Page 83 of 235

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 12 Feb 2023, o 21:20
by mcendrju
Chciałem zapytać obecnych użytkowników wersji średnio-biednych np samo Prestige (bez pakietów), czy są tu tacy i jak spostrzegają wyposażenie?

Zastanawiam się nad aktualną ofertą Prestige FWD dla żony i stąd kilka pytań także:

- czy regulacja manualna kierownicy jest wystarczająca? Prestige ma elektrykę foteli a nie ma kiery elektrycznej... w moim RX bardzo cenię sobie zakres pracy regulacji kierownicy
- przeczytałem cały ten wątek i znalazłem, że siedzenia nie mają pamięci na przyciskach w drzwiach (w RX mam) ale są jakieś profile w których można sobie zapisać ustawienie i ustawiać dla każdego użytkownika siedzenie, dobrze rozumiem? - chodzi mi o kierowcę, pasażera pal sześć
- czy ktoś z wyższej wersji mający lampy doświetlające zakręty może powiedzieć, czy one są na przeciwmgielnych zbudowane czy to osobne lampy (dodane gdzieś w reflektorach)? - trochę żenujące, że nawet w wersji prestige nie ma doświetlania w standardzie, miałem to w NX I praktycznie w najbiedniejszej wersji... zastanawiam się czy tego nie można by załatwić jakimś dodatkowym modułem, bo nie wydaje się to rocket science jeżeli to zapalanie przeciwmgielnych na wychyleniu kierownicy o jakiś kąt
- czy ten mniejszy ekran jest wystarczający po dłuższym użytkowaniu? niekoniecznie zależy mi na tym większym, pytanie czy coś poza uboższą nawigacją przeszkadza w użytkowaniu
- czy elektrochromatyczne lusterko boczne jest tylko od strony kierowcy? i czy tylko ono się "obniża" podczas cofania? (w RX oba są przyciemniane i obniżane :( )
- czy ktoś ma spostrzeżenia na temat tego wyświetlacza przy zegarach w wersji o wysokiej i "niewysokiej" rozdzielczości?
- dużo tutaj zostało poruszone o alarmie Vodafone, a ja mam pytanie czy jest w tym samochodzie czujnik pojemnościowy bo w cenniku nie widzę w żadnej wersji. w NX I miałem takowy, w RX IV jest to samo, a tutaj nie widzę...
- czy ktoś może ma FWD i może wymienić ewentualne wady znalezione podczas użytkowania? - jestem zwolennikiem AWD ale EFour to takie sobie AWD, nie to co w NX/RX 200t/300

Uprzedzając pytania albo sugestie - jestem świadom, że to NX FWD, wiadomo, lepiej jakby był AWD, ale biorę go pod uwagę jako konkurencję UXa 200 lub 250h w wersji Prestige lub wyższej, okazuje się, że podobne wyposażenia i ceny zbliżone.

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 12 Feb 2023, o 21:31
by Klaudiusz
mcendrju wrote:Chciałem zapytać obecnych użytkowników wersji średnio-biednych np samo Prestige (bez pakietów), czy są tu tacy i jak spostrzegają wyposażenie?

Zastanawiam się nad aktualną ofertą Prestige FWD dla żony i stąd kilka pytań także:

- czy regulacja manualna kierownicy jest wystarczająca? Prestige ma elektrykę foteli a nie ma kiery elektrycznej... w moim RX bardzo cenię sobie zakres pracy regulacji kierownicy
- przeczytałem cały ten wątek i znalazłem, że siedzenia nie mają pamięci na przyciskach w drzwiach (w RX mam) ale są jakieś profile w których można sobie zapisać ustawienie i ustawiać dla każdego użytkownika siedzenie, dobrze rozumiem? - chodzi mi o kierowcę, pasażera pal sześć
- czy ktoś z wyższej wersji mający lampy doświetlające zakręty może powiedzieć, czy one są na przeciwmgielnych zbudowane czy to osobne lampy (dodane gdzieś w reflektorach)? - trochę żenujące, że nawet w wersji prestige nie ma doświetlania w standardzie, miałem to w NX I praktycznie w najbiedniejszej wersji... zastanawiam się czy tego nie można by załatwić jakimś dodatkowym modułem, bo nie wydaje się to rocket science jeżeli to zapalanie przeciwmgielnych na wychyleniu kierownicy o jakiś kąt
- czy ten mniejszy ekran jest wystarczający po dłuższym użytkowaniu? niekoniecznie zależy mi na tym większym, pytanie czy coś poza uboższą nawigacją przeszkadza w użytkowaniu
- czy elektrochromatyczne lusterko boczne jest tylko od strony kierowcy? i czy tylko ono się "obniża" podczas cofania? (w RX oba są przyciemniane i obniżane :( )
- czy ktoś ma spostrzeżenia na temat tego wyświetlacza przy zegarach w wersji o wysokiej i "niewysokiej" rozdzielczości?
- dużo tutaj zostało poruszone o alarmie Vodafone, a ja mam pytanie czy jest w tym samochodzie czujnik pojemnościowy bo w cenniku nie widzę w żadnej wersji. w NX I miałem takowy, w RX IV jest to samo, a tutaj nie widzę...
- czy ktoś może ma FWD i może wymienić ewentualne wady znalezione podczas użytkowania? - jestem zwolennikiem AWD ale EFour to takie sobie AWD, nie to co w NX/RX 200t/300

