zender pisze:owczar pisze:Spore znaczenie będzie miało tutaj naładowanie baterii.
dokładnie to jedyny realny minus dla hybrydowy moment w który bateria jest na min a my potrzebujemy mocy . pozostaje wtedy tylko jednostka benzynowa i tak w obecnym LS500H to zaledwie 299KM
w poprzednim to było 375KM ???
zender
Pozwolę sobie, nie zgodzić się z tym stwierdzeniem.
Bateria trakcyjna w układzie hybrydowym, nigdy nie rozładuje się poniżej 20%, ani też nie zostanie naładowana więcej niż 80%. Więc jeśli potrzebujemy mocy w warunkach miejskich, to jest ona potrzebna na ułamki sekund, a nie minut. Blokują nas ograniczenia prędkości wg. przepisów. Natomiast poza miastem, w trasie bateria jest non stop w górnym pułapie naładowania, to tym bardziej nie brakuje mocy. Wyprzedzanie LS=em 600h jest bezproblemowe. Chciałbym też zwrócić uwagę, że jest to komfortowa limuzyna, a nie auto do jazdy wyczynowej o zacięciu sportowym. Nie ten model. Może LC500 spełnił by wymagania. Lub inna marka.
Używam LS600h ponad rok i nigdy nie zdarzyło mi się, aby kiedykolwiek brakowało mi mocy.
Panowie, bez urazy ale proszę nie wypisujcie bzdur, ponieważ ludzie którzy czytają wpisy na forum, chcą się dowiedzieć prawdy i dokonać wyboru przy zakupie samochodu.
Pozdrawiam wszystkich.