Strona 2 z 2
Re: Gs430 mk3 gaz czy da się? ?
: 14 cze 2017, o 06:08
autor: Seb-GS430
U mnie tež siedzi taka instalacja.
Butla weszła w koło (nie co "napompowana") aż 76 litrowa.
Dzięki temu spokojnie do 60-61 da się wpakować i zasięg spory!
Od dwóch lat jeżdżę i tylko wymieniam filtry.
Przy ostrzejszej jeździe 15-17l, a spokojna trasa 9-10.
Jestem przezadowolony!
Jakby ktoś poszukiwał dobrego "gazownika" to polecam Gaz Mobil w Tychach - właśnie u Nich zakładałem.
Re: Gs430 mk3 gaz czy da się? ?
: 23 cze 2017, o 16:46
autor: csn
9-10 to bardzo niski wynik, wygląda na zbyt ubogą mieszankę, bo taki wynik nawet przy PB jest ciężki do osiągnięcia, a LPG jest 20% mniej kaloryczne, więc...
Re: Gs430 mk3 gaz czy da się? ?
: 23 cze 2017, o 20:54
autor: lexgs
csn pisze:9-10 to bardzo niski wynik, wygląda na zbyt ubogą mieszankę, bo taki wynik nawet przy PB jest ciężki do osiągnięcia, a LPG jest 20% mniej kaloryczne, więc...
Na gazie sie nie znam, ale 9-10 w trasie na pb to norma powiedzialbym. Przy stalej predkosci 90-100 mi pali 7.5. Przy 140 - 10L.
Ty masz w mk2 chyba troche starsza skrzynie / inne przelozenia, wiec pali Ci troche wiecej.
Re: Gs430 mk3 gaz czy da się? ?
: 24 cze 2017, o 08:24
autor: corner
lexgs pisze:csn pisze:9-10 to bardzo niski wynik, wygląda na zbyt ubogą mieszankę, bo taki wynik nawet przy PB jest ciężki do osiągnięcia, a LPG jest 20% mniej kaloryczne, więc...
Na gazie sie nie znam, ale 9-10 w trasie na pb to norma powiedzialbym. Przy stalej predkosci 90-100 mi pali 7.5. Przy 140 - 10L.
Ty masz w mk2 chyba troche starsza skrzynie / inne przelozenia, wiec pali Ci troche wiecej.
GS430 mk2 palił w trasie co najmniej 1l więcej przy tych samych prędkościach co mój obecny mk3.
Re: Gs430 mk3 gaz czy da się? ?
: 24 cze 2017, o 12:13
autor: Seb-GS430
Nawiązując do wypowiedzi odnośnie niskiegi spalania - miałem okazję to przetestować jadąc na tempomacie ze stałą prędkością (ok 110-120 km/h) autostradami z Bristolu na lotnisko Londyn Stansted..
Jednak wydech porobiony i lubię przycisnąć - to właśnie były prawdziwe powody zakładania LPG, bo robię dużo kilometrów i po prostu wychodzi "ekonomicznie" (średnio 15l przy moim stylu ujeżdżania)..
Liczy się przyjemność z jazdy przedewszystkim!