Page 9 of 14
Re: Lexus LS 600h
Posted: 4 Sep 2016, o 15:40
by Adolvo
Kaloteck wrote:Alex4net wrote:Dodatkowo samochód ma niezidentyfikowany problem z system hybrydowym i na razie nie można zidentyfikować problemu.
Tere fere, akurat... nie można... a co to Citroen jest czy jakiś inny francuz z kapryśną elektryką? Akurat ASO nie może nie móc zidentyfikować problemu.
wpis majstersztyk!

Re: Lexus LS 600h
Posted: 5 Sep 2016, o 08:02
by Alex4net
Odpowiadam - o problemie z hybrydą wiem ponieważ dzwoniłem dwa razy i dłuższy czas rozmawiałem z dwoma różnymi sprzedawcami.
Właśnie dlatego nie kupili go sami a jedynie pośredniczą.
Testy nie wykazują problemu. Jeździsz i co mniej więcej 1000 km wyskakuje błąd systemu hybrydowego i przełącza się w tryb bezpieczny. Jedziesz do serwisu resetują to i jeździsz dalej 999km
Nie mogą wykryć co powoduje błąd.
Podobno teraz we wrześniu ma być jakaś seria szkoleń i wtedy może to zdiagnozują - życzę im powodzenia.
Z uzyskanych informacji ostatni właściciel nabył 1-1,5 mc temu i już znowu jest na sprzedaż - ja bym omijał
Pozdrawiam
ALex4net
Re: Lexus LS 600h
Posted: 29 Jan 2017, o 19:45
by RoachWRC
Witam.
Chciałbym odświeżyć nieco temat, ponieważ mija już kilka lat z moim obecnym BMW 730Ld i chciałbym zmienić auto. Celem stało się właśnie LS600h. Głównie dlatego, że nie lubię przepłacać za paliwo, to raz... a dwa, że zależy mi na sensownym zasięgu, ponieważ bardzo dużo jeżdżę za granicę i nie mam przyjemności w stawaniu co 400km, co jak się leci 200km/h, to niestety wypada średnio co 3h. Przestudiowałem trochę wątków, ale niestety znalazłem mało konkretów.
Wylistuję więc co by mnie dokładnie interesowało i liczę na Waszą pomoc.
1. Zawieszenie - głównie chodzi mi o dostępność zamienników, bo oryginały pewnie brutalnie są wycenione. Są jakieś bolączki w temacie wahaczy? W jakich cenach mogę je dostać i jak z dostępnością? Sprawdziłem wstępnie temat i szału nie ma, wręcz jest dramat, ale może są jakieś inne źródła, niż allegro i ebay?
2. Zawieszenie pneumatyczne - czy wszystkie modele je mają. Nie ukrywam, że bardzo mi na nim zależy. W 7er mam najwyższą opcję i nie chcę już innej. Jak tam trwałość? Tam są 4 miechy, czy jak w BMW tylko tył jest na powietrzu, a przód normalnie + obie osie z aktywnym stabilizatorem?
3. Skrzynia i jej trwałość? O ile dobrze kojarzę, to jest tam skrzynia bezstopniowa. Po stopniowej z BMW jednak bezstopniowa daje sporo więcej komfortu. Sprawdzałem temat na Audi A6 i jest to super rozwiązanie. Zastanawia mnie jednak trwałość takiego rozwiązania.
4. Jakim programem się diagnozuje Lexusa. Nie interesują mnie jakieś uniwersalne, tylko czego używają w fabryce do diagnozowania i kodowania.
5. Kodowanie - temat ogarnięty na forum? Bardzo sobie cenię w BMW, że mogłem sobie skonfigurować auto strickte pod swoje widzimisię.
6. Napęd hybrydowy - nie małem z nim jeszcze do czynienia. Jak się to eksploatuje. Trzeba robić jakieś serwisy/adaptacje? Na czym polegają? Czego złego można się spodziewać?
7. Baterie. Cena ich pewnie jest mordercza, więc chciałbym wywiedzieć się w teamacie, czy da się softem sprawdzić ich sprawność przy zakupie. Hybryda ze zdechłymi bateriami mnie mało kręci.
