podobnie nie potrafię sobie wyobrazić (no dobra potrafię ale po co ?) argumentów za sterownikiem AEB i gdzieś chyba przewinęły się takież wtryskiwacze...
Ode mnie 3UZ-FE wyjeżdżają na zestawie:
- sterownik Optima Expert
- wtryskiwacze Barracuda
- reduktor Gold GT,
ale elektroniki polskie są bardzo dobre i jaka komu pasuje taką dobrze wystroi więc może być Tech 328, Stag Qmax, KME Nevo, jedynie pytałbym dlaczego ktoś proponuje sterownik możliwością podłączenia do OBD.
Z wtryskiwaczy montuję w zasadzie jedynie Barracudy i sporadycznie AC-W02/3 i nie mam potrzeby sprawdzania jakości innych.
A reduktora nie spotkałem jeszcze godnego polecenia więc wybiera się co kto uważa za najmniejsze zło ...
Jeżeli w okolice Bełchatowa nie będzie Ci za daleko, to ostatnio na lpg-forum wyróżnia się pozytywnie użytkownik
http://lpg-forum.pl/tomek1976-u33232.html
a chyba nie ma go w polecanych.
Aczkolwiek odpuściłbym zdecydowanie propozycje z wtryskiwaczami Hana.
Podobnie nie potrafię sobie wyobrazić (no dobra potrafię ale po co ?) argumentów za sterownikiem AEB i gdzieś chyba przewinęły się takież wtryskiwacze...
Ode mnie 3UZ-FE wyjeżdżają na zestawie:
- sterownik Optima Expert
- wtryskiwacze Barracuda
- reduktor Gold GT,
ale elektroniki polskie są bardzo dobre i jaka komu pasuje taką dobrze wystroi więc może być Tech 328, Stag Qmax, KME Nevo, jedynie pytałbym dlaczego ktoś proponuje sterownik możliwością podłączenia do OBD.
Z wtryskiwaczy montuję w zasadzie jedynie Barracudy i sporadycznie AC-W02/3 i nie mam potrzeby sprawdzania jakości innych.
A reduktora nie spotkałem jeszcze godnego polecenia więc wybiera się co kto uważa za najmniejsze zło ...
Jeżeli w okolice Bełchatowa nie będzie Ci za daleko, to ostatnio na lpg-forum wyróżnia się pozytywnie użytkownik
http://lpg-forum.pl/tomek1976-u33232.html
a chyba nie ma go w polecanych.
-
- Nowy lex user
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 sie 2018, o 14:22
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wieluń
- Kontakt:
Re: Jakie podzespoły LPG DO GS 430 MK2 co polecacie
Dziękuję Wam wszystkim. Znalazłem w niedalekiej okolicy podobno świetnego fachowca o na prawdę bardzo dobrych opiniach. Paweł Gabas miejscowość Wiktorówek.
Nie pamiętam teraz już dokładnie jakie podzespoły będą ale na pewno dobre oczytane już na forum. Jak kogoś to będzie interesować to chętnie podzielę się opinią po całej akcji
Pozdrawiam.
Nie pamiętam teraz już dokładnie jakie podzespoły będą ale na pewno dobre oczytane już na forum. Jak kogoś to będzie interesować to chętnie podzielę się opinią po całej akcji
Pozdrawiam.
- piotrek_camry
- Lex user
- Posty: 205
- Rejestracja: 16 paź 2016, o 21:37
- Model Lexusa: Camry x2
- Skąd:: Wojnów/Siedlce
- Kontakt:
Re: Jakie podzespoły LPG DO GS 430 MK2 co polecacie
Podziel się opinią i zdjęciami po montażu.
-
- Lex user
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 lut 2018, o 14:02
- Model Lexusa: Gs430 MKII
- Skąd:: śląskie
- Kontakt:
Re: Jakie podzespoły LPG DO GS 430 MK2 co polecacie
Witam,przejechałem ponad 30 tkm instalacja 3800zł wszystko działa aż miło.
Reduktor KME Gold GT
Wtryski AC W01
Sterownik stag 8 (inny zbędny nie ma obdII)
Wielozawór 8mm
Mapa gazowa w 99,8%pokrywa się z benzynową.
Reduktor KME Gold GT
Wtryski AC W01
Sterownik stag 8 (inny zbędny nie ma obdII)
Wielozawór 8mm
Mapa gazowa w 99,8%pokrywa się z benzynową.
Ostatnio zmieniony 25 lis 2018, o 20:48 przez Koralgol, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Jakie podzespoły LPG DO GS 430 MK2 co polecacie
A jak się pokrywa w open loop?
-
- Lex user
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 lut 2018, o 14:02
- Model Lexusa: Gs430 MKII
- Skąd:: śląskie
- Kontakt:
Re: Jakie podzespoły LPG DO GS 430 MK2 co polecacie
Dobre pytanie...Powiem tak,jeżdżę na pewno nie ekonomicznie,pedał do podłogi od 0 pod 2 z przodu to norma...W sterowniku błędów nie ma,na pb.nigdy nie przełączył,ale dla spokoju jutro do majstra pojadę niech się tłumaczy....
