Słowo "przereklamowany" w mojej interpretacji oznacza niewarty tego jak przedstawiają go w reklamach, ale także niezgodny z tym jak go przedstawiają.Łączkowski wrote: ↑14 Dec 2022, o 22:21Idąc tym tokiem rozumowania to każda marka auta jest przereklamowana do szpiku kości.koloramat wrote: ↑14 Dec 2022, o 08:41 Najbardziej przereklamowany ? Stwierdzam, że TAK.
"Zabezpiecz auto" - czyli domena Canlocka osiąga szczyty pozycjonowania w googlach i innych dostępnych wyszukiwarkach - w dużym stopniu pozycjonowania komercyjnego, płatnego. Również opłacani dziennikarze .... i opłacane redakcje periodyków motoryzacyjnych zajmują się tym tematem.
Nie można jednoznacznie określić co jest bardziej skuteczne i wszechstronne. Ktoś żartobliwie napisał, że garaż i stróż. Trudno nie przyznać mu racji.
Wszystkie elektroniczne (nie mechaniczne) blokady bazują na kryptograficznych protokołach rozgłoszeniowych łączności radiowej. Wszystkie zatem nie są do końca bezpieczne, ale to bezpieczeństwo znacznie podnoszą.
Szczególnie gdy zabezpieczeń jest dwa lub trzy.
Co do garażu i stróża to żadna to alternatywa bo auto musiałoby tylko tam stawać co jest co najmniej mało realne.
Pytałem się o realna alternatywę do Canlocka Pro ktore zawiera w sobie sporo opcji i zabezpiecza przed kradzieżą na różne sposoby i przed różnymi typami kradzieży. Jeśli chodzi o innego rodzaju zabezpieczenia które można byłoby dodatkowo wziąć to widzę namierzanie radiowe; blokada skrzyni biegów odpada póki co w NX 350h
Co do garażu i stróża to oczywiście żart, ale można rzec, że nie do końca, gdyż trzymanie samochodu w nocy w garażu, który posiada system sygnalizacji włamaniowej to bardzo znaczna poprawa bezpieczeństwa nocnego.
Realną alternatywą dla Canlocka jest każdy alarm z blokadą elektroniczną silnika - na przykład Vodafone Cobra PRO "linczowany" - pisząc w cudzysłowie - właśnie przez właścicieli domeny zabezpiecz-auto.pl
W przestrzeni reklamy czy raczej"przereklamy" chwytów zachęcających potencjalnych klientów do zakupu tylko tego słusznego najlepszego produktu jest setki - poczynając od wytykania błędów konkurencji, a skończywszy na zamawianiu opinii eksperckich (oczywiście za niemałe pieniądze) u instytucji zaufania publicznego - na przykład wyższych uczelni technicznych i ich laboratoriów technicznych. Te mechanizmy są mi dobrze znane.
Blokada mechaniczna znacznie wzmacnia bezpieczeństwo. Ale w przypadku nowego NX-a przenoszenie wyboru z "drążka skrzyni" nie jest mechaniczne ... i nie ma tutaj zastosowania blokada mechaniczna. Poza tym niesłusznie uznaje się ją za przestarzałą i nie pasującą do samochodu klasy premium.