Page 5 of 14

Re: Gaz do IS300???

Posted: 28 Feb 2013, o 16:59
by Lukas
Dobra, czas założyć ten gaz.
Kogo polecacie w mojej okolicy??

Re: Gaz do IS300???

Posted: 4 Mar 2013, o 11:07
by Lukas
Będzie:
Nevo Pro
acr 250
hany zielone
butla 52

Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?

pozdrawiam

Re: Gaz do IS300???

Posted: 4 Mar 2013, o 11:18
by Yarecki
Lukas wrote:Będzie:
Nevo Pro
acr 250
hany zielone
butla 52

Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?

pozdrawiam
Jest super miejsce w is300 pod ręką na redek.
Redeka bym raczej unikał acr 250 zbyt dużo zwrotów i problemów przynajmniej na chwilę obecną.
Sterownik przemyśl LPGtech - super elektronika
wtryski dałbym wydajniejsze

Połączenie po obd ze sterownikiem bez sensu w is300 zbędny wydatek który i tak używany nie będzie no chyba, że dla podglądu korekt to ok miła zabawka ale nie konieczna.

Re: Gaz do IS300???

Posted: 4 Mar 2013, o 12:21
by konik_80
Yarecki wrote:
Lukas wrote:Będzie:
Nevo Pro
acr 250
hany zielone
butla 52

Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?

pozdrawiam
Redeka bym raczej unikał acr 250 zbyt dużo zwrotów i problemów przynajmniej na chwilę obecną.
Sterownik przemyśl LPGtech - super elektronika
wtryski dałbym wydajniejsze

Połączenie po obd ze sterownikiem bez sensu w is300 zbędny wydatek który i tak używany nie będzie no chyba, że dla podglądu korekt to ok miła zabawka ale nie konieczna.
ACRy to się zgodzę - fajne redki jak z dobrej serii ale to loteria, ale co do sterownika to nie wiem co masz do NEVO chyba nie montowałeś skoro w to miejsce polecasz Techa. Nie twierdze , że Tech jest zły.
Kolejna sprawa to dlaczego wg Ciebie Podłączenie pod OBD w IS300 jest bez sensu? Korekty to jedno ale silnik IS300 tak jak IS200 jest 2 bankowy a jak wtryski się przybrudzą to który sterownik lepiej ogarnie rozjazdy pomiędzy bankami ? Poza tym koszt Nevo Pro nie jest jakoś specjalnie wyższy od Techa - jeśli są różnice to niewielkie.

Re: Gaz do IS300???

Posted: 4 Mar 2013, o 12:35
by Yarecki
konik_80 wrote:
Yarecki wrote:
Lukas wrote:Będzie:
Nevo Pro
acr 250
hany zielone
butla 52

Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?

pozdrawiam
Redeka bym raczej unikał acr 250 zbyt dużo zwrotów i problemów przynajmniej na chwilę obecną.
Sterownik przemyśl LPGtech - super elektronika
wtryski dałbym wydajniejsze

Połączenie po obd ze sterownikiem bez sensu w is300 zbędny wydatek który i tak używany nie będzie no chyba, że dla podglądu korekt to ok miła zabawka ale nie konieczna.
ACRy to się zgodzę - fajne redki jak z dobrej serii ale to loteria, ale co do sterownika to nie wiem co masz do NEVO chyba nie montowałeś skoro w to miejsce polecasz Techa. Nie twierdze , że Tech jest zły.
Kolejna sprawa to dlaczego wg Ciebie Podłączenie pod OBD w IS300 jest bez sensu? Korekty to jedno ale silnik IS300 tak jak IS200 jest 2 bankowy a jak wtryski się przybrudzą to który sterownik lepiej ogarnie rozjazdy pomiędzy bankami ? Poza tym koszt Nevo Pro nie jest jakoś specjalnie wyższy od Techa - jeśli są różnice to niewielkie.
Konik_80 Ty to mnie kochasz widzę :pijak:
Idąć Twoim tokiem gdzie napisałem że nevo jest beee :?:
Co do OBD jak się wtryski zabrudzą to się je wymiania albo czyści a nie leczy wrzoda plastrem .
Obd w is300 nie lata po canie i nie jest to wystarczająco szybkie
poza tym spokojnie da się to wystroić super i nie widzę uzasadnienia dla OBD w tym wypadku.. Oczywiście jeśli nie liczymy każdej $ to jest fajny "ficzer".

Re: Gaz do IS300???

Posted: 4 Mar 2013, o 13:37
by konik_80
Yarecki wrote: Konik_80 Ty to mnie kochasz widzę :pijak:
Idąć Twoim tokiem gdzie napisałem że nevo jest beee :?:
Co do OBD jak się wtryski zabrudzą to się je wymiania albo czyści a nie leczy wrzoda plastrem .
Obd w is300 nie lata po canie i nie jest to wystarczająco szybkie
poza tym spokojnie da się to wystroić super i nie widzę uzasadnienia dla OBD w tym wypadku.. Oczywiście jeśli nie liczymy każdej $ to jest fajny "ficzer".
Yarecki nie odbieraj moich postów jako ataki na ciebie - głównie chodzi mi o to aby forumowicze mieli możliwie najlepszą instalację za powiedzmy zbliżone pieniądze a w moim mniemaniu NEVO PRO jest bardziej innowacyjnym sterownikiem niż Tech , z większą ilością funkcji i możliwości (oczywiście wychodząc z założenia, że gazownik umie je wykorzystać).

Co do brudnych wtrysków to wiadomo, że należy je czyścić lub wymieniać ale do czasu kiedy klient przyjedzie na serwis to lata z rozjechanymi bankami a w przypadku gdzie sterownik LPG (podpięty pod OBD) poprzez korekty próbuje niwelować różnice - o to mi chodzi.

Re: Gaz do IS300???

Posted: 4 Mar 2013, o 13:52
by Yarecki
Nie ma problemu.
Ja też staram się podpowiedzieć na tyle na ile potrafię a wiadomo i tak każdy zrobi po swojemu i później będzie " co może poprawić".
Absolutnie naważniejszym elementem tej zabawy jest Gazownik, co z tego, że założy nawet keihin'y i inne cuda jak zrobi to w nieludzki sposób psując tym samym auto.

Re: Gaz do IS300???

Posted: 4 Mar 2013, o 13:58
by konik_80
Yarecki wrote: Absolutnie naważniejszym elementem tej zabawy jest Gazownik, co z tego, że założy nawet keihin'y i inne cuda jak zrobi to w nieludzki sposób psując tym samym auto.
AMEN ;)

Re: Gaz do IS300???

Posted: 4 Mar 2013, o 21:07
by Pawełn
Lukas wrote:
Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?
DSC_0026f.jpg
Dobrze.

pzdr

Re: Gaz do IS300???

Posted: 4 Mar 2013, o 22:15
by Yarecki
Dokładnie to jest dobre miejsce mimo że wysoko - dobrze zasil to płynem i będzie malina.
Że tak powiem bo widzę że szukasz info w wielu miejscach ile chcesz wydać na dobrą instalację porządnie wykonaną by nie było niespodzianek montażowych i kosztownych poprawek?