Re: Gaz do IS300???
Posted: 28 Feb 2013, o 16:59
Dobra, czas założyć ten gaz.
Kogo polecacie w mojej okolicy??
Kogo polecacie w mojej okolicy??
Jest super miejsce w is300 pod ręką na redek.Lukas wrote:Będzie:
Nevo Pro
acr 250
hany zielone
butla 52
Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?
pozdrawiam
ACRy to się zgodzę - fajne redki jak z dobrej serii ale to loteria, ale co do sterownika to nie wiem co masz do NEVO chyba nie montowałeś skoro w to miejsce polecasz Techa. Nie twierdze , że Tech jest zły.Yarecki wrote:Redeka bym raczej unikał acr 250 zbyt dużo zwrotów i problemów przynajmniej na chwilę obecną.Lukas wrote:Będzie:
Nevo Pro
acr 250
hany zielone
butla 52
Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?
pozdrawiam
Sterownik przemyśl LPGtech - super elektronika
wtryski dałbym wydajniejsze
Połączenie po obd ze sterownikiem bez sensu w is300 zbędny wydatek który i tak używany nie będzie no chyba, że dla podglądu korekt to ok miła zabawka ale nie konieczna.
Konik_80 Ty to mnie kochasz widzękonik_80 wrote:ACRy to się zgodzę - fajne redki jak z dobrej serii ale to loteria, ale co do sterownika to nie wiem co masz do NEVO chyba nie montowałeś skoro w to miejsce polecasz Techa. Nie twierdze , że Tech jest zły.Yarecki wrote:Redeka bym raczej unikał acr 250 zbyt dużo zwrotów i problemów przynajmniej na chwilę obecną.Lukas wrote:Będzie:
Nevo Pro
acr 250
hany zielone
butla 52
Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?
pozdrawiam
Sterownik przemyśl LPGtech - super elektronika
wtryski dałbym wydajniejsze
Połączenie po obd ze sterownikiem bez sensu w is300 zbędny wydatek który i tak używany nie będzie no chyba, że dla podglądu korekt to ok miła zabawka ale nie konieczna.
Kolejna sprawa to dlaczego wg Ciebie Podłączenie pod OBD w IS300 jest bez sensu? Korekty to jedno ale silnik IS300 tak jak IS200 jest 2 bankowy a jak wtryski się przybrudzą to który sterownik lepiej ogarnie rozjazdy pomiędzy bankami ? Poza tym koszt Nevo Pro nie jest jakoś specjalnie wyższy od Techa - jeśli są różnice to niewielkie.
Yarecki nie odbieraj moich postów jako ataki na ciebie - głównie chodzi mi o to aby forumowicze mieli możliwie najlepszą instalację za powiedzmy zbliżone pieniądze a w moim mniemaniu NEVO PRO jest bardziej innowacyjnym sterownikiem niż Tech , z większą ilością funkcji i możliwości (oczywiście wychodząc z założenia, że gazownik umie je wykorzystać).Yarecki wrote: Konik_80 Ty to mnie kochasz widzę![]()
Idąć Twoim tokiem gdzie napisałem że nevo jest beee![]()
Co do OBD jak się wtryski zabrudzą to się je wymiania albo czyści a nie leczy wrzoda plastrem .
Obd w is300 nie lata po canie i nie jest to wystarczająco szybkie
poza tym spokojnie da się to wystroić super i nie widzę uzasadnienia dla OBD w tym wypadku.. Oczywiście jeśli nie liczymy każdej $ to jest fajny "ficzer".
AMENYarecki wrote: Absolutnie naważniejszym elementem tej zabawy jest Gazownik, co z tego, że założy nawet keihin'y i inne cuda jak zrobi to w nieludzki sposób psując tym samym auto.
Dobrze.Lukas wrote:
Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?