Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Pytania oraz informacje ogólne związane z silnikami Lexusa
Awatar użytkownika
krzywydg
Lex Maniak
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2011, o 00:42
Model Lexusa: GS430 MK I
Skąd:: Dąbrowa Górnicza
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: krzywydg »

Szwagier dzisiaj coś mówił że ma gościa w Katowicach jakiegoś, a on chce wrzucić chipa do opla bertony 2,2 dlatego też pytam tu bardziej doświadczonych kolegów co wogóle o tym myślicie w 2jz??
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Obrazek
Awatar użytkownika
stachulex
Lex Driver
Posty: 306
Rejestracja: 12 lut 2011, o 00:42
Model Lexusa: gs 300 mk1
Lokalizacja: poznan
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: stachulex »

krzywydg pisze:Szwagier dzisiaj coś mówił że ma gościa w Katowicach jakiegoś, a on chce wrzucić chipa do opla bertony 2,2 dlatego też pytam tu bardziej doświadczonych kolegów co wogóle o tym myślicie w 2jz??
jezeli twoje 2jz jest bez zadnych zmian to nie ma sensu dokladac do auta zadnego chipa.roznica bedzie bardzo mala wiec szkoda wydawac pieniadze na takiego moda.zmiany w elektronice maja tylko sens gdy silnik zostanie poddany modyfikacja.jednak zamiast przerabiac 2jz-ge lepiej jest zainwestowac w inny silnik-2jz-gte.moc auta wzrasta wtedy w duzym stopniu przy zachowaniu seryjnej bezawaryjnosci.po takim swapie mozesz zainwestowac w elektronike silnika gdyz kozysci z chipowania jednostki turbodoladowanej sa o wiele wieksze niz w przypadku silnika N/A. :LEXUS: :klucz: :LEXUS:
Obrazek
PRZEDNI NAPED JEST DLA DZIEWCZYNEK
Awatar użytkownika
Ralfx
Lex Master
Posty: 1547
Rejestracja: 3 paź 2010, o 03:56
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: Ralfx »

Generalnie stachu dobrze gada - samo programowanie Ci w benzynie wolnossącej gówno da. Oczywiście warto to zrobić jeśli coś modyfikujesz. Wszystko jest kwestia tego ile chcesz osiągnąc koni, ile wydac i co Cie bawi. Można splanować glowice, wyciąć katalizator, zrobić przelotowy wydech, dorobić ładny dolot zimnego powietrza i potem faktycznie warto to wystroić. Myślę że przy 2JZ-GE dodatkowe 50KM jak dobrze zrobione można byłoby uzyskać.
Jeśli chodzi o programowanie spalania po zakładaniu sprężarki to akurat tutaj jest to konieczność. Koszt w przedziale 1,5-7k w zależności od typu komputera.
Obrazek Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
Awatar użytkownika
krzywydg
Lex Maniak
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2011, o 00:42
Model Lexusa: GS430 MK I
Skąd:: Dąbrowa Górnicza
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: krzywydg »

Macie racje, przejrzałem trochę inne fora i wszyscy piszą to samo co wy że tylko swap na 2jz-gte i wtedy ewentualnie chipowanie. Znalazłem coś takiego, nie za bardzo wiem o co chodzi, bo to jest jakiś czujnik pod filtr oleju czy coś?? Wiecie o co z tym chodzi http://www.clublexus.com/forums/perform ... jz-ge.html
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Obrazek
Awatar użytkownika
klexus
Lex Master
Posty: 1713
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: klexus »

krzywydg pisze:Macie racje, przejrzałem trochę inne fora i wszyscy piszą to samo co wy że tylko swap na 2jz-gte i wtedy ewentualnie chipowanie. Znalazłem coś takiego, nie za bardzo wiem o co chodzi, bo to jest jakiś czujnik pod filtr oleju czy coś?? Wiecie o co z tym chodzi http://www.clublexus.com/forums/perform ... jz-ge.html
Czujnik cisnienia i temp oleju nic innego nie montuje sie w podstawę filtra
Awatar użytkownika
Travis
Lex Master
Posty: 1441
Rejestracja: 8 gru 2010, o 14:33
Model Lexusa: GS430 MK3
Skąd:: Nowy Targ
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: Travis »

a powiedzcie mi chciałbym wrzucić do mojego is 200 przykładowo 2jz gte, są do tego skrzynie w manualu? I jak dużo jest roboty przy takiej przekładce? Koszt takiego silnika z całym osprzętem?
Pozdro :)