Uprzedzając pytania albo sugestie - jestem świadom, że to NX FWD, wiadomo, lepiej jakby był AWD, ale biorę go pod uwagę jako konkurencję UXa 200 lub 250h w wersji Prestige lub wyższej, okazuje się, że podobne wyposażenia i ceny zbliżone.
Masz przyciski na drzwiach z pamiecia foteli w wersji Presitge z pakietem Premium lub FSport lub Omotenashi.

Nie ma mozliwosci zapisywania profila pamieci fotela bez fizycznych przyciskow na drzwiach.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 12 Feb 2023, o 23:21
by whero
mcendrju wrote: 12 Feb 2023, o 21:20 Chciałem zapytać obecnych użytkowników wersji średnio-biednych np samo Prestige (bez pakietów), czy są tu tacy i jak spostrzegają wyposażenie?

Zastanawiam się nad aktualną ofertą Prestige FWD dla żony i stąd kilka pytań także:

- czy regulacja manualna kierownicy jest wystarczająca? Prestige ma elektrykę foteli a nie ma kiery elektrycznej... w moim RX bardzo cenię sobie zakres pracy regulacji kierownicy
- przeczytałem cały ten wątek i znalazłem, że siedzenia nie mają pamięci na przyciskach w drzwiach (w RX mam) ale są jakieś profile w których można sobie zapisać ustawienie i ustawiać dla każdego użytkownika siedzenie, dobrze rozumiem? - chodzi mi o kierowcę, pasażera pal sześć
- czy ktoś z wyższej wersji mający lampy doświetlające zakręty może powiedzieć, czy one są na przeciwmgielnych zbudowane czy to osobne lampy (dodane gdzieś w reflektorach)? - trochę żenujące, że nawet w wersji prestige nie ma doświetlania w standardzie, miałem to w NX I praktycznie w najbiedniejszej wersji... zastanawiam się czy tego nie można by załatwić jakimś dodatkowym modułem, bo nie wydaje się to rocket science jeżeli to zapalanie przeciwmgielnych na wychyleniu kierownicy o jakiś kąt
- czy ten mniejszy ekran jest wystarczający po dłuższym użytkowaniu? niekoniecznie zależy mi na tym większym, pytanie czy coś poza uboższą nawigacją przeszkadza w użytkowaniu
- czy elektrochromatyczne lusterko boczne jest tylko od strony kierowcy? i czy tylko ono się "obniża" podczas cofania? (w RX oba są przyciemniane i obniżane :( )
- czy ktoś ma spostrzeżenia na temat tego wyświetlacza przy zegarach w wersji o wysokiej i "niewysokiej" rozdzielczości?
- dużo tutaj zostało poruszone o alarmie Vodafone, a ja mam pytanie czy jest w tym samochodzie czujnik pojemnościowy bo w cenniku nie widzę w żadnej wersji. w NX I miałem takowy, w RX IV jest to samo, a tutaj nie widzę...
- czy ktoś może ma FWD i może wymienić ewentualne wady znalezione podczas użytkowania? - jestem zwolennikiem AWD ale EFour to takie sobie AWD, nie to co w NX/RX 200t/300

Uprzedzając pytania albo sugestie - jestem świadom, że to NX FWD, wiadomo, lepiej jakby był AWD, ale biorę go pod uwagę jako konkurencję UXa 200 lub 250h w wersji Prestige lub wyższej, okazuje się, że podobne wyposażenia i ceny zbliżone.

 
" przeczytałem cały ten wątek i znalazłem, że siedzenia nie mają pamięci na przyciskach w drzwiach (w RX mam) ale są jakieś profile w których można sobie zapisać ustawienie i ustawiać dla każdego użytkownika siedzenie, dobrze rozumiem? - chodzi mi o kierowcę, pasażera pal sześć"
zapomnij - w polsce połączenie profili / aplikacji to żart w porównaniu z wersją na usa - w dodatku przez połowę czasu nic nie działa 
"czy elektrochromatyczne lusterko boczne jest tylko od strony kierowcy? i czy tylko ono się "obniża" podczas cofania? (w RX oba są przyciemniane i obniżane :( )"
wszystko jest tylko trzeba włączyć automatyczne obniżanie / składanie

"dużo tutaj zostało poruszone o alarmie Vodafone, a ja mam pytanie czy jest w tym samochodzie czujnik pojemnościowy bo w cenniku nie widzę w żadnej wersji. w NX I miałem takowy, w RX IV jest to samo, a tutaj nie widzę..."
ogółem wniosek końcowy.. lepiej nie dokładać do auta

