Page 7 of 10

Re: Myszkowanie IS-a

Posted: 14 Mar 2014, o 20:32
by Damian87
carsik wrote:nie trzeba
mam już tuleje, pokazałem je mechanikowi i twierdzi żę trzeba wyciągnąć maglownice bo tuleje te są wprasowywane, za robotę powiedziął mi 150pln-ów :szok: na pewno da się wyjąc stare i włoży nowe tuleje bez wyciągania magla?
Możę szukać innego mechanika?...

Re: Myszkowanie IS-a

Posted: 14 Mar 2014, o 21:02
by carsik
nie wiem ile razy to robiłem więc raczej wiem co piszę.

Re: Myszkowanie IS-a

Posted: 6 Apr 2014, o 11:25
by zgooras
koledzy, gdzie mozna kupic cos sztywniejszego niz ori gumy mocujace magiel? GT4 nie posiadaja

Re: Myszkowanie IS-a

Posted: 6 Apr 2014, o 22:02
by Yarecki
zgooras wrote: GT4 nie posiadaja
Dziwne bo posiadali.

Odp: Myszkowanie IS-a

Posted: 7 Apr 2014, o 00:34
by Damian87
carsik wrote:nie wiem ile razy to robiłem więc raczej wiem co piszę.
Miałeś rację:) ogarnąłem to ze znajomym na jego patencie, może godzina roboty :)

Re: Myszkowanie IS-a

Posted: 7 Apr 2014, o 19:23
by adamovicius
Orientuje się ktoś ,czy podczas ruszania kierownicą na boki(szybkie krótkie ruchy) maglownica powinna chodzić na gumkach?
U mnie dosyć luźno lata ,jest jakieś 2mm luzu na oko,Diagnosta nie wie czy powinien być taki luz bo pierwszy raz widział takie auto :D

Re: Myszkowanie IS-a

Posted: 8 Apr 2014, o 06:58
by j0hnDEER
auto myszkuje powyżej 140 a najgorzej w okolicach 180 też mam problem ze znalezieniem tych gum . Magiel sie rusza na boki tylko nie wiem czy wynika od z faktu że tuleje są gumowe i zawsze coś tam sie będzie ruszał czy po prostu z luzu na tulei


zawsze można włożyć solidy :]

http://shopfigs.com/v1/index.php?route= ... duct_id=54

a jak się zna ogarniętego tokarza to wystruga

Re: Myszkowanie IS-a

Posted: 8 Apr 2014, o 07:03
by carsik
Magiel się rusza bo tuleje są stare jak węgiel. Poliuretan wcale nie był plastikowy. Są różne stopnie twardości poli tak jak i gumy zresztą. Wystarczy włożyć dwie nowe gumowe tuleje i będzie ok. Do tego trzeba zrobić należycie geometrię przy okazji sprawdzając amorki i cieszyć się jazdą jak po szynach.

Re: Myszkowanie IS-a

Posted: 8 Apr 2014, o 18:53
by adamovicius
Dzisiaj lepiej się temu przyjrzałem.Luz jest podczas bujania kierownicą,około 1mm. Ogólnie maglownica ciasno siedzi na tulejkach,ręcznie nie da się wykazać tego luzu(szarpiąc za drążek)
Czy taki luz może być przyczyną bujania kierownicy przy 80km/h?
Dodam ,że przy hamowaniu się nasila,biorę pod uwagę też hamulce,ale objawy są dziwne bo raz się pojawiają ,a raz nie.Wydaje mi sie ,że zależy to od stanu nawierzchni.Na idealnie równej drodze zaczyna bujać przy 80km/h,a na lekko popękanej mogę jechać 100 i nic nie czuć.
Ma ktoś jakiś pomysł na to?

Re: Myszkowanie IS-a

Posted: 16 Apr 2014, o 00:12
by Yarecki
carsik wrote:Magiel się rusza bo tuleje są stare jak węgiel. Poliuretan wcale nie był plastikowy. Są różne stopnie twardości poli tak jak i gumy zresztą. Wystarczy włożyć dwie nowe gumowe tuleje i będzie ok. Do tego trzeba zrobić należycie geometrię przy okazji sprawdzając amorki i cieszyć się jazdą jak po szynach.
Carsik zestaw tulei do is200/is300 na magiel potrzebny - jesteś wstanie to załatwić :?: czy is MKI i GSMKII różnią się pod względem tych tulejek i obejmy?