Page 1 of 1

Klimatyzacja - wężyk do odprowadzania wody

Posted: 1 Jul 2016, o 18:46
by Adek
Witam, jak w temacie. Gdzie się znajduje ten wężyk ? Po używaniu klimy przełączam na normalny nawiew i czuć grzybem. Osobiście czyściłem recznie nawiewy od środka (zdjołem deske ) był ozonowany i dalej czuć... Chce sprawdzić czy ta rurka nie jest zapchana

Re: Klimatyzacja - wężyk do odprowadzania wody

Posted: 1 Jul 2016, o 20:32
by lewmichal
Parownik i jego obudowa (szczególnie na dole) do czyszczenia mechanicznego (przy okazji kanały i wentylator). Żadne chemie, i ozony nie pomogą na dłuższą metę. Ostatnio przerabiałem to u siebie. 2 dni wystarczy jak się dobrze spiąć.

Re: Klimatyzacja - wężyk do odprowadzania wody

Posted: 1 Jul 2016, o 21:23
by Adek
powiedz mi parownik jest napędzany paskiem o tym mówisz ? nakieruj mnie

Re: Klimatyzacja - wężyk do odprowadzania wody

Posted: 1 Jul 2016, o 21:37
by XYZ
Parownik napędzany paskiem.

Image

Ludzie zlitujcie się.

Re: Klimatyzacja - wężyk do odprowadzania wody

Posted: 2 Jul 2016, o 08:36
by lewmichal
To jest parownik
Image
Znajduje się głęboko pod konsolą środkową wewnątrz auta i prawdopodobnie jest obrośnięty syfem
Image

Posted: 2 Jul 2016, o 12:35
by Adek
Ok teraz już wiem. Powiedz mi czy jest jakaś możliwość dostania sie do niego w magiczny sposób ?

Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka

Re: Klimatyzacja - wężyk do odprowadzania wody

Posted: 4 Jul 2016, o 08:48
by lewmichal
Nie wiem dokładnie jak jest w IS, ale podejrzewam, że magiczny sposób, to dużo rozbierania.

Re: Klimatyzacja - wężyk do odprowadzania wody

Posted: 4 Jul 2016, o 17:37
by Troy
Napisz co demontowałeś w LS-ie aby sie do tego dostać

Re: Klimatyzacja - wężyk do odprowadzania wody

Posted: 5 Jul 2016, o 09:00
by lewmichal
W LSie tego nie robiłem, bo jest czysto i nie śmierdzi, ale w Camry spędziłem nad tym trochę czasu.

1 popołudnie na przygotowanie, czyli wyjęcie ECU, zdjęcie wentylatora i wszystkich plastików potrzebnych do zrzucenia deski
1 popołudnie rozkręcenie tych wszystkich elementów w drobny mak i dokładne mycie/czyszczenie
1 cały dzień zdjęcie poduszek, kierownicy, deski, wiązek, rozebranie deski i kanałów wentylacyjnych, osłon parownika wymycie/czyszczenie wszystkiego, wymiana gąbek, filtra kabinowego, złożenie (razem z wentylatorem) do stanu z początku dnia
1 popołudnie na złożenie reszty

Po wszystkim podwójne ozonowanie porządnym generatorem i żegnaj smrodku.