Page 6 of 7

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 26 Sep 2013, o 12:12
by jarekrk
carsik ale z tego co wiem wlożenie JZa do nissana to nie jest taki hop siup i tutaj koszty samej robocizny chyba są właśnie na poziomie ile 5-6K za taką usługę, plus strojenie i dużo innych pierdół to chyba nie ma szans w 20K się z takim tematem zmieścić.
ledziu wrote:Pewnie myślisz że jestem malkontentem
A w życiu i do ciebie i carsika mam wiele szacunku i tocząc tą dyskusję z wami z mojej strony opieram się tylko na moim doświadczeniu czyli posiadacz CA18DET który 2 razy się poddał, raz niestety z mojej winy ale nie ważne oraz na wszystkim co przeczytane na różnych innych forach, lub dyskusji z paroma osobami które mają auta jdmu i zrobione właśnie na typowe latanie bokiem:)Wasze doświadczenie jest w praktyce robienia dziesiątek samochodów, a nie tylko wiedzy oczytanej, więc z chęcią się dowiaduję nowych rzeczy.

Pomysł z S14 chyba najlepszy, najpierw oczywiście seryjne 200 koni też da rade aby ogarniać auto, a z czasem jak nic się nie będzie działo modzić z tym wszystkim co napisałeś

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 26 Sep 2013, o 12:24
by carsik
dokładnie te same problemy są z JZ jak i Rb przy takim swapie, więc myślę, że analiza swat :) kazałby mi wybrać JZ

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 26 Sep 2013, o 12:52
by ledziu
carsik wrote:dokładnie te same problemy są z JZ jak i Rb przy takim swapie, więc myślę, że analiza swat :) kazałby mi wybrać JZ
Ja robię marketing mix :biggrin2:

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 26 Sep 2013, o 13:18
by carsik
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Właśnie rozbieram RB26 w które jest wpakowane z 80kzł. Non stop coś, doszlismy do wniosku że to bardzo dobry silnik pod warunkiem, że wszystko się zmieni na drogie tuningowe

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 26 Sep 2013, o 14:23
by ledziu
carsik wrote::biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Właśnie rozbieram RB26 w które jest wpakowane z 80kzł. Non stop coś, doszlismy do wniosku że to bardzo dobry silnik pod warunkiem, że wszystko się zmieni na drogie tuningowe
Tylko jak to zmienisz to wyjdzie 5x JZGTE.


Muszę przyznać że mój kolega trochę pojeździł na RB25 w sx ale bez specjalnego upalania i podkręcania. Chociaż panewki siadły no ale wiadomo że silnik nie był nowy. Co do RB26 to po ostatnich zakupach stwierdziłem że to jest finansowa klęska, sztuka dla sztuki.

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 26 Sep 2013, o 14:51
by jarekrk
No to skoro 6 garowe 2.5 lipa 2.6 lipa a ty mi polecasz zwykłego 4 cylindrowego SRa dwu litrowego:)??

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 26 Sep 2013, o 15:43
by ledziu
jarekrk wrote:No to skoro 6 garowe 2.5 lipa 2.6 lipa a ty mi polecasz zwykłego 4 cylindrowego SRa dwu litrowego:)??
Nie patrz aż tak mocno na liczbę cylindrów :pijak:
Są silniki lepsze gorsze z różna ilością cylindrów.

Sr-ka nie polecam Ci w zakupie bez karoserii :biggrin2: tylko razem z autem. Robiąc w nim podstawy możesz trochę pojeździć a później zmienisz na JZ (jak będzie Ci mało)

Po prostu w serii zyskujesz auto z manualną skrzynią biegów ogarniającą 400-500Nm, RWD i z możliwościami taniego podkręcenia.

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 26 Sep 2013, o 19:38
by BeeMiX
Moj znajomy ma S14a Racing, sprowadzil go samemu z DE, zamknal sie w jakis 35 tys ze wszystkim. Od niemca, w dobrym stanie, bez duzej ilosci rdzy. Po malych modach ma okolo 300KM, auto moze nie jest najszybsze, ale bardzo fajnie sie tym jezdzi. Pewnie gdybym szukal auta tak jak szukalem 6 lat temu, to wybral bym wlasnie S14a. W serii to duzo fajniej jezdzi jak SC, bez porownania.

Odp: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 26 Sep 2013, o 20:07
by legato97
Tak myslalem, ze sami wrocicie do tematu, ale sie nie stalo, wiec... ;)

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 29 Dec 2013, o 21:28
by p123
Witajcie,
Widzę, że z niewinnego pytania zrobił się wątek na 6 stron ...
No cóż, ostatecznie nie kupiłem SC-ka. Pod domem stanął kocur XJ8 z 1999 roku. To rewelacyjny samochód i bardzo lubię nim jeździć. Ktoś tu napisał że kupno Lexa to sposób na gadatliwych sąsiadów. U mnie zadziałało to zupełnie w drugą stronę :) ludzie z którymi mijam się na schodach wymieniając grzeczne "dzień dobry" podchodzili do mnie z pytaniami "i jak się takim jeździ" " z którego to roku " itp itd. Nie spodziewałem się że auto za 14.000 PLN budzi takie zainteresowanie ( pod domem stoją "nieco" droższe, X5 , X6 , Grand Szeroki i parę jeszcze takich ). SC-ków na allegro jeszcze mniej niż wtedy gdy szukałem. Widzę że są dwa: SC300 którego oglądałem i auto kolegi Janaska - tak mi się wydaje, jak zobaczyłem cenę wiśniowego to przetarłem oczy. Tego "mojego" zielonego ze Zduńskiej Woli ktoś już kupił - ciekaw jestem czy bywa na tym forum. Zastanawiam się ile ktoś w niego zainwestuje by doprowadzić go do porządku. Jeśli zadbany ma kosztować 30.000 a zielony był za 8.000 to kto wie może to był niezły biznes. Mimo, że kupiłem Jaga to ten SC400 nie daje mi spokoju, wpadam więc tutaj raz na jakiś czas popatrzeć co tam słychać.
Gybym miał gdzie zaparkować trzecie auto to kto wie ...
Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku
Piotr