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Jakie podzespoły LPG DO GS 430 MK2 co polecacie
Ale tu nie ma się co tłumaczyć, tylko sonda w wydech i strojenie po AFR.
-
- Lex user
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 lut 2018, o 14:02
- Model Lexusa: Gs430 MKII
- Skąd:: śląskie
- Kontakt:
Re: Jakie podzespoły LPG DO GS 430 MK2 co polecacie
Gazownik powiedział tak, że sterownik ma w programie ustawione fabrycznie że w momencie przejścia na open loop daje większą dawkę paliwa żeby wzbogacić mieszankę że jeszcze czujniki też dają sygnał że ubogo.Powiedział że na bp.też tak jest przy WOT...tylko czujniki do ECU dają sygnał że ubogo...Ale że gość w porządku ma już chyba ponad tysiąc aut które zagazował i serwisuje powiedział że jak ciągle mam pedał w podłodze (pytał gdzie tak u nas się da)to strojenie AFR można a nawet dobrze zrobić tylko żeby to miało sens to tylko na hamowni pod obciążeniem bo na drodze to pic na wodę ...Już tyle włożyłem w to auto to jeszcze wykrwawie na taki pomiar i regulację,sam jestem ciekawy jak to teraz wygląda..Po wszystkim napiszę co i jak było.Pozdrawiam.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Jakie podzespoły LPG DO GS 430 MK2 co polecacie
To niech Ci powie jakei czujniki dają taki sygnał?
Trochę się mija z prawdą. Na PB ECU silnika dozuje w ciemno bazując na LTFT w close loop. Program jest zapisany na stałe i nie czyta żadnych czujników - w końcu open loop to open loop.
Na hamowni obciążeniowej można robić - ale takich jest mało. Na drodze to fakt - mało bezpiecznie, bo prędkości 200+ są czasem potrzebne. Choć na upartego można wystroić na zablokowanym 3 biegu i już będzie lepiej niż dobrze. Grunt żeby w całym zakresie mapy i obrotów sprawdzić.
Trochę się mija z prawdą. Na PB ECU silnika dozuje w ciemno bazując na LTFT w close loop. Program jest zapisany na stałe i nie czyta żadnych czujników - w końcu open loop to open loop.
Na hamowni obciążeniowej można robić - ale takich jest mało. Na drodze to fakt - mało bezpiecznie, bo prędkości 200+ są czasem potrzebne. Choć na upartego można wystroić na zablokowanym 3 biegu i już będzie lepiej niż dobrze. Grunt żeby w całym zakresie mapy i obrotów sprawdzić.
-
- Lex user
- Posty: 212
- Rejestracja: 28 maja 2017, o 00:00
- Model Lexusa: LS400 UCF20
- Skąd:: DC|
- Kontakt:
Re: Jakie podzespoły LPG DO GS 430 MK2 co polecacie
Jestem ostatnim w kolejce do bronienia Staga
ale gwoli prawdy zwracam uwagę, że w którymś (chyba Qcośtam PLUS) jest mechanizm pt.
"Adaptacja w OL"
Nie twierdzę, że to działa ale jest jakimś bezpiecznikiem przed gazownikami-rzeźnikami.
Ustrojstwo to widząc ubogość na sondzie/sondach lambda (wymaga podłączenia rzeczonych do sterownika LPG) wzbogaca.
Także odpowiadając na pytanie Owczara - to czujnik tlenu
PS. Są różne sterowniki LPG - w Stagu gdzie można dowolnie "połamać" mnożnik istotnie można dać OL za ubogo.
W sterownikach z parametrami typu "nachylenie" i "przesunięcie" (Lpgtech, Optima (ostatnia generacja - Nano/Expert), Prins o ile auto jest dobrze wystrojone w CL na korekty paliwowe to w OL będzie bezpiecznie. Tzn. strojnie z AFR zwykle pozwala korektami po obrotach/obciążeniu ZDJĄĆ trochę dawki w wysokich zakresach obciążeń.
ale gwoli prawdy zwracam uwagę, że w którymś (chyba Qcośtam PLUS) jest mechanizm pt.
"Adaptacja w OL"
Nie twierdzę, że to działa ale jest jakimś bezpiecznikiem przed gazownikami-rzeźnikami.
Ustrojstwo to widząc ubogość na sondzie/sondach lambda (wymaga podłączenia rzeczonych do sterownika LPG) wzbogaca.
Także odpowiadając na pytanie Owczara - to czujnik tlenu
PS. Są różne sterowniki LPG - w Stagu gdzie można dowolnie "połamać" mnożnik istotnie można dać OL za ubogo.
W sterownikach z parametrami typu "nachylenie" i "przesunięcie" (Lpgtech, Optima (ostatnia generacja - Nano/Expert), Prins o ile auto jest dobrze wystrojone w CL na korekty paliwowe to w OL będzie bezpiecznie. Tzn. strojnie z AFR zwykle pozwala korektami po obrotach/obciążeniu ZDJĄĆ trochę dawki w wysokich zakresach obciążeń.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości