Strona 2 z 2

Re: Gs430 mk3 gaz czy da się? ?

: 14 cze 2017, o 06:08
autor: Seb-GS430
U mnie tež siedzi taka instalacja. :)
Butla weszła w koło (nie co "napompowana") aż 76 litrowa.
Dzięki temu spokojnie do 60-61 da się wpakować i zasięg spory! :biggrin2:

Od dwóch lat jeżdżę i tylko wymieniam filtry. :)
Przy ostrzejszej jeździe 15-17l, a spokojna trasa 9-10.
Jestem przezadowolony! :dance3:

Jakby ktoś poszukiwał dobrego "gazownika" to polecam Gaz Mobil w Tychach - właśnie u Nich zakładałem. :LEXUS:

Re: Gs430 mk3 gaz czy da się? ?

: 23 cze 2017, o 16:46
autor: csn
9-10 to bardzo niski wynik, wygląda na zbyt ubogą mieszankę, bo taki wynik nawet przy PB jest ciężki do osiągnięcia, a LPG jest 20% mniej kaloryczne, więc...

Re: Gs430 mk3 gaz czy da się? ?

: 23 cze 2017, o 20:54
autor: lexgs
csn pisze:9-10 to bardzo niski wynik, wygląda na zbyt ubogą mieszankę, bo taki wynik nawet przy PB jest ciężki do osiągnięcia, a LPG jest 20% mniej kaloryczne, więc...
Na gazie sie nie znam, ale 9-10 w trasie na pb to norma powiedzialbym. Przy stalej predkosci 90-100 mi pali 7.5. Przy 140 - 10L.
Ty masz w mk2 chyba troche starsza skrzynie / inne przelozenia, wiec pali Ci troche wiecej.

Re: Gs430 mk3 gaz czy da się? ?

: 24 cze 2017, o 08:24
autor: corner
lexgs pisze:
csn pisze:9-10 to bardzo niski wynik, wygląda na zbyt ubogą mieszankę, bo taki wynik nawet przy PB jest ciężki do osiągnięcia, a LPG jest 20% mniej kaloryczne, więc...
Na gazie sie nie znam, ale 9-10 w trasie na pb to norma powiedzialbym. Przy stalej predkosci 90-100 mi pali 7.5. Przy 140 - 10L.
Ty masz w mk2 chyba troche starsza skrzynie / inne przelozenia, wiec pali Ci troche wiecej.
GS430 mk2 palił w trasie co najmniej 1l więcej przy tych samych prędkościach co mój obecny mk3.

Re: Gs430 mk3 gaz czy da się? ?

: 24 cze 2017, o 12:13
autor: Seb-GS430
Nawiązując do wypowiedzi odnośnie niskiegi spalania - miałem okazję to przetestować jadąc na tempomacie ze stałą prędkością (ok 110-120 km/h) autostradami z Bristolu na lotnisko Londyn Stansted..

Jednak wydech porobiony i lubię przycisnąć - to właśnie były prawdziwe powody zakładania LPG, bo robię dużo kilometrów i po prostu wychodzi "ekonomicznie" (średnio 15l przy moim stylu ujeżdżania).. :biggrin2:

Liczy się przyjemność z jazdy przedewszystkim! :LEXUS: :lol: