Page 1 of 2
Wydech Cutout Valve [IS 300]
Posted: 4 Apr 2015, o 22:15
by Morek
pytanko czy ktoś o tym myślał aby założyć u siebie
http://www.ebay.com/itm/ELECTRIC-EXHAUS ... 99&vxp=mtr
czy ktoś wie jak wygląda sytuacja na zamkniętej przepustnicy czy jest cicho i komfortowo czy też dalej warczy w srodku
filmik poglądowy
https://www.youtube.com/watch?v=RkbifWbEgMQ
Re: Wydech Cutout Valve [IS 300]
Posted: 4 Apr 2015, o 22:20
by krzywydg
Ja o tym myślałem do v8, ale na razie temat odpuściłem bo i tak mam za głośno. A w jakim celu chcesz to zamontować??
Re: Wydech Cutout Valve [IS 300]
Posted: 4 Apr 2015, o 22:30
by Morek
For fun tak naprawdę chciałbym zachować komfort lexa a czasem kiedy trzeba posłuchać jak chodzi na otwartej przepustnicy
Pytanie tez czy check engine nie wywali ale wydaje mi sie że nie ponieważ jest montowany zestaw za katalizatorami i czy spaliny jakos nie cofają sie itp
Re: Wydech Cutout Valve [IS 300]
Posted: 4 Apr 2015, o 23:07
by krzywydg
Ja tez dla tego chcialem to montowac, postraszyc czasem ludzi;) checka. Ie bedzie bo za katami, cofki tez nie jak zamontujesz przed koncowym tlumikiem. Wyglada fajnie, cena tez przystepna tylko to clo..... A sprzwdzales w UK??
Re: Wydech Cutout Valve [IS 300]
Posted: 5 Apr 2015, o 01:02
by Morek
Nie nie sprawdzałem cen w UK trzeba poszukać czegos ciekawego.
Chcę aby został na zamknietej przepustnicy taki dzwiek jak ori ale aby nie buczało w środku a kiedy otworze to robię taki terror na mieście że głowę urywać będzie i słuchać jak brzmi 2JZ
https://www.youtube.com/watch?v=Ch0gKSjQ2gU Całkiem fajnie pracuje ale to boxer

Re: Wydech Cutout Valve [IS 300]
Posted: 5 Apr 2015, o 10:09
by forest
Morek wrote:Chcę aby został na zamknietej przepustnicy taki dzwiek jak ori ale aby nie buczało w środku a kiedy otworze to robię taki terror na mieście że głowę urywać będzie i słuchać jak brzmi 2JZ
z takiego czegoś:
http://www.youtube.com/watch?v=Q5QHs_HXJpA
chcesz uzyskać coś takiego:
http://www.facebook.com/video.php?v=559 ... =2&theater
zakładając ten cutout na stockowy wydech??
plan ci nie wypali....
jak przy otwartej tej "przepustnicy" chcesz siać terror to musisz wypierdzielić wszystko

i zostawić sam przelot + porządny końcowy + to ustrojstwo cutout velve
a jak bedziesz chciał jechać na msze to nawet zamknięcie przepustnicy ci nie pomoże ... bo będziesz miał przelot

Re: Wydech Cutout Valve [IS 300]
Posted: 5 Apr 2015, o 15:39
by ghostmateus
Morek wrote:Nie nie sprawdzałem cen w UK trzeba poszukać czegos ciekawego.
Chcę aby został na zamknietej przepustnicy taki dzwiek jak ori ale aby nie buczało w środku a kiedy otworze to robię taki terror na mieście że głowę urywać będzie i słuchać jak brzmi 2JZ
https://www.youtube.com/watch?v=Ch0gKSjQ2gU Całkiem fajnie pracuje ale to boxer

Morek zapytaj ile takie coś może kosztować w MG motorsport bo widziałem, że na takim urządzeniu robili wydechy. Tu masz przykład
https://www.youtube.com/watch?v=MGp8NXFpzis
Re: Wydech Cutout Valve [IS 300]
Posted: 5 Apr 2015, o 20:05
by klexus
MG raz tam byłem u nich to mogłem sobie zobaczyć Porsche GT3 i mase innych ciekawych wozów, tam w większości robią wydechy na niemcy, ceny adekwatne to jakości:P
stosują metodę jak najmniej spawania jak dla mnie mistrzostwo.
Re: Wydech Cutout Valve [IS 300]
Posted: 5 Apr 2015, o 20:42
by Morek
z takiego czegoś:
http://www.youtube.com/watch?v=Q5QHs_HXJpA
chcesz uzyskać coś takiego:
http://www.facebook.com/video.php?v=559 ... =2&theater
zakładając ten cutout na stockowy wydech??
plan ci nie wypali....
jak przy otwartej tej "przepustnicy" chcesz siać terror to musisz wypierdzielić wszystko

i zostawić sam przelot + porządny końcowy + to ustrojstwo cutout velve
a jak bedziesz chciał jechać na msze to nawet zamknięcie przepustnicy ci nie pomoże ... bo będziesz miał przelot

[/quote]
nie wiem dlaczego mówisz aby przelot itp zakładać to ma byc auto do normalnej jazdy a czasami aby troche pomruczał a własnie nie chce aby cały czas był głosny itp wiec uważam że może być to dobre rozwiązanie
Zapytam w MG motorsport jak cenowo to wygląda
Re: Wydech Cutout Valve [IS 300]
Posted: 29 Jun 2015, o 10:54
by powerdyne
Do jazdy codziennej nie polecam tego z tego wzgledu, ze po jakims dzieki pomocy warunkow atmosferycznych, skraplanej wody, ciepla oska z przepustnica zapewne stanie z zapieczenia.
Mialem cos takiego u siebie w przelotowym wydechu, a w zasadzie mam jeszcze, tyle ze mechaniczne na linke i doslownie po jednej zimie, cztery miesiace jazdy, przepustnica stanela na dembowo i jedyne co pozostaje to pozbyc sie tego.
To nie na nasze warunki klimatyczne, chyba ze masz fure, ktora latasz tylko w lato weekendowo, to wtedy ma to racje bytu.