8. Bardzo ważną kwestią dla mnie jest koło zapasowe. Prosiłbym mi nie proponować runflat. Nie chodzi o cenę, ale komfort na nich jest totalnie do bani, do tego nie każda wulkanizacja je obsługuje, co jest nieco irytujące.
9. Jak tam późniejsze pozbycie się samochodu, gdyby mi jednak nie podpasował?
10. Z tył muszę mieć full sterowane fotele (wersja President?), bardzo podoba mi się opcja DVD - jak się to sprawuje? Odtwarza wszystko? Jak to działa podczas jazdy - trzeba odblokowywać w module, żeby działało podczas jazdy?
11. Bardzo dużą zaletą jest dla mnie soft close i chcę to mieć w LS - jest takie coś?
12. Rozpędzanie auta ze wsparciem baterii - wystarczy baterii na sprawne rozpędzenie 90-200km/h.
13. Box dachowy - jak się to ma do LS? Są jakieś łapki, czy też szyny do zamontowania belek?
14. Jakieś wskazówki w kwestii sprawdzenia auta?
Z BMW jestem obecnie bardzo zadowolony, ale auta dosyć szybko mi się nudzą - kilka lat i potrzebuję zmiany. Lubię być jednak świadomy tego, w co się pcham. Zastanawia mnie obecnie BMW F02, ale tam coś skopali z tymi dieslami i benzynami + wykopali zapas (w e66 mam pełny wymiar), więc bardziej idzie mi LS na celownik, tyle, że chciałbym merytorycznie temat rozgryźć.
Prosiłbym o konkrety, bez zbędnych komentarzy. Z góry dziękuję.
Re: Lexus LS 600h
Posted: 29 Jan 2017, o 19:47
by owczar
Lecąc 200 zapomnij o zasięgu 700km. Napęd hybrydowy w trasie to średnia wartość dodana.
Re: Lexus LS 600h
Posted: 29 Jan 2017, o 19:54
by RoachWRC
Już poprawiłem "na sensownym zasięgu". Jaki zasięg Twoim autem jesteś w stanie osiągnąć? Wiadomo, że te 50km trzeba odjąć, bo na pstryknięcie stacja na autostradzie się nie pojawi. Nie rozciągajmy jednak tego tematu. Skupmy się również na innych punktach. Powiedzmy sobie, że zasięg mogę przeboleć, bo nie zawsze jest sytuacja na drodze, żeby tak gonić.
Cenną uwagą jest za to, że hybryda to nieznaczna wartość dodana. Myślałem, że jest inaczej, bo jednak spory przepał jest podczas dynamicznego rozpędzania.
Lexus LS 600h
Posted: 29 Jan 2017, o 20:23
by piasek1985
[quote="RoachWRC"]
4. Jakim programem się diagnozuje Lexusa. Nie interesują mnie jakieś uniwersalne, tylko czego używają w fabryce do diagnozowania i kodowania
- Techstream i kabel miniVCI
5. Kodowanie - temat ogarnięty na forum? Bardzo sobie cenię w BMW, że mogłem sobie skonfigurować auto strickte pod swoje widzimisię.
- techstream jest tak prosty w obsludze ze sam ogarniesz
7. Baterie. Cena ich pewnie jest mordercza, więc chciałbym wywiedzieć się w teamacie, czy da się softem sprawdzić ich sprawność przy zakupie. Hybryda ze zdechłymi bateriami mnie mało kręci.
- Lexus moze zrobic hybrid system check i daje chyba wtedy 12mcy gwarancji na baterie
10. Z tył muszę mieć full sterowane fotele (wersja President?), bardzo podoba mi się opcja DVD - jak się to sprawuje? Odtwarza wszystko? Jak to działa podczas jazdy - trzeba odblokowywać w module, żeby działało podczas jazdy?
- nie wiem czy chodzi Ci o ten rozkladany fotel, ale jak tak to wez pod uwage ze auto wtedy jest cztero osobowe
11. Bardzo dużą zaletą jest dla mnie soft close i chcę to mieć w LS - jest takie coś?
- soft close bylo standardem juz w LS430 wiec domyślam sie ze jest i w LS600
13. Box dachowy - jak się to ma do LS? Są jakieś łapki, czy też szyny do zamontowania belek?
- naprawde chcesz tak oszpecic auto?
