Page 7 of 12

Re: Szukam IS-a

Posted: 11 Jan 2011, o 18:50
by p0lish
nie no chiptuning w tej Corolli?
ktoś ma niezłą fantazję
jak to się robi? seryjne ECU jest niemodyfikowalne

Re: Szukam IS-a

Posted: 11 Jan 2011, o 19:26
by michalllw
Nie wiem jak top sie robi ale jak kupywalem ja od pierwszego wlasciciela to powiedzial ze ma 130 km a Toyocie powiedzieli mu ponoc ze da sie do 150 zrobic tylko bedzie duuzo palic.Widzialem juz kilka takich na Allegro no i nie wydaje mi sie ze goscoi mnie bajerowal .Czerwone pole na obrotomierzu zaczyna sie od 6200 a mi sie oscina przy 6500 i jak ciagnie to do samego konca bez spadku momentu np. przy 6000 jak w innych autach ktorymi jezdzilem wiec taka jest moja fantazja ktora sobie stworzylem zakladajac mega stoze bez oddielenia od rozgrzanego silnika :biggrin2:

Re: Szukam IS-a

Posted: 11 Jan 2011, o 20:15
by carinus
michalllw wrote:dlaczego ? Wydaje mi sie ze podobnie idzie...Kiedys scigalem sie z BMW 2.0 z lat 98-2004 czyli konkurentem IS-a i szlo podobnie, przy ok 150 zaczol sie troszke oddalac ale tylko troszke :biggrin2:
Źle zrozumiałeś,corolla powinna o wiele lepiej przyspieszać.Ztym tuningiem to ktoś chyba trochę namieszał.Silniki 4AFE są niemodyfikowalne,jedynie 4AGE może cośpokazac i ma fabrycznie ok. 135KM.Kazda zmiana w silniku atmosferycznym toyoty to najwyzej 5-10%przyrostu mocy na maxa.tylko silniki GE dają się modyfikowac z jakims efektem.To tylko ciekawostka i nie neguję ze Twój silnik nie posiada mocy którą podałeś,nie widzę silnika.

Re: Szukam IS-a

Posted: 11 Jan 2011, o 20:21
by p0lish
może i ma 130 kunia, ale na pewno nie z chipa

Re: Szukam IS-a

Posted: 11 Jan 2011, o 21:38
by carinus
p0lish wrote:może i ma 130 kunia, ale na pewno nie z chipa
Tych ECU nie można zawirusować,lub modyfikować elektronicznie.Trzeba wylutowac oryginalny procek,wstawić podstawkę i dopiero ładować nowy EPROM z nowym oprogramowaniem,mapami,czyli nieopłacalne i nic nie dające.Kiedyś byłem jeszcze młody i głupi i wierzyłem "tjuningowcom" ze zrobią mi w samochodzie cuda i dziwy modyfikując sterownik silnika.Dzisiaj juz wiem że to nierealne,ale kiedyś człowiek był młody i naiwny.

Re: Szukam IS-a

Posted: 11 Jan 2011, o 21:58
by michalllw
Ma kolektor i miala wydech koncowy TTE , obecnie juz jest Ulter.Kiedys widzialem test tegowydechu to sam wydech koncowy dal 2km.Nie wiem , nie znam sie na tyle zeby to podwazyc ale widzialem pare taki Rolek na allegro co mialy 130 km .Wiem ze gosciu dal za nia w 98 roku 60 000 a moj tato za 97 1.3 ok 42 000 wiec mogli w tej roznicy cenowej dac wiekszy silnik i cos pokombinowac w silniku.Kiedys chcialem shamowac i sprawdzic ile jest mocy ale na iumpreze wiazd mialy tylko auta z grupy VW ;(Slyszalem tez ze w tej Corolli e9 jest lepszy silnik do modyfikacji.

Re: Szukam IS-a

Posted: 11 Jan 2011, o 22:20
by carinus
michalllw wrote:(Slyszalem tez ze w tej Corolli e9 jest lepszy silnik do modyfikacji.
Nie tylko w corolli były właśnie wielozaworowe silniki 4AGE w których konstrukcja głowicy pozwalała na uzyskanie wiekszych mocy.W silniku NA wazne sa wszystkie detale które umozliwią zassanie jak największej ilości powietrza i uzyskanie mocy.Paliwo można lac wiadrami,ale bez powietrza nic nam to nie da.

Re: Szukam IS-a

Posted: 11 Jan 2011, o 22:55
by legato97
Panowie taki OT idzie, ze glowa boli, jak cos, to nowy temat zalozyc i tam tluc :doh:

Re: Szukam IS-a

Posted: 15 Jan 2011, o 10:46
by michalllw
Postanowilem wykabinowac kase na czarnego rozbitka , jechac i w tym czasie co bym sprzedawal Rokle to Lex by sie robil.Wstalem rano podjarany ze mnie tak olsnilo, szybki kontakt z kuzynem ktory jest w Belgii na miejscu i sie okazalo ze sprzedali go ;((((

A co myslicie o tym, wydaje mi sie ze dalo by rade zrobic to dobrze a plus jest taki ze mozna pomalowac cale auto na raz

http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=bidsqa2yneck

Re: Szukam IS-a

Posted: 15 Jan 2011, o 10:51
by tomekb
jedyna rzecz z czym bym sie nie bawil to dach wiec ja bym ci powiedizal odpusc tego