IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
- dead_beat
- Lex Driver
- Posty: 590
- Rejestracja: 20 lut 2012, o 16:41
- Model Lexusa: Stilo 2.4Abarth temporary
- Skąd:: WWL
- Lokalizacja: Starowola
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Może czas wymienić amortyzatory ?
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1777
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
A czy startując na prostej, bez skręcania kół, w czymkolwiek pomogą mi nowe amortyzatory ?dead_beat pisze:Może czas wymienić amortyzatory ?
- endrju1
- Lex Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: 13 lut 2015, o 17:11
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: LLB
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
oczywiście. Zwłaszcza jeśli nawierzchnia nie jest gładka, a koła buksują.
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1777
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Nawierzchnia jest płaska - normalny równy asfaltendrju1 pisze:oczywiście. Zwłaszcza jeśli nawierzchnia nie jest gładka, a koła buksują.
- brat_z
- Lex user
- Posty: 263
- Rejestracja: 26 lut 2015, o 15:56
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Podczas poślizgu kół poruszają się one nie tylko wokół własnej osi ale także w górę i w dół siłami pochodzącymi od sprężyny i zawieszenia... wybite amorki również maja wpływ na przyczepność podczas gwałtownego ruszania:) nie tłumią tego ruchu w płaszczyźnie pionowej;)
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1777
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Dobrze wiedzieć Zastanawiam się czy nie spiąć go po prostu na sztywno na beton i rzucić na przeokrutną glebę ! Wtedy już bym się nie martwił amorkamibrat_z pisze:Podczas poślizgu kół poruszają się one nie tylko wokół własnej osi ale także w górę i w dół siłami pochodzącymi od sprężyny i zawieszenia... wybite amorki również maja wpływ na przyczepność podczas gwałtownego ruszania:) nie tłumią tego ruchu w płaszczyźnie pionowej;)
-
- Lex Master
- Posty: 2507
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Dobre pytanie ...Dawid0ss pisze:A czy startując na prostej, bez skręcania kół, w czymkolwiek pomogą mi nowe amortyzatory ?
IS do najlżejszych nie należy jak na lata w których powstawał chociaż bidy nie ma no i jest R6 które usprawiedliwia masę... a co do braku możliwości sparwnego ruszania Twoim autem to może być mnóstwo powodów chociaż tak naprawdę 300Nm dupki nie urywa więc może być do poprawy:Dawid0ss pisze: Są opinie, że IS200 to ciężkie auto, a ja się z nią nie zgodzę. U siebie mam 300 Nm i są naprawdę duże problemy z trakcją na niższych biegach.
Pzdr
- strojenie
- set-up motorowni oraz jej możliwości ( tu się kłania temat czy 1g czy 2jz )
- zawias (zbieżność, rodzaj amorów, wahacze itd)
- wyważenie auta
- rodzaj opon
- przełożenie dyfra
- sprzęgło
itd...
Samo wsadzanie szerszych opon może pomóc tyle co umycie się wacikami do uszu Chociaż jak się trafi to może będzie ok.
Odniosłem się do Twojego Nm ponieważ colt czt którym jeździłem przez ponad rok miał 220km i 300Nm normalnie poprowadzonego i masę 990kg bez tylnej kanapy no i temat był inny bo fwd ale do opanowania w 90% ...
Tak naprawdę każdy posługuje się liczbami a prawda jest taka że inaczej jedzie 500nm z diesla a inaczej z R6 T a jeszcze inaczej z V8ki więc nie wiem o którym modelu bmw mówisz ale utrzymanie trakcji przy 500NM nie jest takie proste bez auta przystosowanego całościowo... Więc jeżeli BMW miało 500Nm i elektroniczne ucinanie jajek połączone ze sportowym charakterem modelu np: Mki to ruszy normalnie ale ... przy braku systemów i próbie walnięcia max do przodu 500Nm to dla zwykłego kierownika temat nie do przeskoczenia jeżeli chodzi o szybkość ruszania.dead_beat pisze: No to jest coś nie tak, bo np auta BMW mają ponad 500Nm w serii i żadnych problemów z trakcją. To są własnie zalety tuningu
taka ciekawostka, że BMW E60 waży tyle co IS300
I tu niestety tuning w większości przypadków będzie przegrywał...
No i znowu porównam to evo9 w setupie prawie seryjnym czyli 390/550Nm przy walnięciu z limitera puści dymka z 4erech gum 235/45/17 a ślad opon będzie długości 2uch aut... więc wyobraź sobie że tego Nm ma RWD
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1777
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Ty no już sobie jaja robię, bo tutaj to by tylko obniżali i usztywnialiledziu pisze:Dobre pytanie ...Dawid0ss pisze:A czy startując na prostej, bez skręcania kół, w czymkolwiek pomogą mi nowe amortyzatory ?
Brak możliwości sprawnego ruszania, to za mocno powiedziane. Po prostu trzeba uważać z gazem, to wszystko.
Pzdr
-
- Nowy lex user
- Posty: 1
- Rejestracja: 7 wrz 2022, o 08:34
- Model Lexusa: i7
- Skąd:: Kalety
- Kontakt:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Myślę, że poleciłbym pójście z IS200+ swap, ponieważ jest to dobry wybór, jeśli szukasz oszczędności na sprzęcie. IS200 + swap to najlepsza opcja bo to kompletny system, natomiast IS300 to tylko zestaw.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości