Strona 5 z 6

: 26 mar 2016, o 21:21
autor: dizorak
Po LPG będę myślał o kompresorze z MB (jak kasa się odbuduje), czytalem temat i nie umiem go teraz znaleźć, ale wyczytalem, że przy podniesieniu mocy do ok. 190KM nie trzeba nic grzebać w kompie, prawda to, czy raczej można to schować w baśnie i legendy?

Re: Instalacja LPG do IS200 MK1

: 30 mar 2016, o 07:24
autor: dizorak
No i moja Lexinka jedzie do gazu :) w poniedziałek już będzie robiona :)

Re:

: 30 mar 2016, o 09:28
autor: Tantarian
dizorak pisze:Po LPG będę myślał o kompresorze z MB (jak kasa się odbuduje), czytalem temat i nie umiem go teraz znaleźć, ale wyczytalem, że przy podniesieniu mocy do ok. 190KM nie trzeba nic grzebać w kompie, prawda to, czy raczej można to schować w baśnie i legendy?

Z tego co gdzieś właśnie tu wyczytałem, komputer "toleruje" doładowanie do 0.29 bar. Oryginalny TTE, ktory nie przekracza tej bariery jest chyba plug & play. Inna jest tylko pokrywa filtra powietrza. Jeśli bredzę, to niech mnie ktoś poprawi. ;)

Re: Instalacja LPG do IS200 MK1

: 30 mar 2016, o 21:34
autor: dizorak
Oryginalny TTE to jedynie swera marzeń :) dlatego trzeba się ratować Mercem :)

Re: Re:

: 30 mar 2016, o 21:38
autor: dizorak
Tantarian pisze: Z tego co gdzieś właśnie tu wyczytałem, komputer "toleruje" doładowanie do 0.29 bar. Oryginalny TTE, ktory nie przekracza tej bariery jest chyba plug & play. Inna jest tylko pokrywa filtra powietrza. Jeśli bredzę, to niech mnie ktoś poprawi. ;)
A czy był byś kolego tak miły, jeśli pamiętasz gdzie był ten post, wkleić mi go tu :) wdzięczny był bym bardzo :) :zryw:

Re: Instalacja LPG do IS200 MK1

: 30 mar 2016, o 21:44
autor: dizorak
I wydaje mi się, że przez zastosowanie odpowiedniego przełożenia da się osiągnąć takie ciśnienie, chyba, że się mylę, ale tak na moje pojęcie by to wyglądało. Z tego co pamiętam w MB Kompressor były zestawy do podniesienia ciśnienia właśnie przez zmniejszenie koła pasowego na kompresorze.

Zastanawia mnie jeszcze gdzie podłącza się cewkę/sprzegiełko kompresora i kiedy się załącza i wyłącza.

Re: Re:

: 31 mar 2016, o 09:24
autor: Tantarian
dizorak pisze:
Tantarian pisze: Z tego co gdzieś właśnie tu wyczytałem, komputer "toleruje" doładowanie do 0.29 bar. Oryginalny TTE, ktory nie przekracza tej bariery jest chyba plug & play. Inna jest tylko pokrywa filtra powietrza. Jeśli bredzę, to niech mnie ktoś poprawi. ;)
A czy był byś kolego tak miły, jeśli pamiętasz gdzie był ten post, wkleić mi go tu :) wdzięczny był bym bardzo :) :zryw:
Tutaj wzmianka o magicznym 0.28 bara.
viewtopic.php?f=43&t=9297
A tutaj bardzo fajny wątek związany z montażem kompresora.
http://lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=4 ... presor+tte

: 31 mar 2016, o 09:55
autor: dizorak
Dzięki piękne, lektura na wieczór jak marzenie :)

: 5 kwie 2016, o 21:12
autor: dizorak
LPG założone w Bolęcinie :) puki co zrobiłem 22km :) świadomość tego, że jadę za 20zl/100km jest wspaniała :)

: 7 kwie 2016, o 23:33
autor: dizorak
Jedzie spoko :) baracuda, AC r01, LPGTECH.
Prosiłem żeby bylo pod 200KM i miejsce na kompresor. Tylko się zastanawiam czy AC r01 da sobie z tym radę, bo jest do 150KM, a sam IS ma 155, więc nie wiem czy taki rekuktor da radę?