Page 1 of 2
is300+mody
Posted: 24 Sep 2016, o 13:33
by Maniekkk
Witam serdecznie wszystkich na forum
Panowie a więc do rzeczy, chciałbym kupić isa 300 i wymodzić go tak do 500km i jakiś ciekawych nm
czytam o tych silnikach (2jz-ge) i dalej mam pare dylematów jak to jest z tymi silnikami z VVTi czy wytrzymają te moce ? oczywiście silnik chce uturbić , zakuć, odprężyć, manual (r154) tak z grubsza. projekt chciałbym rozpocząć po zimie teraz mam 30 koła na isa + to co uzbieram przez zime na jakieś początkowe mody. (chce żeby to jeździło auto na weekendowe wypadziki wiecie o co chodzi)
Pytanko do was czy to jest mądry pomysł jak z żywotnością ? chodzi mi ogólnie czy zabawa warta świeczki w szczególności z tym silnikiem VVTi
nie widzi mi się zabawa w 2jz-gte bo to już gruba liga no i gruby pieniądz
Z góry dzięki za odpowiedzi

Re: is300+mody
Posted: 24 Sep 2016, o 14:08
by ledziu
Temat rzeka ale... obawiasz się grubego "piniondza"

więc odpuść temat bo i tak będzie grubo... pewnie usłyszysz jak super i tanio ale zapytaj się kto partycypuje w fuckapach albo odkupi od Ciebie badziewnie stuningowane auto...
Ogólnie temat zaczynasz od tyłka strony czyli 500km jeżdżące tanie i po drobnych modach więc ... podanie 500 jest tak samo miarodajne jak podanie ile ma na liczniku...
Zrobienie jadących pincet to co innego niż masturbowanie się na forum do wykresu
Co do trwałości vvti to następny temat rzeka bo dowiedz się kto to sprawdził na 100% i kto Ci da gwarancję że bedzie git... ogólnie wiadomo że przyjmują około 350-400km ale trzeba sprawdzić z jakim Nm i jego przebiegiem bo to powinno być dla Ciebie ważniejsze niż kunie...
Oczywiście po zakuciu czyli +20k walisz na otro tylko pojawiają się następne tematy takie chociażby jak skrzynia gdzie r154 jest już starym knotem który nie powinien z montażem kosztować więcej niż 1,5k ...
Ogólnie temat mocno sprzeczny bo nie chcesz iść z finansem na ostro a wymieniłeś modów za 30-40k,
Re: is300+mody
Posted: 24 Sep 2016, o 14:46
by Maniekkk
kolego już prostuje źle mnie chyba zrozumiałeś.
o grubą kase chodził mi w przypadku 2jz-gte. swap silnika już spory wydatek a gdzie reszta.nie zrozum mnie źle nie jestem z tych co obejrzeli szybkich i wściekłych zobaczyli auto gdzieś na parkingu i stwierdzili że chcą to mieć.. zdaje sobie świadomość ile co kosztuje dlatego wybieram isa a nie supre
to co uzbieram przez zime na jakieś początkowe mody- gwint przelot nie wliczam do tego zakucia silnika czy dmuchawy.
chciałem sie dowiedzieć czy jest sens a tu od razu jeb trach pizdu i na glebe

Auto ma być na weekendy, bądźmy szczerzy na supre mnie nie stać (inaczej kupić by się kupiło a utrzymał by mi ją chyba wikary..)
Re: is300+mody
Posted: 24 Sep 2016, o 15:26
by ledziu
Moja rada jest tak przygotuj autko do pałera, zrób manuala na BMW diesel, zapodaj zawias i hebel...czyli około 10-12k etap1.
Etap2 kup sobie jak najwięcej gratów pod turbo tylko kupując je musisz wiedzieć od czego startujesz i gdzie chcesz skończyć. Np: zestaw do kucia i po kuciu.
Jak będziesz to wiedział to pewne zakupy sprawdzą się przy sofcie jak i hardc0rze

...
I tyle z grubsza... oczywiście myśl już o warsztacie i moja rada jest taka że znajdź kogoś od techniki kto będzie pod ręka i od strojenia kto miał doświadczenie w upalaniu JZ, zna się na mechanice i strojeniu... tylko nie słuchaj głupot i mitów
No to tak z grubsza...

Re: is300+mody
Posted: 24 Sep 2016, o 15:46
by Maniekkk
i na taką odpowiedź liczyłem

!
dałbyś mi jeszcze znać jaką mądrą skrzynie od bmw ?
a o warsztacie myślałem KluczykGarage może przy okazji ktoś o nim słyszał lub jakiś ze ślaska
Wielkie dzięki za przybliżenie co jak i gdzie
Re: is300+mody
Posted: 24 Sep 2016, o 16:04
by ledziu
Kupujesz gotowca z dobrym sprzęgłem i zamachem za około 6k.
Re: is300+mody
Posted: 25 Sep 2016, o 19:59
by michalllw
Jeśli chcesz ,,tanią'' bazę pod pincet to najlepiej kup is200 w zdrowej budzie, do tego 1jz, manual z BMW, to że ma ,,tylko,, 280 seryjnie to na to nie patrz bo jeździło mi to lepiej w automacie niż uturbione 2jz w manualu i to nie chodzi o pałowanie się liczbami na papierze tylko o charakterystykę silnika. Na śląsku masz kilka firm które zajmują się JZ-tami więc lepiej rób na miejscu. Przerabiałem swapa na 1jz, uturbianie is300 i do tego swap skrzyni i tanio nie było więc posłuchaj kogoś ,,głupszego,, kto to przerabiał i zrób tak jak napisałem a najlepszą opcją to nie robić nic, dozbierać i kupić is350

Kiedyś jeden ze stroicieli mi powiedział że zarabia na idiotach i to jest chyba prawda bo po co rzeźbić w gównie jak są już auta seryjnie z dużą mocą.
Internetu za dużo nie czytaj bo wszystko wszędzie fajnie działa bez problemów, tanio itd a o kosztownych pomyłkach nikt nic nie pisze
Re: is300+mody
Posted: 25 Sep 2016, o 21:01
by Cajek
Tylko gdzie kupić tego IS350 ?

Re: is300+mody
Posted: 25 Sep 2016, o 21:14
by ledziu
Cajek wrote:Tylko gdzie kupić tego IS350 ?

Objechanie całej europy i tak będzie szybsze, tańsze i pewniejsze niż zabawa tuny dla osoby mało doświadczonej...
Re: is300+mody
Posted: 1 Oct 2016, o 15:06
by Maniekkk
majstry do kogo się odezwać tutaj w sprawie swapu (ogólnie jakie graty zebrać z jakich firmy)