Page 5 of 5

Re: Swap z 2jz na 3uz

Posted: 1 Jun 2018, o 15:02
by Karoles
jesli chodzi o mocowanie silnika to jest identyczne wiec jeden problem odpada chlodnica troche inna ale mysle ze do ogarniecia napewno inna pompa wspomagania no i w 3uz jest od strony pasazera a w 2jz od strony kierowcy
co do skrzyn hm zdaje sie te same a w 430 nie ma przyciskow w kierze jest tylko w gs400, i nie wiem jak przelozenia dyfra ale mozna kupic za grosze, mysle ze maja drgie kpl auto to tylko kwestia dobrych checi :)

Re: Swap z 2jz na 3uz

Posted: 1 Jun 2018, o 16:01
by shamal
A no racja, zapomniałem :P Zmianę biegów miały gs400 i poliftowy gs300 (i aristo w GTE). Ale jakby ktoś wiedział, który sprzęt odpowiada za tą funkcję to dajcie znać ;)
No to najtaniej wyjdzie chyba zakup anglika gs430 i przekładanie gratów + mały odzysk z pozostałych części.

Re: Swap z 2jz na 3uz

Posted: 1 Jun 2018, o 16:14
by owczar
Może być konieczne przedłużanie wiązek. Zobacz w jakiś sposób ECU łączy się z komputerem odpowiedzialnym za inne elementy. W ls430 to układ rozproszony - 25 kompow które łączą się poprzez gatewaye.