"Uprzedzając pytania albo sugestie - jestem świadom, że to NX FWD, wiadomo, lepiej jakby był AWD, ale biorę go pod uwagę jako konkurencję UXa 200 lub 250h w wersji Prestige lub wyższej, okazuje się, że podobne wyposażenia i ceny zbliżone."
zasugeruję poszukanie kogoś odsprzedającego awd prestige z pakietami design tazuna.. i najlepiej premium (żeby w porównaniu od rx'a nie wkurzał) awd w cenie nie za bardzo oddalonej o tej którą zapłacił i pogodzić się z dopłatą - nie będzie czekania i będzie wyposażone auto

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 12 Feb 2023, o 23:32
by odoja
Nex wrote: 9 Feb 2023, o 10:32
NEONX wrote:https://moto.pl/MotoPL/7,88389,29443322 ... owego.html

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Rocznik modelowy 24 już w marcu 2023? Coś szybko.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 
To w końcu nie jest facelift ,a typowe dla każdego producenta modyfikacje auta w trakcie trwania jego żywota. Każdy zamówiony egzemplarz od teraz czy produkcja zaplanowana na 2024 już to będzie miał. Oczywiście jeśli obejmuje to jego wyposażenie. 

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 13 Feb 2023, o 16:54
by koloramat
Esdipio wrote: 11 Feb 2023, o 14:45
koloramat wrote: 11 Feb 2023, o 12:52
koloramat wrote: 11 Feb 2023, o 12:22
12.08 V - to już stan problematyczny. Proponuję doładować z prostownika podłączając się się w komorze silnika.
Nowa wersja NX-a model 2024 podobno będzie sprzedawany wraz z darmowym boosterem  ;)
   
 



 
 


 
Aplikacja wysyla powiadomienie o niskim stanie akumulatora. Ale przy jakiej wartosci to nie wiem, aczkolwiek jak bede nastepnym razem rozmawial z infolinia (a napewno bede rozmawial) to sie zapytam bo u mnie jest problem ze nie aktualizuje sie codziennie ta informacja.
 

 
Aplikacja z reguły wysyła komunikat o niskim stanie akumulatora przy napięciu około 11.5 V. Chociaż przy tym napięciu udaje się uruchomić jeszcze auto.
"Stan problematyczny" - określenia użyłem nie w kontekście braku możliwości uruchomienia samochodu ale w celu zauważenia, że taki stan jeśli trwa długo powoduje już zasiarczenie akumulatora.

Co do aktualnego stanu napięcia akumulatora jest prosty sposób nie czekając na aktualizację. Należy wybrać w MENU aplikacji opcję "-diagnostyka" Poczekać aż ukaże się komunikat "Wszystko OK". Następnie wybrać opcję "Urządzenie" i kliknąć w kółko (prawa góra ekranu), a następnie kliknąć w ID xxxx. Teraz informacja o stanie akumulatora będzie aktualna.

 

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 13 Feb 2023, o 16:57
by Kiesewald
wawa69 wrote: 20 Jan 2023, o 09:43 No i pierwsza usterka,klapka wlewu paliwa.Wczoraj chciałem zatankować i nie chciała się otworzyć.Od wyjechania z garażu minęło jakieś 30min.temp około 0'C także warunki pogodowe odpadają.Klapka odchyliła się lakko po kilkukrotnym naciskaniu przycisku i dopiero mogłem ją otworzyć.Później sprawdzałem na spokojnie i raz odchyla się lekko,innym razem do połowy,dziwna sytuacjaJest gdzieś awaryjne otwieranie klapki wlewu paliwa?


 
NIE TYLKO - mnie przywarła nie tylko klapka wlewu paliwa ale także drzwi, przycisk klamki, którą musiałem ogrzewać aby można było z niej korzystać. ten samochód na zimnej wil
gotnej pogody.
 
 

Apel do Forum-owiczów

Posted: 13 Feb 2023, o 17:15
by Kiesewald
Apeluję o wpisywanie tytułów Waszych postów, co pozwoliłoby na szybkie ich odnajdywanie. Jeśli wszystkie posty mają taki sam tytuł trudno skorzystać z opinii i rad innych użytkowników .

Jak włączyć odmrazanie przedniej szyby

Posted: 13 Feb 2023, o 17:22
by Kiesewald
Odmrażanie szyby można zlecić przez aplikację, ale jak to zrobić w samym samochodzie?

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 13 Feb 2023, o 17:32
by Ampersand
Przycisk ogrzewania przedniej szyby.

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 13 Feb 2023, o 17:46
by Kiesewald
Ampersand wrote: 13 Feb 2023, o 17:32 Przycisk ogrzewania przedniej szyby.

 
Myślisz, o przycisku FRONT  ?  To chyba nie to samo , zwykły nawie ciepłego powietrza skierowany w 100 % na szybę. Zlecenie odmrażania z aplikacji jest skuteczniejsze , działa szybko. W ogóle to myślałem ,że sama szyba powinna się
odmrażać jak w VW np.