P.S. jak jest później po takiej przekładce z ubezpieczeniem i dowodem rejestracyjnym? Domyślam się że trzeba gonić jak głupi i załatwiać nowe papiery?
Awatar użytkownika
klexus
Lex Master
Posty: 1713
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: klexus »

Travis pisze:a powiedzcie mi chciałbym wrzucić do mojego is 200 przykładowo 2jz gte, są do tego skrzynie w manualu? I jak dużo jest roboty przy takiej przekładce? Koszt takiego silnika z całym osprzętem?
Pozdro :)


P.S. jak jest później po takiej przekładce z ubezpieczeniem i dowodem rejestracyjnym? Domyślam się że trzeba gonić jak głupi i załatwiać nowe papiery?
najlepeij kupić cały zestaw z manialem, roboty dużo nie ma:) 2 dni góra.
co chcesz zmieniac w papierach?? nie masz nigdzie w dowodzie bitego nr silnika, bo te czasy juz dawno mineły, rząd stwierdzil ze silnik jest elementem wymiennym:):):) :biggrin2:
Awatar użytkownika
Travis
Lex Master
Posty: 1441
Rejestracja: 8 gru 2010, o 14:33
Model Lexusa: GS430 MK3
Skąd:: Nowy Targ
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: Travis »

klexus pisze:
Travis pisze:a powiedzcie mi chciałbym wrzucić do mojego is 200 przykładowo 2jz gte, są do tego skrzynie w manualu? I jak dużo jest roboty przy takiej przekładce? Koszt takiego silnika z całym osprzętem?
Pozdro :)


P.S. jak jest później po takiej przekładce z ubezpieczeniem i dowodem rejestracyjnym? Domyślam się że trzeba gonić jak głupi i załatwiać nowe papiery?
najlepeij kupić cały zestaw z manialem, roboty dużo nie ma:) 2 dni góra.
co chcesz zmieniac w papierach?? nie masz nigdzie w dowodzie bitego nr silnika, bo te czasy juz dawno mineły, rząd stwierdzil ze silnik jest elementem wymiennym:):):) :biggrin2:

no ale np w dowodzie mam wbitą pojemność 1988cm3 a jak właduje już 3.0 to jest różnica... i ciekawi mnie to czy np podczas przeglądu panowie będą mieli też jakieś wonty. Druga sprawa z ubezpieczeniem, mam na auto o pojemności 2L a z tego co wiem 3L płaci się więcej... mogą to jakoś sprawdzić że zmieniłem silnik lub coś?
Awatar użytkownika
forest
Lex Master
Posty: 3692
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: forest »

Travis pisze:Druga sprawa z ubezpieczeniem, mam na auto o pojemności 2L a z tego co wiem 3L płaci się więcej... mogą to jakoś sprawdzić że zmieniłem silnik lub coś?
nie... ale jak zdarzy się nieszczęście to Ci ubezpieczenia nie przyznają...... :rtfm:
SC430 '2002
Awatar użytkownika
Travis
Lex Master
Posty: 1441
Rejestracja: 8 gru 2010, o 14:33
Model Lexusa: GS430 MK3
Skąd:: Nowy Targ
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: Travis »

forest pisze:
Travis pisze:Druga sprawa z ubezpieczeniem, mam na auto o pojemności 2L a z tego co wiem 3L płaci się więcej... mogą to jakoś sprawdzić że zmieniłem silnik lub coś?
nie... ale jak zdarzy się nieszczęście to Ci ubezpieczenia nie przyznają...... :rtfm:

no właśnie także na dobrą sprawę lepiej jest im to zgłosić i bulić więcej ale przynajmniej jest to zabezpieczenie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości