Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 8 Dec 2022, o 16:45
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
https://lexus-forum.pl/
no to chyba bym wszystkim odradzał montowanie tego "syfu" (patrząc po opiniach z użytkowania uznaję takie określenie jako uzasadnione) który potem każe za siebie płacić haracz co miesiąc
Nie znam strony, ale jeśli na zdjęciu poglądowym i w tekście jest mowa o nowym modelu NX po czym zdjęcia wnętrz są ze starego modelu to zaczynam się zastanawiać...NEONX wrote: ↑9 Dec 2022, o 09:22 https://zabezpiecz-auto.pl/wadliwy-mont ... dy-skutki/
Tyle w temacie vodafone
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
artykuł ogółem mało obiektywny - mocno podkoloryzowany perioratywnie.... nie jest to pełna prawda i pomijają "szczegóły" takie jak to że tylko montując zabezpieczenie w aso możesz potem zgłaszać im ewentualne problemy ~ trzeszczącej deski gwarancyjne - historia jest naprawdę dłuższa odnośnie tego jak i dlaczego coś się projektuje tak jak jestNEONX wrote: ↑9 Dec 2022, o 09:22 https://zabezpiecz-auto.pl/wadliwy-mont ... dy-skutki/
Tyle w temacie vodafone
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Nie sugerował bym się tym absolutnie.NEONX wrote: ↑9 Dec 2022, o 09:22 https://zabezpiecz-auto.pl/wadliwy-mont ... dy-skutki/
Tyle w temacie vodafone
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Znany temat w hybrydach Toyoty. Sprawdz czy nie masz jakiegos odbiornika ktory Ci kradnie prad. Jesli nie to mozesz probowac reklamowac akumulator. Ale ogolnie, czy to Lexus czy Toyota ten temat jest taki sam.koloramat wrote:Piszę właściwie tuż po przywitaniu się, z być może problemem, który nim nie jest - gdyż spodziewam się usłyszeć "ten typ ta ma", ale do rzeczy. Kilkumiesięczny NX 350h po kilkudniowym postoju odmawia posłuszeństwa. Akumulator 12V rozładowany jest do 11,20 V. Odpalanie awaryjne z boostera i po całym dniu jazdy akumulator (mierzone ze styku pod maską) znów ma 12,78 V. W stanie nieobciążonym, po kilku godzinach od jazdy ma prawidłowo książkowe 12,5 V, ale już po dwóch dniach bez jazdy pomiar wskazuje na 12,15 V. Jeszcze dwa dni postoju ( notabene w ciepłym garażu ) i obawiam się, że znów będę musiał użyć boostera. Uprzedzam pytania. Samochód nie ma żadnych dodatkowych urządzeń typu kamera postojowa itd. Również nie jest użytkowany w czasie postoju na przykład do słuchania muzyki, po prostu stoi zamknięty. Nie uruchomi się jeżeli napięcie spadnie do 11,4 V. To nie jest mój jedyny samochód, zatem nie codziennie nim jeżdżę. Czy to jest normalne, że nowy NX nie włączy gotowości do jazdy już po około 5 - 6 dniach nieużywania ? Jakie są Wasze opinie ? Bardzie jednak interesują mnie odpowiedzi na pytanie - jakie jest napięcie w Waszych NX-ach (użycie zwykłego miernika) na zacisku do awaryjnego uruchamiania pod maską (box z bezpiecznikami) nie tuż po jeździe ale po na przykład jednym czy kliku dniach nieużywania ? Z góry dziękuję i pozdrawiam do następnego posta.