(wiem mialo byc bez zbednych komentarzy, ale skoro Tobie sie nie chce nawet w google wpisac "bagaznik dachowy ls600h"...)
https://www.akcesoria.lexus-polska.pl/s ... 00h-2012-9
Re: Lexus LS 600h
Posted: 29 Jan 2017, o 20:26
by owczar
Przy 200 bedzie Ci palił koło 15-16l. Mój w trasie przy 180 non stop pali koło 15l PB lub 18l LPG. Więc zasięg realny żeby nie jechać na oparach to jakieś 500km.
O zamiennikach zawieszenia w PL zapomnij. W USA coś pewnie dostaniesz. Ceny oryginałów nie są zabójcze. Na japancars.ru możesz znaleźć numery częśći, a na toyodiy.com sprawdzisz cene. Jest zbliżona do ASO. Możesz sprowadzać OEM z Japonii - amayama.com. Nawet po opłaceniu VAT i cła jest taniej.
Nie wiem czy wszystkie LS600h mają, ale na pewno większość ma. Trwałość pneumatyki lexusa jest bardzo dobra. W starszych modelach o do 400kkm. W nowszych na pewno trochę mniej, ale i tak bardzo dobrze.
Diagnostyka i kodowanie za pomocą TIS Techstream.
Soft close jak najbardziej dostępny.
Re: Lexus LS 600h
Posted: 29 Jan 2017, o 21:21
by RoachWRC
piasek1985 wrote:RoachWRC wrote:10. Z tył muszę mieć full sterowane fotele (wersja President?), bardzo podoba mi się opcja DVD - jak się to sprawuje? Odtwarza wszystko? Jak to działa podczas jazdy - trzeba odblokowywać w module, żeby działało podczas jazdy?
- nie wiem czy chodzi Ci o ten rozkladany fotel, ale jak tak to wez pod uwage ze auto wtedy jest cztero osobowe
Widziałem też wersje bez tunelu pośrodku i chyba miały trzecie zapięcie pasa, a sterowanie było w podłokietniku.
piasek1985 wrote:RoachWRC wrote:13. Box dachowy - jak się to ma do LS? Są jakieś łapki, czy też szyny do zamontowania belek?
- naprawde chcesz tak oszpecic auto?
(wiem mialo byc bez zbednych komentarzy, ale skoro Tobie sie nie chce nawet w google wpisac "bagaznik dachowy ls600h"...)
https://www.akcesoria.lexus-polska.pl/s ... 00h-2012-9
Nie ma wyjścia. W BMW mam 500l kufra, a nie mam przyjemności w pakowaniu się z gratmi do auta. Z tego, co jednak widzę jest tam notka, że "Wyłącznie dla modeli Lexus LS z krótkim rozstawem osi.". W BMW też miałem z tym potężny problem - belki do Longa są niemal nieosiągalne, bo dawno przestały być produkowane.
Ze spalaniem 15-16 powinienem te 500km zrobić. Jakoś przeżyję może...
No to auto będzie trzeba zawieźć do ASO do sprawdzenia. Jak baterie zdechłe, to na jaki koszt trzeba się szykować? Jakieś nieprzyjemne następstwa? Nie będę nawet pytał, czy tylko ASO... W sumie, to zadzwonię do nich jutro i zapytam jak oni to widzą i ile wezmą za jakieś dokładniejsze sprawdzenie auta. Niech nawet bite będzie, ale niech trzyma się kupy.
Re: Lexus LS 600h
Posted: 30 Jan 2017, o 14:47
by Kaloteck
RoachWRC wrote:Niech nawet bite będzie, ale niech trzyma się kupy.
To raczej nie jest właściwe podejście do tematu...
Re: Lexus LS 600h
Posted: 30 Jan 2017, o 18:33
by Kafecz
Odnosnie pelnego kommfortu na tylnych siedzeniach: takowy jest tylko za pasazerem( masaz, wybrator, podnozek wentyl i take tam). Za kierowca jest duzo mniej opcji nie ma mozliwosci doposazenia. Mowie o autach do rocznika 2016. Moze w 2017 sie cos zmieni.